Licitatie Publica - Contract de furnizare carne si preparate din carne
Anunt de participare numarul 132988/10.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Adresa postala: STR.FLORILOR, NR.63, Localitatea: Baltatesti, Cod postal: 617025, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA MANOLACHE, Tel. +40 0233244017, Email: [email protected], Fax: +40 0233244077, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de interes national
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare carne si preparate din carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatea Militara 02275, loc. Baltatesti, strada Florilor, nr.63, judetul Neamt.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de carne vita, porc, pasare, peste si preparate din carne
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15111200-1 - Carne de manzat (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Cantitati estimate de aprovizionat la 31.12.2012:
Pulpa manzat fara os= 3000 kg, Vrabioara vita=1600 kg, Carne miel=500 kg, Ceafa porc fara os=1000 kg, Pulpa porc fara os=5500 kg, Muschi file crud porc=800 kg, Aripioare pui=500 kg, Ficatei pasare=2000 kg, Pui=700 kg, Pulpe pui intregi fara spata=8500 kg, Piept pui dezosat=7000 kg, Pulpe pui dezosate=600 kg, Aripi curcan=50 kg, Peste proaspat? crap=500 kg, Peste file congelat =1500 kg, Peste congelat cod (trunchi)=1400 kg, Cabanos=600 kg, Carnati taranesti=450 kg, Kaizer=1000 kg, Muschi file afumat=1000 kg, Ciolan afumat cu os=650 kg, Pate ficat pasare=800 kg, Salam tip sasesc = 1000 kg, Salam victoria=1000 kg, Pastrama piept de pui afumat=1000 kg, Salam uscat vara=1000 kg, Sunculita taraneasca= 450 kg, Salam crud uscat=1000 kg, Mici formati=100 kg, Muschi tiganesc=850 kg, Ceafa porc afumata=850 kg, Salam banatean=850 kg, Pulpe pui afumate=700 kg, Carnati proaspeti=300 kg, Carnati trandafir=300 kg, Toba=50 kg, Lebar= 50 kg, Caltabos=50 kg, Costita afumata=250 kg, Ciolan afumat fara os=650 kg, Bacon=650 kg, Slanina afumata=180 kg, Pastrama vita=850 kg, Pastrama porc=850 kg.
2. Cantitati totale estimate de aprovizionat la 30.04.2013, cu luarea in vedere a suplimentarii acestora si a prelungirii duratei contractului cu maxim 4 luni de la data de 31.12.2012, prin incheierea de acte aditionale, in conditiile art. 6, alin (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare:
Pulpa manzat fara os= 3600 kg, Vrabioara vita=1920 kg, Carne miel=600 kg, Ceafa porc fara os=1200 kg, Pulpa porc fara os=6600 kg, Muschi file crud porc=960 kg, Aripioare pui=600 kg, Ficatei pasare=2400 kg, Pui=840 kg, Pulpe pui intregi fara spata=10200 kg, Piept pui dezosat=8400 kg, Pulpe pui dezosate=720 kg, Aripi curcan=60 kg, Peste proaspat? crap=600 kg, Peste file congelat =1800 kg, Peste congelat cod (trunchi)=1680 kg, Cabanos=720 kg, Carnati taranesti=540 kg, Kaizer=1200 kg, Muschi file afumat=1200 kg, Ciolan afumat cu os=780 kg, Pate ficat pasare=960 kg, Salam tip sasesc = 1200 kg, Salam victoria=1200 kg, Pastrama piept de pui afumat=1200 kg, Salam uscat vara=1200 kg, Sunculita taraneasca= 540 kg, Salam crud uscat=1200 kg, Mici formati=120 kg, Muschi tiganesc=1020 kg, Ceafa porc afumata=1020 kg, Salam banatean=1020 kg, Pulpe pui afumate=840 kg, Carnati proaspeti=360 kg, Carnati trandafir=360 kg, Toba=60 kg, Lebar= 60kg, Caltabos=60 kg, Costita afumata=300 kg, Ciolan afumat fara os=780 kg, Bacon=780 kg, Slanina afumata=216 kg, Pastrama vita=1020 kg, Pastrama porc=1020 kg.
Valoarea estimata minima a intervalului reprezinta valoarea estimata pana la data de 31.12.2012 (valoarea estimata a prezentei proceduri in functie de care se vor elabora si evalua ofertele), iar valoarea maxima reprezinta valoarea estimata globala ce cuprinde si valoarea suplimentarilor.
Valoarea estimata fara TVA: intre 754, 858.5 si 905, 830.2RON
II.2.2) Optiuni
Da
Aplicare prevederi art.6, alin(3)din HG nr 925/2006.
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 13 luni incepand de la data atribuirii contractului
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
9 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantieipentru participare este specificat pe fiecare lot in parte in anexa B .Modul de constituire a garantiei pentru participare prin virament bancar in contul RO17TREZ4935005XXX001343 deschis la Trezoreria Targu Neamt, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original sau prin numerar la casieria unitatii .Garantia de participare poate fi prezentata de catre delegat cel mai tarziu la data, ora si locul deschiderii ofertelor .La constituirea garantiei de participare sa se precizeze numarul curent al loturilor pentru care se depune oferta .Durata de valabilitate a garantiei de participare :90 zile(de la termenul limita de primire a ofertelor). Garantia de buna executie reprezinta 5 % din pretul contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in contract, in termen de 5 zile de la semnarea contractului .
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta de urgenta nr. 34/2006 : Prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic ? Formular F.1In cazul asocierii vor fi depuse declaratii de eligibilitate de catre toti ofertantii asociati.
2.Certificat in conformitate cu Ordinul A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 : Prezentarea unei declaratii ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta? ? Formular F.13In conformitate cu prevederile Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/ 12.10.2010, ofertantii trebuie sa completeze o declaratie pe propria raspundere prin care sa certifice faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.
3.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat:
? certificat de atestare fiscala din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat; Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferetele - in original sau copie conform cu originalul;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) sau echivalent ? in original sau copie conform cu originalul;Certificatele sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferetele.
4.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69^1 : Se va completa FormularulF.2 .
Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : Ichimoae Florin, Baciu Maria, Ghinea Marius, Astefaniei Sergiu, Manolache Mariana, Filioreanu Paulina, Pasoi Nicoleta, Balasa Sorin(membru rezerva) . Pentru persoane juridice/fizice romane : Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului/ autorizatie de functionare/ altele echivalente din care sa rezulte ca operatorul economic este autorizat sa desfasoare activitatile economice specifice pentru indeplinirea contractului (cod CAEN) - in original sau copie conform cu originalul, emis cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor.
Pentru persoane juridice/fizice straine : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.
Operatorul economic trebuie sa dispuna de autorizatii emise de organismele abilitate cu privire la respectarea regulilor sanitare si sanitar-veterinare:
- autorizatie sanitara de functionare, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor;
- autorizatie sanitara-veterinara a activitatii, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor;
- autorizatie sanitara-veterinara a mijlocului de transport, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010) sa fie de minim: 116100 lei-lot nr.1, 54976 lei-lot nr.2, 16130lei-lot nr.3, 30320 lei-lot nr.4, 168520 lei-lot nr.5, 26832 lei-lot nr.6, 6450 lei-lot nr.7, 22600 lei-lot nr.8, 11284 lei-lot nr.9, 137020 lei-lot nr.10, 203280 lei-lot nr.11, 15480 lei-lot nr.12, 726 lei-lot nr.13, 12900 lei-lot nr.14, 30540 lei-lot nr.15, 27104 lei-lot nr.16, 19836 lei-lot nr.17, 14022 lei-lot nr.18, 40320 lei-lot nr.19, 50000 lei-lot nr.20, 14677 lei-lot nr.21, 19360 lei-lot nr.22, 39520 lei-lot nr.23, 25800 lei-lot nr.24, 41940 lei-lot nr.25, 29040 lei-lot nr.26, 17784 lei-lot nr.27, 40320 lei-lot nr.28, 2258 lei-lot nr.29, 42500 lei-lot nr.30, 30158 lei-lot nr.31, 38386 lei-lot nr.32, 20328 lei-lot nr.33, 7260 lei-lot nr.34, 8712 lei-lot nr.35, 1452 lei-lot nr.36, 1452 lei-lot nr.37, 1452 lei-lot nr.38, 6050 lei-lot nr.39, 18876 lei-lot nr.40, 23062 lei-lot nr.41, 4068 lei-lot nr.42, 40987 lei-lot nr.43, 29835 lei-lot nr.44.
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
Operatorul economic trebuie sa prezinte in copie conform cu originalul certificatul ISO 9001/2008 in domeniul specific contractului (sau un document similar prin care se certifica de catre un organism abilitat ca Sistemul de Management al Calitatii este conform cu standardul ISO 9001).
Candidatii straini care nu au sediul in Romania trebuie sa detina o certificare sau o acreditare, pentru acelasi domeniu si acelasi nivel, acordata de un organism national ori international, recunoscut de o tara membra UE.
Data limita de valabilitate a certificatelor va fi mai mare sau cel putin egala cu data de deschidere a ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.03.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2012 11:00
Locul: sediul U.M.02275, loc. Baltatesti, str.Florilor, nr.63, jud.Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau grup de ofertanti asociati au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. A fost respinsa documentatia de atribuire cu nr. 8335 in data de 06.01.2012.2. In cazul existentei unor oferte declarate admisibile si egale ca valoare pe locul 1, atribuirea contractului se face dupa depunerea la sediul autoritatii contractante a unor noi oferte de pret, de catre operatorii economici carora li s-a solicitat reofertarea. Daca niciuna din oferte nu va fi imbunatatita, autoritatea contractanta va anula aplicarea procedurii de atribuire .
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante considerat a fi nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01175 Iasi ? Biroul juridic (U.M.02275 Baltatesti este arondata pentru consiliere juridica la U.M. 01175 Iasi, intrucat unitatea nu are serviciu juridic propriu )
Adresa postala: Aleea Ghica Voda, nr.2, Localitatea: Iasi, Cod postal: 700503, Romania, Tel. +40 0232273419, Email: [email protected], Fax: +40 0232273419
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.02.2012 15:54