Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE CARNE DE PUI
Anunt de participare numarul 9994/17.04.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Adresa postala: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430031, Romania, Punct(e) de contact: OVIDIU CUDRICI, Tel.0262-275904, 276079, Email: [email protected], Fax: 0262-275904, 276079
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE CARNE DE PUI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: MAGAZIA SPITALULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare carne de pui, respectiv: pui congelat, pulpe de pui intregi congelate, piept de pui congelat, pentru asigurarea hranei pacientilor. Livrarile se vor efectua periodic conform unui grafic stabilit de comun acord cu furnizorul.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15112130-6 - Carne de pui (Rev.1)
15112210-1-Bucati de carne de pui (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pui congelat :1000 kg /luna
Pulpe de pui, intregi :500 kg / luna
Piept congelat de pui :500 kg / luna.
Valoarea estimata fara TVA: intre 172, 368 si 229, 824RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 1.000RON cu chitanta sau OPGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii. Termenul de plata: 60 de zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie de eligibilitate completata pe propria raspundereDeclaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din OG 34/2006
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, pana la 31.01.2007Certificatul de inregistrare al firmei la Oficiul Registrului Comertului + anexe.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatia sanitar-veterinarade functionare a producatorului.
Autorizatiade livrare.
Autorizatia sanitar-veterinara pentru transportRecomandari
Declaratie pe propie raspundere privind respectarea legislatiei in vigoare
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
minim doua recomandari referitoare la livrarea unor produse similare, in ultimii 3 ani
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.05.2007 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 15 RON
Conditii si modalitate de plata: Cu chitanta sau OP
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.05.2007 09:50
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.05.2007 10:00
Locul: Sediul spitalului, sala de consiliu
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor , cu imputernicire.
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Trimestrul I 2008
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Operatorii economici pot sa depuna oferta pentru unul, mai multe sau toate tipurile de produse solicitate. Contractele se vor incheia pana la 31 decembrie cu posibilitate de prelungire in anul urmator in functie de finantare si necesitati.Documentatia de atribuire este afisata pe www.e-licitatie.ro
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR. 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ NAPOCA, SECTIA CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: PIATA STEFAN CEL MARE NR.1, Localitatea: CLUJ NAPOCA, ,Cod postal: 400133, Romania, Tel.0264-593866, Fax: 0264-593866
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC AL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala: BAIA MARE, str. GEORGE COSBUC nr. 31, ,Localitatea: BAIA MARE, ,Cod postal: 430031, Romania, Tel.0262-205100, Fax: 0262-205100
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.04.2007 13:08