Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE AUTOVEHICULE


Anunt de participare numarul 127727/06.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CENTRUL DE INVESTIGATII SI ANALIZA PENTRU SIGURANTA AVIATIEI CIVILE
Adresa postala:  BD.DINICU GOLESCU NR.38 SECTOR 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Punct(e) de contact:  STEFAN LAURENTIU MARIAN MARTINESCU, Tel. 0213196185, Email:  [email protected], Fax:  0213124791, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
centru de investigatii
Activitate (activitati)
Altele: investigatia incidentelor si accidentelor din aviatia civila
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE AUTOVEHICULE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionare autovehicule
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
34113200-4-Vehicule pentru orice tip de teren (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoturism - 1 buc
Autoutilitare de teren - 3 buc
Valoarea estimata fara TVA: 683, 168RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 3.400 lei pentru Lot 1 si 10.200 lei pentru Lot 2.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Completarea declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG 34/2006, in original.
2.Completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, in original.
3. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul social/domiciliul fiscal, valabil la data depunerii ofertelor, copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul operatorului economic.
4. Certificat privind plata impozitelor locale, valabil la data depunerii ofertelor, copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul operatorului economic.
5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura,
6.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul competent teritorial; copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul operatorului economic.
7.Certificat constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte numele complet, starea firmei, sediul, persoanele autorizate/ administratori ai societatii, mentionarea obiectului de activitate, care sa ateste corespondenta cu obiectul achizitiei, valabil la data deschiderii ofertelor, in original sau copie certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata de reprezentantul operatorului economic.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Cifra medie anuala de afaceri din ultimii trei ani trebuie sa fie de minimum:
-340000 lei pentru Lot I;
- 1000000 lei pentru Lot II;
3.Bilantul contabil pentru anul 2010, vizat si inregistrat de catre organele competente, copie bilant semnata si stampilata conform cu originalul.
4.Fisa de informatii generale, completat potrivit modelului prezentat in FORMULARUL 3A din sectiunea formulare, din cadrul documentatiei de atribuire.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Cel putin un contract similar, a carui valoare trebuie sa fie pentru fiecare LOT in parte de minimum:
- pentru Lot I85000 lei- pentru Lot II256000 lei2.Formularul 4A- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, respectiv un tabel ce cuprinde beneficiari, valori, perioade de prestare, cantitati,
3.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat un sistem de management, in conformitate cu standardul ISO 9001:2008 (Managementul Calitatii), sau echivalent, respectiv sa prezinte certificatul acordat de catre un organism de certificare? in fotocopie, certificata pe proprie raspundere, de catre conducatorul unitatii, cu mentiunea ?conform cu originalul?,
4.Ofertantii trebuie sa faca dovada ca au implementat un sistem de management, in conformitate cu standardul ISO 14001:2005 (Managementul de Mediu), sau echivalent, respectiv sa prezinte certificatul acordat de catre un organism de certificare? in fotocopie, certificata pe proprie raspundere, de catre conducatorul unitatii, cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Oferta tehnica
40%
Descriere: Cerinte tehnice, service, garantie, livrare
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementele de reofertare pentru fiecare lot in parte: pretul ofertei, respectiv valoarea fara TVA, aferenta cantitatii maxime ce face obiectul contractului, numar runde - 1 runda.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
19.09.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 18.11.2011
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 19.09.2011 11:00
Locul: Bd Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Bucuresti, poarta G, interior 401
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a fi prezent, prin reprezentantii sai imputerniciti, la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia de atribuire se regaseste ca attachment la prezentul anunt de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. +4 (021) 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  +4 (021) 310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala:  Splaiul Independentei, nr. 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 021/319.51.81
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic din cadrul Centrului de Investigatii si Analiza pentru Siguranta Aviatiei Civile
Adresa postala:  Bd. Dinicu Golescu, nr. 38, sector 1, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021/319.61.85
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.08.2011 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer