Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare completare dotare laboratoare de licenta ale Facultatii de BIOLOGIE


Anunt de participare numarul 60127/30.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel.021 3139575, In atentia: D-lui Cristi Sandu, Email: [email protected], Fax: 021 3139575
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Universitatea din Bucuresti
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare completare dotare laboratoare de licenta ale Facultatii de BIOLOGIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Splaiul Independentei nr. 91-95, sector 5, Bucuresti, Facultatea de BIOLOGIE
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Completare dotare echipamente de laborataore.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29800000-7 - Diverse echipamente (Rev.1)
29131130-6-Regulatoare de temperatura (Rev.1)
29711430-9-Plite (Rev.1)
33253200-0-Aparate de analiza (Rev.1)
33261000-7-Microscoape (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT 1 - 1 buc, LOT 2 - 1buc, LOT 3-7buc, LOT 4-5buc, LOT 5-1buc, LOT 6-2buc, LOT 7-1 buc, LOT 8-1 buc, LOT 9-2 buc, LOT 10-1 buc, LOT 11-1 buc, LOT 12-1 buc, LOT 13-1 buc, LOT 14- 1 buc, LOT 15 - 1 buc, LOT 16 - 1 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 107, 389.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare: LOT 1=350, 2=380, 3=250, 4=200, 5=60, 6=90, 7=30, 8=30, 9=220, 10=65, 11=50, 12=40, 13=150, 14=50, 15=30, 16=60. Garantia de buna executie: 5%din val. contractelor fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Scrisoare de garantie bancara/numerar la casieria UB.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Dupa caz operatorii economici vor incheia contract de asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea Cerinta minima: completarea Formular 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica 2.Declaratie prvind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006 Cerinta minima: completare Formular 2. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atriburea contractului de achzitie publica IV.2) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice romane: Cerinta minima: Certificat de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, copie legalizata;Certificat constatator, in original/copie legalizata, emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte ca: -domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
-nu sunt inscrise mentiuni privind aplicarea Legii nr. 85/2006 procedura insolventei, cu modificarile ulterioare, sau ca societatea se afla in incapacitatea de plata.
Certificat de atestare fiscala privindimpozitele si taxele locale original/copie legalizata. Persoane juridice /fizice straine Cerinta minima: Documente ce dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind cifra de afaceri
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinta minima: ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competente. Informatii privind cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani.Cerinta minima: se completeaza Formularul 3-fisa informatii generale ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse similareefectuate in ultimii 3 ani;
2.Autorizare de livrare de la producatori;
3.Standarde de asigurarea calitatii.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor livrari de produse similare inclusiv capacitatea de a sigura service la produsele livrate efectuate in ultimii 3 ani, continand valaorea livrarilor: Cerinta minima: completare Formular 4.Se vor anexa minim 3 recomandari in original din partea unor beneficiari de produse similare livrate si capacitatea de a sigura service, la care face referire Formularul 4.Autorizare de livrare, in original/copie legalizata (numai pt comercianti)Completare Formular 8.Cerinta minima: Certificate ISO 9000-9001 de la ofertant si de la producator sau orice alte documente echivalente cu o astfel de certificarein original/copie legalizata
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.09.2008 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 11:00
Locul: Bd. M. Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti, Sala Senatului, parter
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire si cu act de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea de Reglementare si Monitorizare a Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021-3104642, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 107-111, sector 4., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041804, Romania, Tel.021-3223377, Fax: 021-3221240
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti - Directia Administrativa, Directia Juridica.
Adresa postala: Bd. M. Kogalniceanu 36-46, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel.021-3077347, Fax: 021-3159575, Adresa internet (URL): www.unibuc.eu
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.07.2008 16:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer