Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE CARTOFI TOAMNA PT.CONSUM-MODIFICA ANUNTUL PUBLICAT CU NR.404/22.01.2007


Anunt de participare numarul 437/23.01.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Arad
Adresa postala: Calea 6 Vanatori FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310161, Romania, Punct(e) de contact: Dana Dragan, Tel.0257212661, Email: [email protected], Fax: 0257280584
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE CARTOFI TOAMNA PT.CONSUM-MODIFICA ANUNTUL PUBLICAT CU NR.404/22.01.2007
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA ARAD, CALEA 6 VINATORI FN
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
CONTRACT DE FURNIZARE DE CARTOFI TOAMNA PENTRU CONSUM
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
01112100-6 - Cartofi (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
100.000 KG CARTOFI TOAMNA PENTRU CONSUM
Valoarea estimata fara TVA: 140, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.03.2007 pana la 30.04.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE-1000 RON SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT SI FONDURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLATATIE PRIVIND ELIGIBILITATEA;DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREV.ART.181 DIN OUR34/2006;CERTIFICATUL DE ATESTARE FISCALA EMIS DE M.F.P.PRIN CARE SE FACE DOVADA PLATII DATORIILOR PINA IN NOIEMBRIE;CERTIFICAT DE PLATA A IMPOZITELOR SI TAXELOR LOCALE EMIS DE PRIMARIE CARE FACE DOVADA PLATII DATORIILOR PINA IN NOIEMBRIE;CERTIFICAT CONSTATATOR DETALIAT EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI-PT.PERS.JUR.(ORIGINAL SAU COPIE LEGAL.);CERTIF.DE INREGISTRARE DE LA OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI-PERS.JUR.-COPIE;AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE VIZATA/CARNET DE PRODUCATOR, CARTE DE IDENTITATE SAU ALT DOCUMENT CONSIDERAT NECESAR INDEPLINIRII CONTRACTULUI-ORIGINAL SAU COPIE LEGAL.-PERS.FIZ.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
FISA DE INFORMATII GENERALE;BILANTUL CONTABIL DIN 30.06.2006(COPIE, FIECARE PAGINA SEMNATA SI STAMPILATA-NUMAI IN CAZUL PERS.JURIDICE.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINC.LIVRARI IN ULTIMII 3 ANI;AUTORIZATIE PT.LIVRAREA PRODUSULUI;IN CAZUL IN CARE OFERTANTUL PARTICIPANT ARE CALITATEA DE PRODUCATOR, SE VA DEPUNE O DECLARATIE IN ACEST SENS, INSOTIT DE DOCUMENTE CARE SA MENTIONEZE ACEST LUCRU;DECLARATIE PRIVIND UTIL., INSTAL., ECHIP.TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PT.INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE FURNIZARE.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
B 751 DIN 17.01.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.02.2007 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: ORDIN DE PLATA SAU NUMERAR
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.02.2007 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.02.2007 10:00
Locul: PENITENCIARUL CU REGIM DE MAXIMA SIGURANTA ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR, PE BAZA DE IMPUTERNICIRE DIN PARTEA OFERTANTULUI PE CARE IL REPREZINTA SI COPIE DUPA ACTUL DE IDENTITATE
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: P-TA TEPES VODA NR.2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LINGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: B-DUL DINICU GOLESCU NR.38 SECTOR 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL P.R.M.S. ARAD
Adresa postala: CALEA 6 VINATORI FN, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310161, Romania, Tel.0257212661, Fax: 0257280584
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.01.2007 12:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer