Licitatie Publica - Contract de furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta
Anunt de participare numarul 100965/28.05.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ASOCIATIA DE DEZVOLTARE INTERCOMUNITARA SUD VEST OLTENIA
Adresa postala: STRADA UNIRII, NR.19, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200585, Romania, Punct(e) de contact: ANCA COMBEI, Tel. 0521408214, Email: [email protected], Fax: 0521408245, Adresa internet (URL): www.cjdolj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
Altele: implementare proiecte regionale
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Regiunea Sud-Vest Oltenia - judetele Dolj, Gorj, Mehedinti, Olt, Valcea
Codul NUTS: RO41 - Sud-Vest Oltenia
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de echipamente specifice pentru interventii in situatii de urgenta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144210-3 - Vehicule de pompieri (Rev.2)
34114000-9-Vehicule cu utilizare speciala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lot 1: Autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma – 21 buc - 21.626.470, 59 Lei, fara TVA
Lot 2: Autospeciale de cercetare NBCR (nuclear, biologic, chimic, radiologic) -2 buc- 3.974.789, 92 Lei, fara TVA
Lot 3: Autospeciale pentru descarcerari grele – 5 buc - 3.252.100, 84 Lei, fara TVA
Lot 4: Autospeciale complexe de interventie, descarcerare si acordarea asistentei medicale de urgenta-FRAP – 15 buc - 10.840.336, 13 Lei, fara TVA
Valoarea estimata fara TVA: 39, 693, 697.48RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare, cf. art.86 din HG 925/2006 : lot 1-108.132 lei, lot 2-19.874 lei, lot 3-16.261 lei, lot 4-54.201 lei. Garantie buna executie: 10 % din val. contractului, in lei, fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.3
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea art.180 si 181 din OUG 34/2006, Declar.participant procedura, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata privind impozitele si taxele locale si bugetul general consolidatemise cu maxim 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertelor in original sau copie legalizata, Certificat ORC, CUI.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Informatii generale
-Prezentarea bilanturilor contabile aferente anilor 2008 si 2009 vizate si inregistrate de organele competente.
-Cerinta minima - Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009: Pentru lotul 1: egala sau mai mare dec?10.850.000 lei;
Pentru lotul 2: egala sau mai mare dec?2.000.000 lei;
Pentru lotul 3: egala sau mai mare dec?1.650.000 lei;
Pentru lotul 4: egala sau mai mare dec?5.460.000 lei;
- scrisoare bancara de confirmare a accesului la o linie de credit pentru proiectul pentru care se depune oferta, pentru o suma de minim: •Pentru lotul 1:2.162.647 lei.
•Pentru lotul 2:397.479 lei.
•Pentru lotul 3:325.210 lei.
•Pentru lotul 4:1.084.034 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatia pentru livrarea produselor emisa de producator.
-Informatii privind subcontractantii / asociatii
-Lista contractelor de natura similara prestate ?ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009)
- Fisa experienta similara - Cerinta minima
Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a ?heiat si finalizat sau ca are ?derulare, ?ultimii 3 ani, unul sau mai multe contracte care au avut ca obiect furnizarea de produse similare cu produsele supuse procedurii de achizitie publica ( lotul 1 - autospeciale pentru lucrul cu apa si spuma, lotul 2 – autospeciale de cercetare NBCR, lotul 3 – autospeciale de descarcerari grele, lotul 4 – autospeciale complexe de interventie, descarcerare si acordare a asistentei medicale de urgenta – FRAP) a carui/caror valoare trebuie sa fie mai mare sau egala:
• Pentru lotul 1: dec?1.029.000 lei, fara T.V.A.
• Pentru lotul 2: dec?1.987.000 lei, fara T.V.A.
• Pentru lotul 3: dec?650.000 lei, fara T.V.A.
• Pentru lotul 4: dec?722.000 lei, fara T.V.A.
-Certificat de atestare a implementarii unui sistem de asigurare a calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Punctaj tehnic
40%
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.07.2010 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.07.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.07.2010 12:00
Locul: Craiova, str.Unirii, nr.19, Sala de sedinta nr.1 a Consiliului Judetean Dolj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, observatori UCVAP, dupa caz
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): POR 2007-2013, Axa prioritara 3, Domeniul major de interventie 3.3
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
Documentatia este accesibila direct si integral in SEAP, conf.art.40 OUG 34/2006
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str.Stravopoleos, nr.6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Bd. N. Titulescu, nr.4, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200188, Romania, Tel. 0251 418 568, Fax: 0251 418 568
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Asociatia de Dezvoltare Intercomunitara Sud-Vest Oltenia
Adresa postala: str.Unirii, nr.19, cam.56, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200867, Romania, Tel. 0251/408214, Fax: 0251/466126
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.05.2010 15:18