Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de medicamente


Anunt de participare numarul 31751/12.09.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Agentia Nationala Antidrog
Adresa postala: B-dul Unirii nr. 37, bl. A4, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Punct(e) de contact: Adrian Badea, Tel.318 44 00, Email: [email protected], Fax: 316 67 27, Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de medicamente
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Agentia Nationala Antidrog
b-dul Unirii nr. 37, bl.A4, sector 3, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de medicamente
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24461000-3 - Medicamente pentru sistemul nervos (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
1. Buprenorfina cu naloxon (4/1)-concentratie/U.T. 2mg - 7700 tablete
2. Buprenorfina cu naloxon (4/1)-concentratie/U.T. 8mg - 7700 tablete
Valoarea estimata fara TVA: 130, 900RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.10.2007 pana la 20.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare - 1309 leiGarantia de buna executie - 5% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea provine de la bugetul de stat iar plata se va face pe baza facturilor emise prin virament
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea la art. 180 si 181din O.U.G nr.34/2006 atrage excluderea operatorilor economici de la procedura.
Domeniul de activitate : clasa 5231 si/sau 5232 conform clasificarii activitatilor din economia nationala.
Operatorii economici vor prezenta certificatul constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului sau echivalent si certificatul de inregistrare in original sau copii legalizate valabile la data depuneii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale
2.Bilantul contabil intocmitpentru exercitii financiare 2005, 2006 si pentru anul 2007 la data de 30.06.2007.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari in ultimii 3 ani.
2.Autorizatia de functionare eliberata de Ministarul Sanatatii.
3.Autorizatia de dealer eliberata de producator.
4.Autorizatia de punere pe piata eliberata de Agentia Nationala a Medicamentului.
5.Certificate de calitate ISO 9001 sau echivalent.
6.Declaratie pe propria raspundere referitoare la protectia muncii si la conditiile de munca.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1685460/10.09.2007
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2007 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.10.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.10.2007 12:00
Locul: Agentia Nationala Antidrog, b-dul Unirii nr. 37, bl. A4, sector 3, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii societatilor participante la procedura, pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pe baza unei delegatii semnate si stampilate de reprezentantul legal al societatii.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia se poate depune in orice moment al desfasurarii procedurii de achizitie publica, dar in cel mult 10 zile de la data luariila cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Agentia NAtionala Antidrog-serviciul juridic
Adresa postala: b-dul Unirii nr. 37, bl. A4, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030823, Romania, Tel.3174555, Fax: 3174555, Adresa internet (URL): www.ana.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.09.2007 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer