Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de echipamente tehnologice si functionale, cu montaj si punere in functiune, pentru realizarea unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere


Anunt de participare numarul 133846/10.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ORASUL FLAMANZI (Primaria Orasului Flamanzi)
Adresa postala: ORAS FLAMANZI, Localitatea: Flamanzi, Cod postal: 717155, Romania, Punct(e) de contact: Primaria orasului Flamanzi, Tel. +40 231552351, In atentia: Dan Rebenciuc, Email: [email protected], Fax: +40 231552626, Adresa internet (URL): www.primariafl.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de echipamente tehnologice si functionale, cu montaj si punere in functiune, pentru realizarea unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: In orasul Flamanzi, la locatiile unde vor fi montate si puse in functiune, stabilite prin proiectul tehnic pus la dispozitie de achizitor
Codul NUTS: RO212 - Botosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Scopul contractului este furnizarea de echipamente tehnologice si functionale, cu montarea si punerea in functiune a acestora in vederea realizarii unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere, conform Caietului de sarcini.
Se vor achizitiona:
-Executie lucrari de constructii, defalcat pe 2 componente, astfel: Lucrari de instala?ii de comunica?ii;Lucrari de executare funda?ii stalpi.
-Furnizare dotari centru de supraveghere;
-Furnizare si instalare sistem de supraveghere, defalcat pe 2 componente, astfel: furnizare echipamente tehnologice si functionale fara montaj realizat;montajul echipamentelor tehnologice si functionale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
32323500-8 - Sistem video de supraveghere (Rev.2)
30213300-8-Computer de birou (Rev.2)
32260000-3-Echipament de transmisie de date (Rev.2)
45231600-1-Lucrari de constructii de linii de comunicatii (Rev.2)
48219300-9-Pachete software de administrare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Scopul contractului este furnizarea de echipamente tehnologice si functionale, cu montarea si punerea in functiune a acestora in vederea realizarii unui sistem de supraveghere prin camere video si amenajarea unui centru de supraveghere, conform Caietului de sarcini.Valoarea totala estimata a contractului de achizitie publica este de 815.603 lei fara TVA, defalcata astfel: -Executie lucrari de constructii: 28.960 lei fara TVA, defalcat pe 2 componente, astfel: Lucrari de instala?ii de comunica?ii: 10.673 lei;Lucrari de executare funda?ii stalpi: 18.287 lei.
-Furnizare dotari centru de supraveghere: 5.600 lei fara TVA;
-Furnizare si instalare sistem de supraveghere: 781.043 Lei fara TVA, defalcat pe 2 componente, astfel: furnizare echipamente tehnologice si functionale fara montaj realizat: 708.373 lei fara TVA;montajul echipamentelor tehnologice si functionale: 72.670 lei fara TVA.
Valoarea estimata fara TVA: 815, 603RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoare garantie de participare: 15000 lei.Perioada de valab va fi cel putin 120 zile de la data deschiderii ofertei.Gar de part se constituie printr-un instrument de garantare emis in cond legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ( Formularul 19 ), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara va fi emisa in numele asocierii sau a unui membru al asocierii cu nominalizarea tuturor celorlalti membri ai asocierii de operatori economici.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare in cuantumul si forma prevazute in doc de atrib vor fi respinsesi returnate la deschidere. Gar de buna exec: 10% din val contr fara TVA.Se va constitui prin: -instrum de garantare emis in cond legii de o societate bancara sau de o societate de asig, in termen de maxim 15 zile de la semnarea contr sau-prin retineri succesive din sumele datorate pentru factur partiale intr-un cont deschis la Trez Botosani si pus la dispoz autorit contract. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul astfel deschis nu va fi mai mica de 0, 5 % din pretul contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri europene FEDRBugetul de stat- Fondul NationalBugetul Local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie priv eligib ( neincadr in preved art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 )-Formular 4
In caz in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofert nu se emit docum de natura celor prevaz anterior sau respectivele docum nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180, autorit contract accepta o declar pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Note: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr. 2 din Ordinul 509/2011 al Pre?edintelui ANRMAP2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr.34/2006 - Formular 5;
- CompletareaFormular8 din sectiunea Formulare.
- Persoanele juridice romane trebuie sa prezinte:
a. Certificat de atestare fiscala privind taxele si impozitele locale emis de autoritatile locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?.
b. Certificat de atestare fiscala privind obligatiile catre bugetul de stat, emise Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Se va prezenta document original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?
- In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute anterior sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181, autoritatea contractanta accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
Documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?, la care se va atasa traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Atentie!Oferta depusa de un operator economic care nu si-a indeplinit obligatiile de plata a taxelor si impozitelor locale a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit, va fi respinsa.
Note: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr. 2 din Ordinul 509/2011 al Pre?edintelui ANRMAP
3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 6In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular.
Fiecare subcontractant va prezenta acest formular.
4. Se va completa formularul7 din sectiunea Formulare- neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691In vederea completarii acestei declaratii precizam ca persoanele cu functii de decizie in legatura cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire din cadrul autoritatii contractante sunt: Constantin PITORAC ? primar, Dan OLOERIU ? viceprimar, Dan REBENCIUC ? responsabil achizi?ii publice, Aurelia IFTODI ? contabil ?ef, Mariana MIULESCU ? consilier juridic, Lenu?a AIRINEI ? viza C.F.P.
In cazul prezentarii unor oferte comune prin asociere, respectiv subcontractare, se solicita prezentarea acestui formular de catre fiecare asociat/ antreprenor general/ subcontractant implicat in oferta.
In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a prezenta formularul de mai sus.
5. CompletareaFormularului8` din sectiunea Formulare ?-certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?In cazul unei asocieri, liderul asociatiei cat si asociatii sunt obligati sa prezinte acest formular. Persoane fizice/juridice romane:
Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.
Certificatul va fi prezentat in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea, ,conform cu originalul??.Persoanele fizice autorizate, vor prezenta documente de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale conforme cu legislatia aplicabila acestora.Ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea documentului de mai sus, in original/copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru verificarea conformita?ii acestuia cu cel depus in oferta.
In cazul persoanelor juridice /fizice straine se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic, in limba in care au fost emise, in copie certificata de ofertant ?conform cu originalul?, insotite de o traducere autorizataa acestora in limba romana.
Note: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr. 2 din Ordinul 509/2011 al Pre?edintelui ANRMAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale cu declar privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani, in domen de activ aferent contract( furniz echipam tehnol si functionale, cu montaj si punere in functiune, pentru realizarea sist de suprav prin camere video ) - Formul 9Media cifrei de afac in domen de activ aferent contract( furniz echip tehnol si functionale, cu montaj si punere in functiune, ptr realiz sistem de suprav prin camere video ), pe ultimii 3 ani: ninim 1600000 lei. Nivelul solicitat trebuie sa fie indeplinit de orice operator economic indiferent de data infiin?arii.Cursul leu/euro este cursul mediu anual lei/euro BNR:
Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei;
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei;
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 lei.
Note: Cerintele solicit vor fi in conformit cu cele din Anexa nr. 2 din Ord 509/2011 al Pre?ed ANRMAP
In caz in care ofert isi demonstr cap econ si fin invocand sustin acord, de catre o alta pers, atunci aceasta are oblig de a dovedi sustin de care benef, prin prezent unui ?angajam ferm? al pers respective, incheiat in formaautentica. Pers care asig sust fin nu treb sa se afle in sit care determ exclud din proced de atrib, conform prev art. 180, 181 lit. a), c) si d).In acest sens ofertantul va prezenta:
-Form 24;
-Form 4, complet semnat de sustinator;
-Form 5, lit. a, c1 ?i d, complet semnat de sustinator
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Formul 10 - Decl priv lista princ furnizin ultim 3 ani
Ofertant treb sa fi livrat prod simil ( sisteme de suprav video ) in ult 3 ani in cel putin un contr a carui val sa fie de min 700000 lei fara TVA sau in cel mult 2 contr a caror val cumul este de min 700000 lei fara TVA.
Decl pe proprie rasp, in orig, a ofert daca benef este client priv si din motive obiective nu se poate obtine o confirm din partea acestuia.
Pentru contr simil care includ si alte obiecte: furniz de echip si montajaltele decat cele din obiectul prezent contr, se vor lua in consider doar acele parti din contr si val aferente, cu care operat econ dovedeste indepl cer minime oblig priv exper similNote: Cerintele solicit vor fi in conform cu cele din Anexa nr. 2 din Ord 509/2011 al Pre?ed ANRMAP
Declar priv utilajele, instalatiile, echipam tehnice, mijloacele de transport, laboratoarele, etc. ? Form 12
Ofert treb sa aiba in propr sau sa aiba acces( contr de inchir, conces, cumpar, leasing, acord de prest serv ) la utilaje si echip care sa function si sa fie perman la dispoz sa, la intreaga capacit si care sa fie folosite in timpul derul contract.
Lista minima treb sa includa:
-Automacara 1buc
-Trusa sudura fibra optica 1 buc
-Aparat de masura ptr fibra optica (OTDR)1buc
Note: Cerintele solicit vor fi in conform cu cele din Anexa nr. 2 din Ordinul 509/2011 al Pre?edintelui ANRMAP
Licenta de functionare elib de Inspector Gen al Politiei Romane pentru instal component sau sistem de alarmare impotriva efrac?iei, valabla data depun ofertei, in conform cu prev art. 34, alin. (1) din Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor ?i protec?ia persoanelor, modif ?i complet ulter;
Note: Cerintele solicit vor fi in conform cu cele din Anexa nr. 2 din Ordinul 509/2011 al Pre?edintelui ANRMAP
Ofertantl va face dovada ca este atestat ANRE tip B ( valab la data depun ofertei ) pentru executarebransamente electrice.
Ofertantl va face dovada ca este atestat ANRE tip B ( valab la data depun ofertei ) pentru executarebransamente electrice.
Note: Cerintele solicit vor fi in conform cu cele din Anexa nr. 2 din Ordinul 509/2011 al Pre?edintelui ANRMAP
Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ? Form 13
Informatii privind personalul tehnic de specialitate ? Form 14
Oper econ treb sa aiba la dispoz cel putindoua pers respons de indeplin contr, cu exper si competenta in contr simil si anume :
1. Respons de indeplin contr - are responsab administr si coordon desfasur intreg contr, lucrand direct cu person ce asigura exec contr si cu person achizitor.
Acesta trebuie sa fie absolv de studii univers tehnice, si sa aiba cel putin 5 ani exper in implement proiect IT&C.
2. Inginer de sistem - are responsab implement sistem integrat.Acesta trebuie sa fie absolv de studii univ de lunga durata in dom IT&C, automatizari si calculat sau o disciplina echivalenta.
Note: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr. 2 din Ordinul 509/2011 al Pre?edintelui ANRMAP
In caz in care ofert isi demonstr capac tehn si profes prin sustinere, atunci acesta are oblig de a dovedi sustin de care benef, de regula, prin prezent unui angaj ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica. Persoana care asigura sustin tehn si profes nu treb sa se afle in sit care determ exclud din proced de atrib, conform prev art. 180 si ale art. 181 lit. a), c) si d).
In acest sens ofertantul va prezenta:
-Form 25;
-Form 26;
-Form 27;
-Form4, completat si semnat de sus?inator.
-Form 5, lit. a, c ?i d, completat si semnat de sus?inator
1. Decl ce contine informatii privind partea/partile din contract, pe care ofertantul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, sau ce urmeaza a fi indeplinit de subcontractanti, specializarea si acordul acestora de a participa ca subcontractant in cadrul contractului. Se va completa formularul nr. 28 din sectiunea Formulare.
2. Declaratia subcontractantului privind calitatea de participant la procedura - form nr. 6;
3. Declaratia subcontract priv neincadr in situatiile prev la art. 691 din OUG 34/2006 - form nr. 7.
In cazul in care ofertantul nu are subcontractanti, pe formular se specifica , ,NU AVEM SUBCONTRACTANTI?
Nota:
Ofertantul declarat castigator va prezenta Acordul de subcontractare ? Formularul 29 , semnat de fiecare subcontractant, cel tarziu la data semnarii contractului de lucrari cu autoritatea contractanta.
Prezentarea Certificatului SR EN ISO 9001 sauechivalent pentru domeniul: instalarea si intretinerea sistemelor de alarma impotriva efractiei/de securitate, in copie semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.
Nu se accepta ofertantii in curs de certificare.
Se vor accepta conform legii alte certificate echivalente.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta copiile certificatelor respective insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Note: Cerintele solicitate vor fi in conformitate cu cele din Anexa nr. 2 din Ordinul 509/2011 al Pre?edintelui ANRMAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procesul de ofertare se refera numai la pret ofertei.Sistemul informatic va pune instantaneu la dispoz ofertant informatiile referit la: - poz in clasament a ofertant;
- nr. participanti la licit electron.Conditiile in care ofertantii vor avea dreptul sa liciteze: - In cadr licit electron ofert nu pot decat sa imbunat oferta;
- Nr runde licit electron: 1;
-In cazul in care ofert declar admis si inreg in SEAP nu modifica in cadrul fazei de licit electron elem ofert, la stabil clasam final este luata in consider oferta depusa de catre ofert anterior desfasur fazei, introdusa in prealabil de autorit contract.Imbunatatirea pretului se face de catre operat econ astfel incat noul pret ofertat sa nu afecteze oferta tehn depusa si condit comerc impuse prin docum de atrib, pretul treb sa fie realist astfel incat sa asigure acoperirea tuturor costurilorDuratauneirunde: 1 zi
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.04.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 12:00
Locul: Sediul primariei orasului Flamanzi, str. Dimitrie Iov, nr. 284, sala de sedinte a Consiliului Local
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor, reprezentanti desemnati ai ministerului de finante ( UCVAP )
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): PROGRAMUL OPERATIONAL REGIONAL 2007-2013 , Axa prioritara 1? Sprijinirea dezvoltarii durabile a oraselor ? poli urbani de crestere, Domeniul major de interventie 1.1 ? Planuri integrate de dezvoltare urbana Sub-domeniul: Centre urbane
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele au acelasi pret autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256 2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul juridic al Primariei Orasului Flamanzi
Adresa postala: str. Dimitrie Iov, nr. 284, Localitatea: Flamanzi, Cod postal: 717155, Romania, Tel. +40 231552351, Email: [email protected], Fax: +40 231552626, Adresa internet (URL): www.primariafl.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.03.2012 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer