Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare cartuse toner pentru imprimante si copiatoare, fotoconductori si kit mentenanta pentru imprimante, consumabile pentru copiatoare.


Anunt de participare numarul 136664/15.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE A MUNICIPIULUI BUCURESTI
Adresa postala: Str. prof. Dr. Dimitrie Gerota nr.13, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 020027, Romania, Punct(e) de contact: DANIELA MIELCIOIU, Tel. +40 213075759, In atentia: DANIELA MIELCIOIU, Email: [email protected], Fax: +40 213057468, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare cartuse toner pentru imprimante si copiatoare, fotoconductori si kit mentenanta pentru imprimante, consumabile pentru copiatoare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: depozitul Tutunul Romanescdin B-dul Regiei, nr.2, sector 6 si Sediul ATCP MB din Splaiul Unirii, nr.6-8, sector 4
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 14 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 274, 089 si 540, 799RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In functie de necesitatile autoritatii contractante cu incadrarea in cantitatea maxima estimata pe lot si conditionat decreditele bugetare aprobate - Estimarea cantitatilor minime acord cadru : Lot 1 = 419 buc, LOT 2=69 buc, LOT 3=226 buc;Estimarea cantitatilor maxime acord cadru: LOT 1=838 buc, LOT 2=133 buc, Lot 3=470 buc
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cartuse toner pentru imprimante si copiatoareFotoconductori, kituri de mentenanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30124200-6 - Kituri pentru cuptor (fuser) (Rev.2)
30125100-2-Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL 1 = cantitatea maxima 838 buc, LOTUL 2 =cantitatea maxima 133 buc, LOTUL 3 = cantitatea maxima 470bucati;
Dupa caz, valoarea estimata fara TVA (numai in cifre): LOTUL 1 =188.104 lei si 370.606 leiLOTUL 2= 14.053 lei si 31.502 lei
LOTUL 3 =71932 lei si 138.691 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 274, 089 si 540, 799RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie, conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006.Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50% Termen de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei :90 de zile .Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelorGarantia pentru participare este in suma deLOT 1 =7300lei LOT 2 =600lei LOT 3 = 2700 lei Cuantumul GBE este de 10% din val.contr.subsecvent, fara T.V.A;pentru I.M.M.-uri cuantumul GBE se reduce cu 50%(conform prev.art.16, alin.(2), din Legea nr.346/2004)].Modalitateade constituire a GBE: conform cupreved.art.90 din H.G.nr.925/2006.In cazul in care se constitue prin retineri succesive din facturi partiale, contractantul va deschide, conform prevederilor HG 1045/2011, un cont de garantie la unitatea Trezoreria Statului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1 Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularuluidin Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3 Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata sicompletata ulterior, in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in originalIncadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru incheierea acordului cadru.Cerinta nr. 4.Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice sau fizice, dupa caz - formular tip eliberat de autoritatea competenta din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul general consolidat in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 5.Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social- formular tipizat din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente la bugetul, local, in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata)
Cerinta nr. 6. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata si completata ulterior, in conformitate cu Formularuldin Sectiunea Formulare. ? in original ; Declaratia se va prezenta si de catre ofertantul asociat/subcontactant /tertul sustinator, daca este cazul.Persoanele cu functie de decizie implicate inprocedura de achizitie sunt: Director Executiv Mirela Calugareanu, Director Executiv Adjunct Cosmin Gabriel Popp, Director Executiv Adjunct Obancia Ancuta, Sef birouAchizitii Publice Mielcioiu Daniela , Pentru Cerintele 1, 3, 6facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint, dar precis, modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/ confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Cerinta nr. 1)Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte ca domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii. - in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata).Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).In cazul in care ofertantul prezinta initial Declaratia pe propria raspundere conform art 11 alin(4) din HG 925/2006 autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte, pentru conformitate, documentul in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Informatii generaleInformatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr.1.Lista a principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati .- in conformitate cu Formularuldin Sectiunea ? ?Formulare?Cerinta nr.2 Cel putin o recomandare/ document constatator/ /proces-verbal de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate produse similare pana la data depunerii ofertelor- copie cu mentiunea ?conform cu originalul? si stampila operatorului economic
Un sistem de management al calitati: ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
a. elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: valoarea totala in lei / lot , fara TVAb. eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. a) pot fi imbunatatite, astfel cum rezulta acestea din specificatiile care definesc obiectul contractului: nu exista valori limita, Numarul de runde al licitatiei electronice: 1(una)Licitatia electronica va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata unei runde: 1 (una) zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
250577 din 16 02 2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.07.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.07.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
departajare oferte cu preturi egale/primul loc =prezentarea noi propuneri financiare in plic inchis
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.07.2012 13:00
Locul: Sediul DGFP MB , str. Dimitrie Gerota, nr.13, sect.2, etaj 3, camera 319
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
IN CAZUL IN CARE OFERTELE CLASATE PE PRIMUL LOC AU PRETURI EGALE AUTORITATEA CONTRACTANTA VA SOLICITA OFERTANTILOR REOFERTAREA IN PLIC INCHIS, IN VEDEREA DEPARTAJARII OFERTELOR.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac: 5 zile conform prevederilor art.256 2 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DGFP MB
Adresa postala: Str. DIMITRIE GEROTA, nr.13, sector 2, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 020027, Romania, Tel. +40 213075759, Email: [email protected], Fax: +40 213057468
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.06.2012 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer