Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE COMBUSTIBIL AUTO


Anunt de participare numarul 42119/29.01.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Adresa postala: str splaiul independentei 169, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050098, Romania, Punct(e) de contact: SIMION CRISTIAN, Tel.314.15.00, Email: [email protected], Fax: 314.00.15
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITALUL UNIVERSITAR DE URGENTA BUCURESTI
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE COMBUSTIBIL AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RETEA DISTRIBUTIE FURNIZOR
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 16 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 324, 000 si 453, 600RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIONAREA DE COMBUSTIBIL AUTO - BENZINA PREMIUM, BENFINA FARA PLUMB, MOTORINA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23111300-1 - Benzina cu plumb (Rev.1)
23121200-3-Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI PUBLICAT IN SEAP.
Valoarea estimata fara TVA: intre 324, 000 si 453, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
16 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE = 4.536, 00 LEI, GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN VALOARE DE 5% DIN PRETUL CONTRACTULUI SUBSECVENT, FARA TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDUL NATIONAL UNIC AL ASIGURARILOR DE SANATATE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Declaratii de eligibilitatea; Declaratie priviind inexistenta stari de faliment;Certificat fiscal eliberat de D.G.F.P. ;Certificat privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia Impozite si Taxe a Primariei ;Certificat constatator emis de O.N.R.C. care sa dovedeasca obiectul de activitate pentru care se desfasoara procedura Certificat de inregistrare eliberat de O.N.R.C;Documentele oficiale depuse de persoanele juridice straine vor fi prezentate in copii legalizate, insotite de traduceri autorizate in limba romana;Documentele prezentate trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie:
Bilantul financiar contabil la 30 Iunie 2007
Cifra de afaceri pe ultimi 3 ani
Fisa de informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta obligatorie: Documente emise de organisme acreditate care sa certifice caproducatorul si/sau furnizorul respecta standardele de asigurare a calitatii, a sistemelor de management si securitatii in munca (ISO 9001, OH SAS 18001, sau echivalent);Certificate emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de protectie a mediului (ISO 1401) sau orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele sau dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al protectiei mediului;Recomandari din partea altor beneficiari/clienti, pentru produsele ofertate;Fisa/fise de informatii privind experienta similara.ofertantii vor face dovada indeplinirii si finalizarii in ultimii trei ani a unor contracte ce au avut ca obiect furnizarea de produse similare celor ce fac obiectul procedurii;
Declaratia priviind reteaua de distributie din Bucuresti pe suport magnetic;Declaratie priviind numarul de statii din tara(pe judete) pe suport magnetic;Raportul de incercare si analiza a produselorDeclaratie pe propria raspundere privind conformitatea produselor;Certificat de agreere RAR sau alt organism de certificare al produselor
Ofertantul va prezenta autorizatiapentru livrarea produselor, ( in cazul in care ofertantul nu este chiar producatorul acestor produse)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3265
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.03.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.03.2008 10:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.03.2008 11:00
Locul: SUUB, STR. SPL. INDEPENDENTEI, NR. 169, SECTOR 5, SALA AMFITEATRU MIC, ETJ 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRII COMISIEI DE EVALUARE SI REPREZENTANTII AGENTILOR ECONOMICI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
ART. 272 DIN OUG. 34/2006 modificat prin Art.67 din OUG 94/2007.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL JURIDIC AL SUUB
Adresa postala: STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI, NR.169, SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050098, Romania, Tel.021/314.15.00, Fax: 021/314.00.15
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2008 18:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer