Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare Corn, elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2009-2010, la nivelul judetului Suceava.


Anunt de participare numarul 77472/19.05.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANA IROAIE, Tel.0230-210148 int.149, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare Corn, elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2009-2010, la nivelul judetului Suceava.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli si gradinite din invatamantul de stat si privat din judetul Suceava.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare Corn, elevilor din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore, in anul scolar 2009-2010, la nivelul judetului Suceava.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 7, 197, 827.54RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cresterea cant este pos numai prin not aut contr, in lim a 50% din val contr.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
173 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 95971 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local si alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata, sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine in original sau copie legalizata;6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de Informatii generale;2. Bilantul contabil la 31 decembrie 2006, vizat si inregistrat de organele competente;3. Bilantul contabil la 31 decembrie 2007, vizat si inregistrat de organele competente;4. Bilantul contabil la 31 decembrie 2008, vizat si inregistrat de organele competente;
5.Declaratie privind situatia financiara (Formular nr. 12J)si Informatii privind situatia financiara (Anexa la Formular nr. 12J).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1. Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani va fi de minim 14395600 lei RON;2. Lichiditatea efectiva (imediata) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 100%, pentru anul financiar 2008.3. Solvabilitatea patrimoniala trebuie sa fie mai mare sau egala cu 30%, pentru anul financiar 2008.Se va prezenta gradul in care disponibilitatile financiare acopera platile scadente pentru ultimul an pentru care exista exercitiul financiar incheiatrespectiv anul2008 , atestat prin Scrisoare de bonitate de la o banca agreata de ofertant.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Adr din partea Directiei pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala din care sa rezulte ca ind cond nec part la lic pr Programul Guv Lapte-Corn ce se va desfasura pt anul scolar 2009-2010;2. Proces-verbal de const pe anul 2009 din p Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorului - Oficiul Judetean pentru Protectia Consumatorului;
3. Ad din p Directiei de Sanatate Publica a Judetului, din care sa rezulte ca are contract de prestare de servicii si efectueaza analize de laborator la produsele ofertate (produse de panificatie, biscuiti, napolitane e.t.c.), conform Normelor in vigoare;4. Ref de evaluare sanitara eliberat de Directia de Sanatate Publica, prin care se certifica ind cond igienico-sanitare pr transportul si livrarea produselor de panificatie, biscuiti, napolitane e.t.c., cu res conditiilor impuse de Directia de Sanatate Publica, in conformitate cu legislatia in vigoare;5. Aut Sanitare de Functionare pentru Fabrica de paine, sectia panificatie, sectia de biscuiti e.t.c., elde Ministerul Sanatatii-Directia de Sanatate Publica, ins de proces-verbal de constatare a cond igienico-sanitare pe anul 2009;6. Licente de fabricatie pentru produsele ofertate (produse de panificatie, biscuiti, napolitane e.t.c.), el de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei;7. Dec pr dotarile specifice, utilaje, echipamente teh, laboratoare si alte mijloace fixe de care op ec se angajeaza sa le utilizeze pentru ind contr;8. Dec ref la ef medii anuale ale pers ang si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;9. Se vor pr si CV-urile pers de cond, pr si a pers cheie resp pt ind contr;Pt a verifica infor din CV, pt fiecare expert cheie propus of va depune: 1. Copii ale dipde studii si ale cert prof ob si mentionate in CV.2. Copii dupa cartile de munca din care sa rezulte ca sunt angajatii aut contr;10. Dec pr mij de tr pe care oper ec se angajeaza sa le ut pt ind contr. Se vor anexa copii dupa aut sanitar veterinare pt mijl de tr folosite la ind contr;11.Inf pr subcontr;12.Inf pr asocierea;13.Dov ca op cu activ in dom al pun in apl, impl si mentin o pr sau pr perm baz pe pr HACCP, conf H.G.R. nr. 924/2005, sau echiv;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica intr-o singura runda de o zi, conform Documentatiei de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Documentatia de atribuire nr. 6.632 din 5 mai 2009 este publicata in SEAP.
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2009/S38-055391 din 25.02.2009
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.07.2009 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.07.2009 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.07.2009 09:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul licitatii publice si contracte, din Consiliul Judetean Suceava
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0330 401 044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.05.2009 12:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer