Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare consumabile pentru imprimante


Anunt de participare numarul 136395/07.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr. 1 A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Directia Administrare si Achizitii pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti, Tel. +40 0214301925, In atentia: Florica Ghetu, Email: [email protected], Fax: +40 0213165577, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare consumabile pentru imprimante
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: M.A.I. - D.A.A.C.T.I., str. Leaota nr. 2A, sector 6, Bucuresti
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consumabile pentru imprimantele aflate in dotarea unitatilor Aparatului Propriu al M.A.I. Mentionam ca achizitiile prevazute in Programul Anual al Achizitiilor Publice pe anul 2012 pe acest cod CPV depasesc plafonul de 125.000 Euro si de aceea s-a ales procedura de licitatie deschisa.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125110-5 - Toner pentru imprimantele laser/faxuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot nr. / Denumire consumabil / Cantitatea / Valoarea estimata (lei fara TVA)
Lot 1 / Toner negru Lexmark T640 / 100 buc / 44.355, 00Lot 2 / Toner negru imprimanta MFC A3 KYOCERA KM-C 3232E / 1 buc / 443, 55
Lot 3 / Toner negru imprimanta Lexmark C920 / 6 buc / 4.838, 71
Lot 4 / Toner negru imprimanta Brother DCP9010CN / 1 buc / 318, 55
Lot 5 / Set tonere color (CMY)imprimanta MFC A3 KYOCERA KM-C 3232E / 1 set / 1.250, 00
Lot 6 / Set tonere color (CMY)imprimanta Lexmark C920 / 5 set / 16.935, 48
Valoarea estimata fara TVA: 68, 141.29RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum garantie participareLot 1:887, 00 leiLot 2:8, 00 leiLot 3:96, 00 leiLot 4:6, 00 leiLot 5:25, 00 leiLot 6:338, 00 leiTOTAL: 1.360, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei- Modul de constituire a garantiei pentru participare: - prin virament bancar, incontul nr. RO86TREZ7005005XXX000168 ? ATCPMB, Cod Fiscal 4267095, sau- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o scrisoare bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in original, in conformitate cu Formularul nr. 1.Pentru intreprinderile mici si mijlocii garantia se poate constitui in procent de 50% din cuantumul garantiei de participare.In cazul unei asocieri garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii.Atentie.In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, asocierea va beneficia de reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participareprevazuta de Legea nr. 346/2004.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G.R. nr. 925/2006.N O T A: Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de dovada constituirii garantiei bancare pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor. . Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de furnizare fara TVA.Garantia de buna executie se constituie la incheierea contractului... Garantia de buna executie se va constitui in conditiile art. 89 alin. (1) si (2), 90 alin. (1), 91 si 92 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Note:
-Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat romana, documentele vor fi prezentate in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.In cazul in care persoana care semneaza declaratiile/formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic (lider, asociat, subcontractor), se va atasa o imputernicire pentru acesta, conform Formularului nr. 2.Cerinta nr. 1 - Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr.3.Cerinta nr. 2 - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006.1. Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 4.
Nota: in cazul tertului sustinator Formularul nr. 4 se va completa numai cu literele a, c^1 si d.
2. Certificat de atestare fiscala (datoriila bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.
3.Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.Cerinta nr. 3 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularulnr. 5.Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/12.10.2010.Cerinta nr. 4 - Declaratie privind evitarea conflictului de interese
Operatorul economic (lider, asociat, tert) trebuie sa completeze Formularul nr. 6, privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/ 2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele cu functii de decizie din cadrul M.A.I.:
ALEXE IRINA ? Secretar general al Ministerului Administratiei si Internelor,
DRAGULIN STELICA ? director general Directia Generala Financiara,
VASILICA PETRE ? director general Directia Generala Juridica,
COSMOIU FLORIN ? imputernicit director general Directia Generala pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei
Persoana cu functie de decizie din cadrul D.A.A.C.T.I: .
ROMICA MARINESCU - DirectorEMIL LUNGU - Sef serviciu achizitii publice pentru TIC NOTE: - Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmise in limba de origine, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
- A nu se folosi prescurtari.
- Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
- Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu
vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor.
- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.
- Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.Cerinta nr. 1 - Pentru persoane juridice/fizice romane/ straine
1. Pentru persoane juridice/fizice romane se va prezenta Certificatul constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertuluidin care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori si ca societatea are ca obiect de activitate furnizareaproduselor si serviciilor solicitate prin prezenta procedura.2. Pentru persoane juridice/fizice straine se vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident - in original, copie legalizata sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Informatii generaleIn cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta formularul solicitat.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze ? Formularul nr. 7.
Cerinta nr. 2: Bilant Contabil
Bilantul contabil aferent anului 2010, vizat si inregistrat de organele competente, in copie cerificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata de catre reprezentantul legal.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta aceste documente.Autoritatea Contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor ? persoane juridice romane si persoane juridice straine ? prezentarea si a altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.
Cerinta nr. 3
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.Angajamentul se va completa in conformitate cuFormularulnr. 8
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privindasocierea-Lista cuprinzand asociatii - Formularul nr. 9-Acord sau o scrisoare preliminara de asociere, conform Formularului nr. 10-declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Autoritatii Contractante, inainte de data semnarii contractului
Cerinta nr. 2
Informatii privind subcontractantii-In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte/parti din contract, se va completa Formularul nr. 11
Cerinta nr. 3
In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care acesta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Angajamentul se va completa in conformitate cu Formularul nr. 12
Cerinta nr. 4Prezentarea de mostre
Operatorul economic va prezenta, in mod obligatoriu, pana la data limita de depunere a ofertelor, mostre pentru fiecare produs ofertat.
Ofertantul va prezenta un certificat eliberat de un organism specializat in domeniu care sa ateste ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, sau echivalent, un sistem de management al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2012 10:30
Locul: MAI-DAACTI, Bucuresti, Sector 6, Str. Leaota nr. 2A
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor, conform art. 33 alin 2 din HG nr. 925/2006. Recomandam participarea a maxim 2 reprezentanti din partea aceluiasi ofertant.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile se pot depune in 5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile prezentei ordonante de urgenta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform art. 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
M.A.I. - Directia Generala Juridica
Adresa postala: P-ta Revolutiei nr. 1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 212648620, Email: [email protected], Fax: +40 213112052
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.06.2012 12:33
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer