Licitatie Publica - Contract de furnizare consumabile pentru imprimante, faxuri si copiatoare
Anunt de participare numarul 13497/08.05.2007
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
INSPECTIA DE STAT PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE SI INSTALATIILOR DE RIDICAT - ISCIR
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Punct(e) de contact: Geanina Magdalena Alexe, Tel.(+4021)4119760; 4119761, Email: [email protected], Fax: (+4021) 4119870, Adresa internet (URL): www.iscir.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: Activitati de testari si analize tehnice - autorizare, supraveghere si control
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare consumabile pentru imprimante, faxuri si copiatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: La sediul autoritatii contractante
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
contract de furnizare avand ca obiect achizitionarea prin cumparare de consumabile pentru imprimante, copiatoare si faxuri (marca BROTHER, CANON, EPSON, HP, LEXMARK, MINOLTA, PANASONIC, RICOH, SHARP, TOSHIBA, XEROX, GESTETNER)
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.1)
30192113-6-Cartuse de cerneala (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea totala este redata in Caietul de sarcini, Anexa A.
Valoarea estimata fara TVA: 338, 926.75RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 09.07.2007 pana la 31.12.2007
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Scrisoare de garantie bancara de participare, emisa de o banca din Romania in favoarea autoritatii contractante, in cuantum de 6780 lei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa de finantare: venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-completare formular ANEXA 1 si 2; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata; Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care, la data depunerii, sa nu fie mai vechi de 30 de zile de la data eliberarii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la data de 31.12.2006.Aceste documente vor fi vizate si inregistrate de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Liste ce vor cuprinde livrari efectuate de catre ofertant in ultimii 3 ani; Informatii privind experienta similara; Autorizare pentru livrarea produselor; certificare ISO-EN 9001:2000 sau echivalent pentru producator si ofertant valabile la data depunerii ofertei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.06.2007 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.06.2007 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.06.2007 12:00
Locul: ISCIR, Str. Sf. Elefterie, nr. 47-49, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Da, pe baza de copie a BI/CI si de imputernicire de reprezentare a societatii, in original, semnata si stampilata de reprezentantul legal al firmei.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Se regasesc in "Informatii suplimentare oferite de autoritatea contractanta" din Documentatia de atribuire.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.5, Sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.021/319.51.80/81, Email: [email protected], Fax: 021/319.51.83, Adresa internet (URL): http: //portal.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera ilegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
ISCIR, Biroul Achizitii Publice-Contracte
Adresa postala: Str. Sf. Elefterie, nr.47-49, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050524, Romania, Tel.(+4021) 411.97.60; 411.97.61, Email: [email protected], Fax: (+4021) 411.98.70, Adresa internet (URL): www.iscir.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.05.2007 14:07