Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare cilindrii hidraulici, Contract de furnizare lemn de mina si semifabricate, Contract de furnizare stalpi hidraulici si piese schimb pentru stalpi, Contract de furnizare elemente de hidraulica, Contract de furnizare covoare de banda, t


Anunt de intentie (utilitati) numarul 13292/10.01.2009
Entitatea contractanta
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
COMPANIA NATIONALA A HUILEI SA
Adresa postala: Str. Timisoara nr.2, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332015, Romania, Punct(e) de contact: Elena Capalnean, Tel.0254541460, Email: [email protected], Fax: 0254541315, Adresa internet (URL): www.cnh.ro
I.2) Activitatea principala (activitatile principale) ale entitatii contractante
- Prospectare i extragere a crbunelui i a altor combustibili solizi
SectiuneaII & IV: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII) & Procedura si informatii administrative
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare cilindrii hidraulici
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Cilindrii hidraulici echipeaza sustinerile mecanizate din abatajele frontale din subteran
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
42121100-4 - Cilindri hidraulici sau pneumatici (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.03.2009
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 4, 211, 900 si 4, 548, 852RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica , dupa 30 de zile dar nu mai tarziu de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Aprovizionare Piese Schimb/Produse, tel: 0254/506146, fax: 0254/506149
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare lemn de mina si semifabricate
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Lemn de mina rotund marimea II cu lungimea fixa de 4 m si diametrul la capatul subtire de 14-24cm si semifabricate din lemn, pentru sustinerea lucrarilor din subteran
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
03410000-7 - Lemn (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.03.2009
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 279, 179 si 3, 541, 513RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, file CEC, compensare cu energie electrica, dupa 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Aprovizionare Piese Schimb/Produse, tel: 0254/506146, fax: 0254/506149
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare stalpi hidraulici si piese schimb pentru stalpi
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Stalpi hidraulici de sustinere individuala cu ventil, pentru sustinerea lucrarilor miniere din subteran in medii grizutoase si piese schimb necesare functionarii acestora in conditii de siguranta si securitate
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
44461100-0 - Stalpi de sustinere minieri (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.03.2009
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 227, 642 si 2, 405, 853RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica, dupa 30 de zile dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Aprovizionare Piese Schimb/Produse, tel: 0254/506146, fax: 0254/506149
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare elemente de hidraulica
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Elementele de hidraulica sunt elemente hidraulice de imbinare rapida utilizate la complexele cu sustinere mecanizata din subteran
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
43328100-9 - Echipament hidraulic (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.03.2009
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 987, 614 si 2, 146, 623RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC compensare cu energie electrica, dupa 30 de zile dar nu mai mult de 60 de zile de la livrare
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Aprovizionare Piese Schimb/Produse, tel: 0254/506146, fax: 0254/506149
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Obiectul contractului
II.1) Denumirea data contractului de catre entitatea contractanta
Contract de furnizare covoare de banda, tuburi flexibile de aeraj si materiale tehnice pentru covoare de banda
II.2) Tipul de contract
Furnizare
II.3) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Covoarele de banda miniera echipeaza transportoarele cu banda din subteran. Tuburile flexibile de aeraj se utilizeaza in instalatiile de aeraj partial din subteran.Mat.teh. asigura intretinerea covoarelor de banda pentru funct. acestora in conditii siguranta si securitate .
Impartire in loturi
Da
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
34312600-3 - Benzi transportoare din cauciuc (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 02.03.2009
8 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.6) Cost estimativ si modalitati principale de finantare
II.6.1) Cost initial estimat
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 935, 036 si 2, 089, 840RON
II.6.2) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Plata se face prin OP, fila CEC sau compensare cu energie electrica dupa 30 de zile, dar nu mai mult de 60 de zile
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8)
Informatii suplimentare
Se pot obtine de la sediul CNH SA, Serviciul Aprovizionare Piese Schimb/Produse, tel: 0254/506146, fax: 0254/506149
Procedura si informatii administrative
IV.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Valoarea totala estimata a contractului (contractelor) de furnizare de produse sau servicii
Valoarea: 13, 641, 371 Moneda: RON Fara TVA
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
09.01.2009 10:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer