Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare conserve de carne si pateuri


Anunt de participare numarul 7187/27.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALA A REZERVELOR DE STAT
Adresa postala: B.DUL LIBERTATII NR. 12A SECTOR 5 BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Punct(e) de contact: StanculescuAlexandra, Cazacu Georgeta, Tel.3114216, 3114209, Email: [email protected], Fax: 3114203, 3114210
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare conserve de carne si pateuri
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: FCA producator
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Conserve de carne de porc in suc propriu, 0, 300 kg/cutie (STAS 1089-71, completat prin STAS 1089-71/A1:1997) si conserve pate de ficat 0, 200 kg/cutie, cu cheita(EO)-poz 1 a STR nr. 610/85 cu respectarea Ordinului MAPDR, MSP, ANPC si ANSVSA(MO partea I, nr. 10/8.I.2007, pct. j.1, alin. 2.1, lit.d)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15131000-5 - Conserve si produse din carne (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea de produs ce face obiectul achizitiei-conform documentatie de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 936, 134RON
II.2.2) Optiuni
Da
livrarea produsului se va face esalonat pana la data de 28.09.2007
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.05.2007 pana la 28.09.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: 18.700 RON, garantie de buna executie 10% din valoarea contractului, fara TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: Bugetul de StatModalitate de plata: Ordin de Plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cantitatea de produs care face obiectul achizitiei va fi pastrata la producator pe baza de contract de depozit custodie, pe durata de existenta a stocului, fara cheltuieli materiale de depozitare in sarcina ANRS
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1) Declaratie privind eligibilitatea, 2) Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat (formulare tip eliberate de autoritatile competente), pana la data de 31.03.2007.
Persoanele juridice romane: Certificat constatator emis de ORC, autorizatie sanitara de functionare conform HG 924/2005.
Persoane juridice straine: documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Introducerea sistemului de management al calitatii, conform SR ISO 9001
-certificate emise de organisme acreditate privind implementarea procedurilor bazate pe principiile de siguranta alimentara-HACCP-conform HG nr. 924/2005
-documentul care face dovada incadrarii ofertantului in categoria A, in conformitate cu HG 48/2003 si a Instructiunilor de aplicare a acestuia.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.05.2007 12:00
Locul: La sediul Administratiei Nationale a Rezervelor de Stat, B-dul Libertatii 12 A, sector 5 Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, ,Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4(021)3104641, Fax: +4(021)3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Sos. Oltenitei nr. 70-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania, Tel.+4(021)3321240, Fax: +4(021)3323377, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administratia Nationala a Rezervelor de Stat-Compartiment juridic
Adresa postala: B-dul Libertatii 12 A sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 040129, Romania, Tel.+4(021)3114213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2007 08:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer