Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de carne, peste si preparate din carne


Anunt de participare numarul 114805/01.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Adresa postala:  STR.FLORILOR, NR.63, Localitatea:  Baltatesti, Cod postal:  617025, Romania, Punct(e) de contact:  Mr. Ghinea Marius, Tel. 0233244017, Email:  [email protected], Fax:  0233244077, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de interes national
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de carne, peste si preparate din carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02275 - depozit alimente, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr. 63, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de carne: vita, porc, pasare, peste si preparate din carne
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15113000-3 - Carne de porc (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire (atasata la anuntul de participare) la Sectiunea I- fisa de date a achizitiei - pct. II.2.
Valoarea estimata fara TVA: 675, 729RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.04.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este pe fiecare lot in parte.Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau/si subcontractare conform art. 44 si 45 din O.U.G. nr. 34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie pe propria raspundere privind situatia personala a candidatului/ofertantului? neincadrarea in prevederile art.180, 181 si 69^1: Formularul F.1din Sectiunea a III-a;
-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice;
-Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul F.13 din Sectiunea a III-a;
-Fisa de informatii generale-Formularul F.3din Sectiunea aIII-a.
-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata.
-Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.
-Prezentarea Licentei de fabricatie emisa in baza Ordonantei Guvernului nr.42/1995 de Ministerul Agriculturii si Alimentatiei producatorului.
-Dovezile solicitate prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.
Persoanelejuridice straine-vor prezenta documente oficiale relevante care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara in care operatorul economic este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii trei ani (2007, 2008, 2009) care pentru fiecare lot ofertat sa fie minim: lot 1-968 lei, lot 2-154838 lei, lot 3-54194 lei, lot 4-19354 lei, lot 5-12136 lei, lot 6-209032 lei, lot 7-11612 lei, lot 8-4646 lei, lot 9-27096 lei, lot 10-13548 lei, lot 11-145162 lei, lot 12-6968 lei, lot 13-139354 lei, lot 14-870 lei, lot 15-838 lei, lot 16-5032 lei, lot 17-24388 lei, lot 18-15096 lei, lot 19-15484 lei, lot 20-20904 lei, lot 21-19742 lei, lot 22-22258 lei, lot 23-27096 lei, lot 24-15484 lei, lot 25-20904 lei, lot 26-20904 lei, lot 27-13936 lei, lot 28-14516 lei, lot 29-13548 lei, lot 30-18388 lei, lot 31-17420 lei, lot 32-16548 lei, lot 33-22258 lei, lot 34-2516 lei, lot 35-7742 lei, lot 36-17420 lei, lot 37-24194 lei, lot 38-20032 lei, lot 39-21774 lei, lot 40-17032 lei, lot 41-17420 lei, lot 42-10452 lei, lot 43-9290 lei, lot 44-8710 lei, lot 45-1742 lei, lot 46-1742 lei, lot 47-1742 lei, lot 48-7742 lei, lot 49-11032 lei, lot 50-3388 lei, lot 51-16258 lei, lot 52-16258 lei, lot 53-10450 lei.
Se va completa Formularul F4 din Sectiunea aIII-a Formulare si modele din cadrul documentatiei de atribuire .
- In situatia in care se depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea cifrei de afaceri minime va rezulta din insumarea valorilor corespunzatoare.
Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Daca este cazul, ofertantii vor prezenta o declaratie cuprinzand subcontractantii (completata conform modelului prezentat in Sectiunea aIII-a Formulare si modele din cadrul documentatiei de atribuire ? Formularul F.6). Operatorii economici cu care se semneaza contractul vor prezenta, inainte de incheierea acestuia, contractele/ acordurile de subcontractare incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta;
- declaratie pe proprie raspundere prin care confirma faptul ca au resursele umane, tehnice si financiare pentru livrarea produselor solicitate de autoritatea contractanta, potrivit cerintelor din Caietul de sarcini .Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
- autorizatie sanitara de functionare, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor;
- autorizatie sanitara-veterinara a activitatii, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor;
- autorizatie sanitara-veterinara a mijlocului de transport, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor.
- autorizatie pentru livrarea produselor emisa de producatorul produselor ofertate, in cazul in care ofertantul nu este producator.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.03.2011 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.03.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.03.2011 12:00
Locul: sediul U.M. 02275, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr. 63, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau grup de ofertanti asociati au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incapand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M.01175 IASI - Biroul juridic
Adresa postala:  Aleea Ghica Voda nr.2, jud. Iasi, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700503, Romania, Tel. 0233273419, Email:  [email protected], Fax:  0233273419
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2011 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer