Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare computer tomograf


Anunt de participare numarul 139028/21.09.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL MUNICIPAL SIGHISOARA
Adresa postala: Str. Zaharia Boiu nr.40-42, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Punct(e) de contact: ADRIAN BUICA, Tel. +40 265771656, In atentia: ARONEASA FLORIN, Email: [email protected], Fax: +40 265771593, Adresa internet (URL): www.sighisoara.spital.go.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare computer tomograf
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Municipal Sighisoara, str. Zaharia Boiu, nr.29
Codul NUTS: RO125 - Mures
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul va cuprinde termeni si conditii clare privind tipul si caracteristicile pe care trebuie sa le indeplineasca computerul tomograf ce urmeaza a fi achizitionat si obligatiile furnizorului privind instalarea si modul de instruire al personalului care il va deservi.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33115000-9 - Aparate de tomografie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Un singur computer tomograf cu 16 slice-uri
Valoarea estimata fara TVA: 1, 206, 653.23RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 12066, 53 lei - respectiv 1 % din valoarea estimata a contractului- conf model formular 5 si va fi valabila pe o perioada de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.In cazul depunerii unei contestatii se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa ca nefondata contestatia de catre Consiliul National de Solutionare al Contestatiilor suma calculata conform prevederilor art.278^1 din OUG 34/2006 din aceasta garantie. Cuantumul acesteia va fi de 5 % din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire al acestei garantii: scrisoare bancara de buna executie in conformitate cu prevederile art.90(1) din HG 925/2006.- conform formular 12.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Veniturile proprii ale Ministerului Sanatatiisi Bugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratii privind eligibilitatea - Cerinta minima obligatorie: prezentare formulare 1.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 in conf. cu prev.OUG 34/2006 cu modificarile si completarile in vigoare - Cerinta minima obligatorie: completare formular 2.3.Ofetatii vor prezenta certificatul de participare cu oferta independenta conf Ord. 314/2006 -formular 8
4.Ofertantul, subcontractantul/tii respectiv tertul sustinator/ri sau ofertantul asociat vor prezenta Declaratie privind neincadrarea in prev. art.69 indice 1 din OUG 34/2006 formular 9.
Persoane cu functie de decizie in cadrul Spitalului Municipal Sighisoara pe linia derulare, organizare si finalizare procedura: Manager General - Dr. Alexandru Strat ; Director Fianaciar Contabil - Ec. Zablau Anca ; Consilier juridic - Aroneasa Florin ; Bardas Calin - economist ; Buica Adrian - sef Compartiment Achizitii Publice ; Muntean Adriana - economist birou financiar ; Dr. Costea Menzhart Zsuszanna Isabella ; Dr. Blaj Mihaela
5.Certificat fiscal cu plata datoriilor fata de bugetul local emis de primaria de pe raza de activitate a ofertantului din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.6.Certificat fiscal cu plata datoriilor fata de bugetul de stat emis de ANAF din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
7.Declaratie privind neincadrarea la art 180 din O.U.G. 34 /2006 - formular 10 1.Persoane juridice/fizice romane : Cerinta minima obligatorie - Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului(certifcat ORC) si Autorizatie de functionare emisa de Ministerul Sanatatii.2.Persoane juridice /fizice straine - Cerinta minima obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare sau atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.3. Autorizatia de functionare a distribuitorului emisa de M.S.F. (in termenul de valabilitate ) sau altele echivalente.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economica financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind capacitatea profesionala/tehnica.
2.Lista cu principalele livrari in ultimii 3 ani - formular 4- din care sa reiasa cel putin un contract cu o valoare de minim 600.000 lei fara TVA.
2.Autorizatie de furnizare pentru produs emisa de Comisia Nationala pentru Controlul Activitatilor Nucleare in copie legalizata - solicitata in aceasta sectiune deoarece sectiunea III.2.1.b) este inactiva operarii modificarii solicitate.
Standarde , certificate / autorizatii care atesta ca sunt in conformitate cu standardele europene.
1.Certificat SR EN ISO 9001
2.Certificat SR EN ISO 140001 :2005
Toate conditiile solicitate mai sus sunt considerate cerinte minime obligatorii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.11.2012 11:00
Locul: Sighisoara, str. Zaharia Boiu , nr. 40 .
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai candidatilor sau a ofertantilor.Reprezentanti ai UCVAP.Comisia de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Cofinantare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spital Municipal Sighisoara - Compartiment Achizitii Publice
Adresa postala: Str. Zaharia Boiu , nr. 40, Localitatea: Sighisoara, Cod postal: 545400, Romania, Tel. +40 265771656, Email: [email protected], Fax: +40 265771593
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer