Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare combustibil lichid de tip M


Anunt de participare numarul 14727/16.05.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Centrul de Perfectionare a Pregatirii Cadrelor Jandarmi Gheorgheni
Adresa postala: Str Ciubotului nr 4, Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Gherman, Tel.0266365300, Email: [email protected], Fax: 0266365094, Adresa internet (URL): www.jandarmeriagheorgheni.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate militara
Activitate (activitati)
Altele: Activitatea principala: perfectionarea pregatirii cadrelor jandarmi
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare combustibil lichid de tip M
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul autoritatii contractante: str. Ciubotului, nr. 4, Gheorgheni, jud. Harghita
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Autoritatea contractanta achizitioneaza cantitatea de 95000 kg. combustibil lichid de tip M
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23000000-7 - Produse petroliere si combustibili (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea ce urmeaza a fi achizitionata este de 95000 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 286, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare: 2.869 lei, reprezentand 1 % din valoarea estimativa a contractului fara T.V.A. Garantia de buna executie - 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se face de la bugetul statului.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere/subcontract
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea si neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.34/2006 in original; Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, cu situatia acestora la data de 21.06.2007 in original sau copie legalizata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie a Romaniei sau Teritoriala, valabil la data licitatiei - in copie; Certificat Cod unic de inregistrare (C.U.I.) in copie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul formular de bilant contabil verificat si inregistrat de organele competente in copie; Fisa de informatii generale in original.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani in original; Scrisoare de recomandare in original; Certificat emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii sau alte probe sau dovezi in masura sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii - in copie.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Contravaloarea unui exemplar al Documentatiei de atribuire se depune la casieria unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.06.2007 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 28.06.2007
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.06.2007 12:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din mun. Gheorgheni, str. Ciubotului nr. 4, jud. Harghita.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane din conducerea societatilor ofertante si/sau imputernicite (cu delegatie) din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
La sediul autoritatii contractante sau la telefon 0266-365300 interior 148.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor .
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, sect.3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Centrul de Perfectionare a Pregatirii Cadrelor Jandarmi Gheorgheni - Serviciul Juridic
Adresa postala: Str. Ciubotului nr. 4., Localitatea: Gheorgheni, Cod postal: 535500, Romania, Tel.0266-365300, Email: [email protected], Fax: 0266-365094, Adresa internet (URL): www.jandarmeriagheorgheni.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.05.2007 13:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer