Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de medicamente


Anunt de participare numarul 66106/14.10.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala Antidrog
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 37, bl. A4, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Badea, Tel.318 44 00, Email: [email protected], Fax: 316 67 27, Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia Nationala Antidrog
b-dul Unirii nr. 37, bl. A4, parter, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Agentia Nationala Antidrog intentioneaza sa achizitioneze medicamente pentru sistemul nervos
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33661000-1 - Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente pentru sistemul nervos:
Lotul I - Methadonum 1000000 comprimate
Lotul II - Naltrexonum 4200 comprimate
Lotul III - Buprenorfina+naloxona(suboxone) - 50000 comprimate/2 mg- Buprenorfina+naloxona(suboxone) - 50000 comprimate/8 mg
Valoarea estimata fara TVA: intre 32, 753 si 927, 249RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 08.12.2008 pana la 15.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare: Lotul I - 1400 leiLotul II - 400 leiLotul III - 7600 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractului fara T.V.A
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, in cazul subcontractarii
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea formular nr. 1
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 formular nr. 2
Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
Cazier fiscal eliberat de organele fiscale competente sau echivalent, valabil la data deschiderii ofertelor
Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale
Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei Oficiul registrului Comertului sau echivalent
Certificat de inregistrare
Pentru O.N.G.-uri: Extras de la registrul Persoanelor Juridice sau documente justificative
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindsituatia economico -financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Informatii generale ofertantul trebuie sa completeze formularul nr. 3 (inclusiv toti subcontractantii)Bilantul contabil intocmit pentru exercitiul financiar al anului 2007 , vizat si inregistrat de organele competente. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate al documentelor solicitate.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Resurse umane si structura managementului
Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani
Standarde de asigurare a calitatii
Conformitatea cu specificatiile tehnice
Certificate sau alte documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor
Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cerinte obligatorii: Efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din cadrul societatii ofertantului in ultimii 3 ani formularul nr. 4Declaratie pe propria raspundere prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii - formularul nr. 5Lista principalelor livrari in ultimii 3 ani - formularul nr. 6Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001 sau echivalentCertificate de buna practica de fabricare (pentru producatori)Ofertantul va prezenta o declaratie prin care se angajeaza sa respecte prevederile specificatiilor tehnice conform formular nr. 7Documente emise de organisme acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii pentru produsele respectiveSe vor prezenta rezumatul caracteristicilor produsului (S.C.P.), prospect, informatii privind etichetarea.Autorizarea pentru livrarea produselor, respectiv autorizatia de dealer, eliberata de producatori sau importatori).Autorizatia de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului sau certificatul de inregistrare eliberat de Ministerul Sanatatii Publice, aflate in perioada de valabilitate, pentru fiecare medicamentAutorizatia de functionare a ofertantului eliberata de Ministerul Sanatatii Publice, in original sau copii legalizateOfertantul va completa lista cuprinzand subcontractantii - formular nr. 8
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1536013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.11.2008 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.11.2008 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.11.2008 12:30
Locul: Agentia Nationala Antidrog, b-dul Unirii nr. 37, bl. A4, parter, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor care doresc sa participe la sedinta de deschidere a ofertelor, vor prezenta o imputernicire semnata si stampilata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic
Adresa postala: b-dul Unirii nr. 37, bl. A4, parter, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.3184400, Email: [email protected], Fax: 3166727, Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.10.2008 10:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer