Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO
Anunt de participare numarul 53691/27.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES
Adresa postala: PITESTI, STR. DR.ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110283, Romania, Punct(e) de contact: SEDIUL SERVICIULUI JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES DIN PITESTI, STR. DR.ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES-BIROUL TEHNIC, TEL 0248/285740-INT 113, Tel.0744422084, Email: [email protected], Fax: 0248285740, Adresa internet (URL): PITESTI, STR. DR.ANA ASLAN, NR.1, JUD. ARGES
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
INSTITUTIE PUBLICA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE CARBURANTI AUTO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: STATIILE DE ALIMENTARE CU CARBURANTI AUTO ALE FURNIZORULUI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA DE CARBURANTI AUTO PENTRU AUTOSANITATRELE SERVICIULUI JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES PRIN INTERMEDIUL SISTEMULUI DE ALIMENTARE PE BAZA DE CARDURI DE LA STATIILE DE CARBURANTI AUTO ALE FURNIZORULUI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
23111200-0-Benzina fara plumb (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MOTORINA 160000 LITRI
BENZINA FARA PLUMB 90000 LITRI
Valoarea estimata fara TVA: 990, 000RON
II.2.2) Optiuni
Da
MAJORAREA CANTITATILOR DE CARBURANTI ESTIMATEMOTORINA 80000 LITRIBENZINA FARA PLUMB 20000 LITRI
Calendarul provizoriu de aplicare a optiunilor: 5 luni incepand de la data atribuirii contractului
2 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 30.07.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI 5% DIN VALOAREA ACESTUIA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE LEGALIZATA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
OFERTANTII TREBUIE SA PREZINTE URMATOARELE DOCUMENTE
a) Fisa de informatii generale completata in conformitate cu Formularul nr.1-OUG 34/2006 anexat laCaietul de sarcini
b) Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul nr. 3 OUG 34/2006 anexat lacaietul de sarcini ;
c) Declaratie privind neincadrarea in prevederile Art.181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu formularul nr. 12 B OUG 34/2006, anexat la Caietul de sarcini
d) Declaratie privind calitatea de participant la procedura completata in conformnitate cu Formularul nr.12C-OUG 34/2006 anexat la Caietul de sarcini ;
e) Certificat constatator emis de Oficiile Registrului Comertului de pe langa Tribunale sau echivalent;
f)Documente care sa ateste existenta sediului Ofertantului;
g)Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice sau echivalent;
h)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si a taxelor catre stat , inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat( formulare tip eliberate de autoritatile competente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ultimul Bilant Contabil al Ofertantiilor din anul 2007 , depus si inregistrat la Administratia Finantelor Publicesau echivalent;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
sa dispuna de statii de alimentare cu carburanti auto in principalele orasa din jud.Arges sau in localitatile invecinate(limitrofe), in care Serviciul Judetean de Ambulanta Arges are Substatii de Ambulanta si anume: Pitesti, Costesti, Curtea de Arges, Cimpulung, Domnesti, Mioveni, TopoloveniFisa de informatii privind experienta similara completata in conformitate cu Formularul nr.2 -OUG 34/2006 anexat laCaietul de sarcini;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.07.2008 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.07.2008 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.07.2008 12:00
Locul: pitesti, str. dr. ana aslan, nr.1, jud.Arges
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII IMPUTERNICITI CONFORM LEGISLATIEI IN VIGOARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3, COD POSTAL 030084, BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): STR.STAVROPOLEOS NR.6, SECTOR 3 BUCURESTI
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JUDETEAN DE AMBULANTA ARGES
Adresa postala: PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD.ARGES-COMPARTIMENTUL LEGISLATIE SI CONTENCIOS, Localitatea: PITESTI, Cod postal: 110283, Romania, Tel.0248/285.740, int.213, Email: [email protected], Fax: 0248/285.740, Adresa internet (URL): PITESTI, STR. DR. ANA ASLAN, NR.1, JUD.ARGES
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2008 15:04