Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare combustibil lichid usor tip III


Anunt de participare numarul 94138/13.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Adresa postala: STR.FLORILOR, NR.63, Localitatea: Baltatesti, Cod postal: 617025, Romania, Punct(e) de contact: STINGA CRISTIAN, Tel.0233244017, Email: [email protected], Fax: 0233244077, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de interes national
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare combustibil lichid usor tip III
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 02275 Baltatesti- depozit C.L.U.
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de Combustibil lichid usor tip III
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09100000-0 - Combustibili (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
C.L.U. tip III- Cantitatea totala ce poate fi achizitionata, in functie de alocatiile bugetare si de necesitati, este de 520 tone si reprezinta cantitatea maxima, luandu-se in considerare inclusiv optiunea autoritatii contractante de a suplimenta necesarul pentru acest produs, fata de cantitatea estimata de aprovizionat pana la 31.12.2010, in situatia in care, in conditiile art.6 alin.(3) din HG nr. 925/2006, durata contractului va fi prelungita cu maxim 4 luni de la data expirarii duratei initiale de indeplinire a acestuia, prin incheierea de act aditional.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 144, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 23.04.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantieipentru participare = 20.000 lei.Garantia de buna executie se stabileste in cuantumul de 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau/si subcontractare conform art. 44 si 45 din OUG nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Unitatea are statut de , ,Sanatoriu balnear si achizitioneaza in regim de scutire de la plata accizelor, in scopul prevazut de Codul fiscal la articolul 201, alin.1, lit.k.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind situatia personala a operatorului economic Formular nr. 1 din Sectiunea IV(cerinta obligatorie).
Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.2.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat , inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat, astfel :
Certificat de atestare fiscala din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat, valabil la data deschiderii ofertelor -in original sau copie legalizata;
Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean- in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor - emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor..
- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie(Consiliul Local) sau echivalent in original sau copie legalizata. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-bilanturile pe ultimii trei ani: 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competenteconform legii in copie xerox.- informatii generale cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de minim2.288.000 lei Formular nr. 3.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Buletine de analiza sau raport de incercare al produsului, care trebuie sa cuprinda toate caracteristicile specificatiilor tehnice al produsului C.L.U. tip III, conform caietului de sarcini, emis de catre un laborator de specialitate autorizat si acreditat - in original sau copie legalizata;
-Autorizatie de livrare din partea producatorului catre autoritatea contractanta, in original sau copie legalizata (daca este cazul);
-Autorizatie de mediu pentru producerea de CLU tip III- in original sau copie legalizata.
-Autorizatie pentru accesul la EMCS-RO.
-Autorizatie de antrepozit fiscal de productie a produsului energetic solicitat -C.L.U. tip IIIgrupa E470, in conformitate cu Ordinul M.E.F. nr. 3.661 din 15 decembrie 2008, pentru aprobarea configuratiei Codului de accize si a Nomenclatorului codurilor de produse accizabile armonizate - in original sau copie legalizata- Fisa tehnica si fisa de securitate a produsului in original sau copie legalizata.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
- ofertantiitrebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii conform cu cerintele din standardul SR-EN-ISO-9001:2001 sau echivalent in copie xerox.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.03.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 31.03.2010 10:00
Locul: U.M. 02275 loc. Baltatesti, str. Florilor, nr.63, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau grup de ofertanti asociati au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnu.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr.4, ,Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.(0234) 513.296, 513.678, Email: [email protected], Fax: (0234) 514.275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.02.2010 12:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer