Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE AMBULANTE TIP C
Anunt de participare numarul 121010/07.05.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 02464 BUCURESTI
Adresa postala: drumul taberei nr. 7, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: cornel neagu, Tel. 021/7461020;021/3195851, In atentia: cornel neagu, Email: [email protected], Fax: 021/7461020;021/3195851, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE AMBULANTE TIP C
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la sediul unitatilor achizitoare: Spitalul Militar de Urgenta Brasov, Spitalul Militar de Urgenta Cluj Napoca, Spitalul Militar de Urgenta Constanta, Spitalul Militar de Urgenta Focsani, Spitalul Militar de Urgenta Galati, Spitalul Militar de Urgenta Iasi, Spitalul Militar de Urgenta Pitesti, Spitalul Militar de Urgenta Sibiu, Spitalul Militar de Urgenta Timisoara, U.M. 02464 Bucuresti.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 18 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 961, 290 si 5, 446, 774RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul?cadruva fiincheiat si semnat de catre:
- reprezentantii legali ai UM 02464 Bucuresti siai fiecarui spital militar in parte, in calitate de autoritati contractante - achizitoare;
-ofertantii desemnati castigatori, in calitate de furnizori.
AUTORITATEACONTRACTANTA - MINISTERUL APARARII NATIONALE prin asociatie de autoritati contractante: U.M. 02464 BUCURESTI, S.M.U. BRASOV, S.M.U. CLUJNAPOCA, S.M.U. FOCSANI, S.M.U. IASI, S.M.U. GALATI, .SM.U. PITESTI, S.M.U. SIBIU, S.M.U .TIMISOARA
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34114121-3 - Ambulante (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
AMBULANTA TIP C - Ambulanta trebuie sa indeplineasca toate conditiile de fiabilitate, securitate, confort si cost redus pe ciclul de viata ? conform specificatiei tehnice;
cantitate minima - 8 buc.
cantitate maxima - 11 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 961, 290 si 5, 446, 774RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
18 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participaregarantia de buna executie - 5 % din valoarea fata TVA a contractelor subsecvente.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
vor fi calificati ofertantii care nu se gasesc in situatiile art. 180 si 181 din OUG 34/2006, cu respectarea prevederilor art. 182 din OUG 34/2006.
FORMULARUL - Declaratia privind eligibilitatea si
FORMULARUL NR. B - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 si art. 69^1 din OUG 34/2006.Operatorul economic/sau persoana fizica sa faca dovada formei de inregistrare si sa demonstreze ca in domeniul de activitate (principal sau secunda) are producerea/ comercializarea produselor care fac obiectul procedurii. Se vor prezenta: Certificat de inregistrare (CUI). Certificat constatator.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
NESOLICITAT
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Dispozitivelor medicale sa fie inregistrate si sa detina marcaj CE.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Certificate sau documente de inregistrare a dispozitivelor medicale, cu marca CE, (copie).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
licitatie deschisa cu etapa finala prin licitatie electronica. Numar de runde: doua. Durata rundei de licitatie: o zi.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2011/S47-077067 din 09.03.2011
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.06.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 31.08.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.06.2011 10:30
Locul: sediul UM 02464 Bucuresti - str. Drumul Taberei, nr. 7(intrarea Av. Caranda nr.42)
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National pentru Solutionarea Contestatiilor - C.N.S.C
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere al contestatiei este de cel mult 10 zile din ziua urmatoare de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre actul pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.02464 BUCURESTI
Adresa postala: DRUMUL TABEREI NR. 7, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 061382, Romania, Tel. 021/7461020, Email: [email protected], Fax: 021/7461020
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.05.2011 11:18