Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de licente software, echipamente de calcul si echipamente periferice de calcul


Anunt de participare numarul 117528/22.03.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor, Directia Generala de Informatii si ProtectieInterna
Adresa postala:  Str. Alexandru Beldiman, nr.2-4, Sector 5, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050061, Romania, Punct(e) de contact:  Paul Badoi, Tel. 0754059335, Email:  [email protected], Fax:  0213156911, Adresa internet (URL):  www.dgipi.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de licente software, echipamente de calcul si echipamente periferice de calcul
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: (Franco-depozit) Sediul D.G.I.P.I.: str. Alexandru Beldiman nr. 2-4, sector 5, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Furnizare de licente software, echipamente de calcul si echipamente periferice de calcul
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30213100-6 - Computere portabile (Rev.2)
30232110-8-Imprimante laser (Rev.2)
48517000-5-Pachete software IT (Rev.2)
48620000-0-Sisteme de operare (Rev.2)
48761000-0-Pachete software antivirus (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - (valoare estimata 49560 lei fara T.V.A.)
a) Statii de lucru portabile - 9 bucati
b) Imprimanta multifunctionala color - 1 bucata
Lotul 2 - (valoare estimata 13950 lei fara T.V.A.)
a) Sistem de operare pentru statiile portabile - 9 bucati
b)Software antivirus - 9 bucati
c)Software manipulare PDF - 9 bucati
Valoarea estimata fara TVA: 63, 510RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie pentru participare: Pentru lotul 1 - 990 lei;Pentru Lotul 2 - 270 lei;Garantia de buna executie: 5% din valoarea fiecarui contract fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contractul se va finanta in proportie de 85% din fonduri europene nerambursabile si 15% cofinantare nationala. Platile se vor efectua cu OP conform prevederilor legale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr. 34/2006; Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor catre stat, inclusiv cele locale; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in anul 2011; Autorizare de livrare pentru echipamentele si licentele din cadrul propunerii tehnice; Pentru persoane fizice - autorizatia de functionare; pentru persoane fizice/juridice straine - documente edificatoare prin care sa dovedasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile aferente anilor 2007, 2008 si 2009 (inclusiv contul de profit si pierdere) la 31.12 inregistrate si vizate conform prevederilor legale;
Declaratie privind cifra de afaceri globala pe anii 2007, 2008 si 2009
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009) trebuie sa fie cel putin egala cu: pentru Lotul 1 - 49560 leipentru Lotul 2 - 13950 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari;
Documente de certificare a sistemului calitatii ISO 9001 si ISO 14001 sau echivalente, emise de organisme acreditate in domeniu;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul trebuie sa fi finalizat in ultimii 3 ani calculati de la data termenului limita pentru depunerea ofertelor unul sau mai multe contracte a caror valoare cumulatat sa fie cel putin: Pentru Lotul 1 - 25000 lei;Pentru Lotul 2 - 7000 lei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare legate de etapa finala de licitatie electronica se regasesc in cadrul documentatiei de atribuire
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2011 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2011 13:00
Locul: Sediul D.G.I.P.I. din str. Alexandru Beldiman nr. 2-4, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul face parte din proiectul "Instrumente moderne de management electronic al documentelor interne si activitatii din teritoriu la D.G.I.P.I. (IMMEDIAT la D.G.I.P.I.), cod SMIS 27204, finantat din Fondul Social European prin intermediul Programului Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative
Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative)
VI.3) Alte informatii
Finantarea este in procent de 85% din fonduri europene nerambursabile si 15% cofinantare nationala
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010873, Romania, Tel. 021-310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021-310.46.42, Adresa internet (URL):  www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030099, Romania, Tel. 021-319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021-319.51.83, Adresa internet (URL):  www cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Generala de Informatii si Protectie Interna
Adresa postala:  str. Alexandru Beldiman nr. 2-4, sector 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050061, Romania, Tel. 0754059335, Email:  [email protected], Fax:  021-315.69.11, Adresa internet (URL):  www.dgipi.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.03.2011 16:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer