Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE ECHIPAMENTE MEDICALE
Anunt de participare numarul 146501/13.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN - TR. SEVERIN
Adresa postala: Splai M. Viteazul nr. 4, Localitatea: Drobeta-Turnu Severin, Cod postal: 22064, Romania, Punct(e) de contact: STEFANESCU CAMELIA, Tel. +40 0252313751, Email: [email protected], Fax: +40 0252321498, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNITATE SANITARA
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE ECHIPAMENTE MEDICALE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA DR TR SEVERIN, BLOC MATERNO-INFANTIL
Codul NUTS: RO413 - Mehedinti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE MOBILIER SI APARATURA MEDICALA SPECIFICA PENTRU BLOCUL MATERNO-INFANTIN, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE, CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33100000-1 - Echipamente medicale (Rev.2)
51410000-9-Servicii de instalare de echipament medical (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM CAIETULUI DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 16, 872, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
84 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare ? 2% din valoarea estimata, respectiv 337444 lei. Perioada de valabilitate 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante, prin virament bancar in contul RO 80TREZ4615006XXX005053 deschis la Trezoreria Drobeta Tr Severin, sau plata cu chitanta la casieria autoritatii contractante in cazul in care valoarea este redusa. IMM-urile beneficiaza de reducerea de 50% din cuantumul garantiei de participare cu conditia demostrarii ca se incadreaza in categoria intrep.mici si mijlocii. Cuantumul ce se va retine inconditiile art 278^1 din OUG 34/2006 modificat prin OUG 77/2012, este 7980 lei + 0, 01% din ceea ce depaseste 4200001 lei. Garantia de participare va fi postata obligatoriu in SEAP si va fi transmisa si la sediul autoritatii contractante, pana la data limita de depunere a ofertelor. pentru garantia de participare constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul leu/alta valuta, comunicat de BNR in data de 17.10.2013. Garantia de buna executie a contractului este de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari emis in favoarea autoritatii contractante sau prin retineri successive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii contractante la unitatea Trezoreria Statului. Pe parcursul indeplinirii contractului autoritatea contarctanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri successive din sumele datorate si cuvenite contractantului. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat precum si despre destinatia lui. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI. PLATA SE VA EFECTUA LUNAR, DUPA LIVRAREA, INSTALAREA SI PUNEREA IN FUNCTIUNE A ECHIPAMENTELOR MEDICALE DAR NU MAI DEVREME DE PRIMUL TRIMESTRU AL ANULUI 2014
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea - original; Declaratie privind neincadrarea in art.181 - original; Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1. - original. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Dr. Doina Boruga ? manager, Dr. Lidia Popesccu ? director medical, Ec.Popescu Margareta ? Director Financiar-Contabil, As. Bololoi Elena - Director de ingrijiri; Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conf. Ordin ANRMAP 314/2010 - original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii adm-teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul de stat din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Certificat de atestare fiscal privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa reiasa ca nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?; Certificat constatator emis de O.N.R.C. prin care sa rezulte obiectul de activitate al societatii ? in original, copie legalizata sau copie?conform cu originalul?; Certificat de inregistrare dispozitive medicale emis de Ministerul Sanatatii pentru dispozitivele fabricate de producatori romani - in copie legalizata sau copie?conform cu originalul?; Declaratie de conformitate CE a producatorului sau Certificat de conformitate CE emis de un organism notificat, dupa caz - in copie legalizata sau copie?conform cu originalul?;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
Situatiile financiare - bilant contabil la iunie 2013 sau bilantul aferent anului 2012(in cazul in care nu s-a inregistrat bilantul la 30.06.2013)
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Obligatia ofertantului sa fi realizat o cifra de afaceri in ultimii 3 ani de cel putin 7.400.000 euro in domeniul furnizarii de echipamente medicale. Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR.Vizat si inregistrat de autoritatile competente (unitatea fiscala unde este arondata persoana juridical impozabila) in copie legalizata sau copie ?conform cu originalul?
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind efectivul mediu anual si al cadrelor de conducere
Declaratie privind principalele livrari de produse similare
Ofertantul va face dovada implementarii si metinerii unui sistem al calitatii in
domeniul activitatilor desfasurate in conformitate cu cerintele certificatului
ISO 9001 sau echivalente
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.10.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.11.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.11.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
SURSE DE FINANTARE: BUGETUL CONSILIULUI JUDETEAN MEHEDINTI.ASTFEL-Cuantumul ratelor primului an : maxim 15% din totalul sumei estimate;
-Cuantumul ratelor primilor 3 ani: maxim 40% din totalul sumei estimate;
-Diferenta de suma estimata se va plati in rate egale in urmatorii 4 ani.Modalitatea de departajare a ofetelor clasate pe primul loc ce au preturi egale ? autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul S.E.A.P., in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform art 256^2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: SPLAI MIHAI VITEAZUL, NR. 4, Localitatea: DR TR SEVERIN, Cod postal: 220064, Romania, Tel. +40 0252326094, Email: [email protected], Fax: +40 0252326094
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2013 10:16