Licitatie Publica - Contract de furnizare ?Carne porc, vita, pui, oase afumate si preparate din carne?
Anunt de participare numarul 134789/14.04.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala: Str. Mihai Viteazu, Nr. 2, Alba Iulia, jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Punct(e) de contact: Mircea Alion, Tel. +40 0258818266, Email: [email protected], Fax: +40 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate locala
Activitate (activitati)
- Protectie sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare ?Carne porc, vita, pui, oase afumate si preparate din carne?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: - la sediile unitatilor din cadrul DGASPC Alba conform caietului de sarcini
Codul NUTS: RO121 - Alba
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 281, 444.83 si 562, 889.67RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se vor incheia in functie de fonduri. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent ce urmeaza a fi atribuit: Lot 1:80.826, 14 lei; Lot 2:3.346, 01 lei, Lot 3:90.330, 74 lei, Lot 4:106.941, 95 lei ? fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare ?Carne porc, vita, pui, oase afumate si preparate din carne? la unitatile din cadrul D.G.A.S.P.C. Alba
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15110000-2 - Carne (Rev.2)
15112130-6-Carne de pui (Rev.2)
15131200-7-Carne uscata, sarata, afumata sau condimentata (Rev.2)
15131700-2-Preparate pe baza de carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata pentru total acord cadrueste de:
Nr. crt. Denumire produs UM Total cantitateMinim Maxim
LOTUL NR. 1 ? CARNE PORC SI CARNE VITA
1. Pulpa porc fara os Kg 5295 10590
2. Pulpa vita fara os Kg 115 230
3. Carne manzat Kg 5 10
4. Carne porc lucru Kg 1005 2010
5. Carne tocata Kg 454 908
LOTUL NR. 2 ? OASE AFUMATE, COSTITA
1. Ciolan afumat cu os Kg 130 260
2. Ciolan afumat fara os Kg 60 120
3. Oase garf afumate Kg 422 844
4. Oase porc afumate Kg 150 300
5. Costita porc afumata Kg 184 367
6. Picioruse porc afumate Kg 30 60
LOTUL NR. 3 ? CARNE DE PUI SI ORGANE DE PUI
1. Carne de pui (pui intregi) Kg 1181 2362
2. Pulpe de pui (intregi) ? bax 10 kg Kg 10225 20450
3. Pulpe de pui (intregi) ? pungi 1 kg Kg 260 520
4. Piept de pui cu os Kg 1059 2117
5. Aripi de pui Kg 535 1070
6. Ficat de pui Kg 796 1592
7. Pipote de pui Kg 495 990
LOTUL NR. 4 ? PREPARATE PE BAZA DE CARNE
1. Caltabos Kg 265 530
2. Carnati cabanos Kg 980 1960
3. Carnati de casa Kg 698 1395
4. Carnati trandafir Kg 810 1620
5. Crenvursti porc Kg 840 1680
6. Crenvursti pui Kg 864 1728
7. Kaiser Kg 265 530
8. Muschi file Kg 48 96
9. Parizer porc Kg 2330 4660
10. Parizer vita Kg 1195 2390
11. Pasta de mici Kg 305 610
12. Salam de sunca Kg 1265 2530
13. Salam de vara Kg 1380 2760
14. Salam de vara uscat Kg1634 3267
15. Slanina afumata Kg 560 1120
16. Sunca presata Kg 80 160
17. Toba Kg 300 599
18. VirsliKg 205 410
Valoarea estimata fara TVA: intre 281, 444.83 si 562, 889.67RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: (conf. art. 278^1 din OUG 34/2006) - 1, 5% din valoarea maxima estimata a acordului cadru.Valoarea garantiei de participare este in suma fixa, in functie de lotul ofertat de: - Lotul 1:2.424 lei- Lotul 2:100 lei- Lotul 3:2.710 lei- Lotul 4:3.208 leiValoarea totala a garantiei de participare este de: 8.442 leiModul de constituire al garantiei de participare: conform art. 86, alin.1 din HG 925/2006 sau conf.art 86, alin 5 din HG 925/2006.Contul in care se poate face depunerea garantiei de participare este: RO08TREZ0025006XXX000178 deschis la Trezoreria Alba Iulia.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cazul I.M.M. ? urilor pentru obtinerea reducerii de 50% din cuantumul garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004, art. 7 (modificat prin O.G. nr. 27/2006), incadrarea in plafoanele referitoare la numarul mediu anual de salariati, cifra de afaceri anuala neta si activele totale se stabilesc pe baza unei declaratii pe propria raspundere a reprezentantului/reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderilor interesate in incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, conform modelului prevazut in anexele nr. 1 si 2 din O.U.G. 27/2006. Aceste declaratii se anexeaza la dovada garantiei de participare si se depun odata cu oferta.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta. Conform Hotararii nr. 1045 din 19 octombrie 201: Contractantul are obligatia de a deschide la Trezorerie un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Garantia de buna executie se constituie in suma fixa, reprezentand5%din valoarea totala, fara TVA, a fiecarui contract subsecvent incheiat.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia va fi insotita in mod obligatoriu de urmatoarele documente:
? Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Judetene care sa ateste ca societatea nu are datorii catre stat.
? Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local emis de Primarie, care sa ateste ca societatea nu are datorii la bugetul local.
Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
Certificatele se prezinta in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Operatorul economic care prezinta certificate care au inscrise datorii la buget vor fi declarati respinsi, cu exceptia operatorilor economici care prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.
5. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006, cu mentiunea ca persoanele care detin functii de decizie sunt: Director General Prof. Chirila Sorin Valerian, Sef Serviciu Financiar contabil Ec. Calin Viorica, Sef Serviciu Achizitii, Patrimoniu, Tehnic si Administrativ Ec. Alion Mircea. 1. Persoane juridice/fizice romane- Cerinta obligatorie: - Prezentarea unor documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare - certificatul constatator emis de O.R.C. Certificatul se va prezenta in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Inainte de comunicarea rezultatului procedurii, ofertantul aflat pe primul loc are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.
- Cerinta obligatorie: Autorizatia sanitara de functionare - vizata la zi, valabila la data deschiderii ofertelor
2. Persoane juridice /fizice straine - Cerinta obligatorie: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (traducere legalizata)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Detinerea (dotare / inchiriere / alte forme de punere la dispozitie) a cel putin doua autovehicule pentru transport carne (cu regim termic) autorizate. Prezentarea a cel putin doua autorizatii de transport carnesi produse din carne pentru doua autovehicule din dotare, insotite de certificatele de inmatriculare.
- Lot 2:1.338 lei
- Lot 3:36.132 lei
- Lot 4:42.776 lei
sau echivalentul in euro. Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR.
Pentru toate preparatele pe baza de carne se vor prezenta in mod obligatoriu fisele tehnice sau specificatiile tehnice de fabricatie per produs cu detalierea calitatii, a proprietatilor organoleptice, fizico-chimice, microbiologice, precum si conditii de ambalare, marcare, depozitare si transport.
De asemenea, se vor prezenta specificatii tehnice si pentru toate sortimentele de carne (pulpa porc, pulpa vita, carne manzat, carne porc lucru, carne tocata, pui intregi, pulpe de pui, aripi de pui).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
-Limitele val minime pana la care pretul unitar poate fi imbunatatit: nu exista limite (cu cond just preturilor in cazul in care of este cu 85% mai mica decat estimarea pentru fiecare lot in parte ? art. 36^1 din H.G. 925/2006 actualiz)-Limitele val maxime pana la care of poate fi acceptata (val estim a contr, val cuprinsa si in planul anual al achiz): ?161.652, 28 lei, fara TVA, lotul nr.1?6.692, 02 lei, fara TVA, lotul nr. 2?180.661, 47 lei, fara TVA, lotul nr. 3?213.883, 90 lei, fara TVA, lotul nr. 4Inainte de lansarea rundei electr a.c. va evalua of in conf cu cerintele din prezenta DA. Toti ofertantii care au depus of admisibile vor fi invitati sa prezinte preturi noi in cadrul fazei finale de licit electr. Invitatia se va transmite pe cale electronica, simultan, tuturor ofertantilor respectivi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
2.145/22.03.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2012 12:00
Locul: Sediul DGASPC ALBA, in Sala de Sedinte din cadrul Complexului Arnsberg, str. Mihai Viteazu, nr. 2
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantii trebuie sa fie inregistrati in mod obligatoriu in SEAP conform HG 1660/2006.In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.Pretul ofertat trebuie sa fie identic pentru toate locatiile.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA GENERALA DE ASISTENTA SOCIALA SI PROTECTIA COPILULUI ALBA
Adresa postala: str. Mihai Viteazu, nr. 2, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510111, Romania, Tel. +40 0258818266, Email: [email protected], Fax: +40 0258817037, Adresa internet (URL): www.protectiasocialaalba.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2012 13:45