Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de Echipamente de analiza a compusilor organici si interpretare a datelor


Anunt de participare numarul 133802/08.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 0232 BUCURESTI
Adresa postala: Strada Dinu Vintila nr. 8, sector 2, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021102, Romania, Punct(e) de contact: Strada Dinu Vintila nr. 8, sector 2, Bucuresti, Tel. +40 0213037666, In atentia: Bleanda Alexandru, Email: [email protected], Fax: +40 0212301140, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de Echipamente de analiza a compusilor organici si interpretare a datelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Strada Dinu Vintila nr. 8, sector 2, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia Echipamentelor de analiza a compusilor organici si interpretare a datelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
38432200-4 - Cromatografe (Rev.2)
48611000-4-Pachete software pentru baze de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Cromatograf de lichide cuplat cu spectrometru de masa - 1 complet;
Lot 2: Biblioteci cu spectru IR - 1 licenta
Valoarea estimata fara TVA: 650, 185.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
183 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pentru participare cu oferta la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica este de: -12.000, 00 lei pentru Lot 1;
-999, 00 lei pentru Lot 2.In cazul participarii la mai multe loturi cuantumul garantiei se cumuleaza.Garantia de participare trebuie sa fie valabila cel putin pe toata perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Mod de constituire a garantiei pentru participare - conform prevederilor art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - prin virament bancar in contul Unitatii Militare 0232 Bucuresti, cod fiscal 4204216, respectiv cod IBAN nr. RO95TREZ7025005XXX000173 deschis la Trezoreria Sector 2, Bucuresti;
- printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original; in situatia in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara, modelul este indicat in Formularul nr. 7 din Anexa Formulare.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conformitate cu prevederile art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - 4380, 18 pentru lotul 1;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare va fi de 10 % din valoarea fara T.V.A. a acestuia.Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de furnizare - conform art. 90, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: - prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. In cazul in care garantia se constituie prin scrisoare de garantie bancara modelul este indicat in Formularul nr. 10 din Anexa Formulare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1: Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 2 din Anexa Formulare; Documentul solicitat pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 3 din Anexa Formulare; Documentul solicitat pentru neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare va trebui prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.
Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 3: Declaratie privind calitatea de participant la procedura - completare Formular nr. 4 din Anexa Formulare;Cerinta nr. 4: Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - completare Formular nr. 5 din Anexa Formulare;
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Vicentiu Mangra - seful unitatii, Leanca Adriana - contabil sef, Gligor Dan-Nicolae - seful structurii de achizitii.Cerinta nr. 5: Certificat de participare la procedura de achizitie publica cu oferta independenta in conformitate cu Ordinul nr. 314/2010 al A.N.R.M.A.P. - completare Formular nr. 6 din Anexa Formulare;Cerinta nr. 6: persoane fizice/ juridice romane: - Certificat de atestare fiscala eliberat de Agentia Nationala de Administrare Fiscala sau de Administratia Financiara, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei pe raza careia ofertantul isi are sediul, care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Ofertantii care prezinta certificatele fiscale cu datorii neesalonate sau fara compensari vor fi exclusi din procedura pentru incheierea contractului de furnizare.In masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu aceasta cerinta este considerata ca fiind indeplinita.Pentru persoane juridice/fizice straine: declaratie pe proprie raspundere, daca in tara de resedinta nu se elibereaza certificatele fiscale solicitate.
Documentele necesare indeplinirii cerintei nr. 6 se vor incarca/prezenta in copie conform cu originalul. Cerinta nr. 7: persoane fizice/ juridice romane - Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, valabil la data depunerii ofertelor(emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire;persoane fizice/ juridice straine - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.
In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu celmult 60 zile anterior datei deschiderii ofertelor. Documentele depuse se vor prezenta numai in traducere legalizata.
Documentele necesare indeplinirii cerintei nr. 7 se vor incarca/prezenta in copie conform cu originalul.
Nota: In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.04.2012 23:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In conformitate cu prevederile art. 256^2 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.03.2012 14:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer