Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de medicamente pentru sange


Anunt de participare numarul 108563/01.10.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul Clinic de Urologie si Transplant Renal Cluj
Adresa postala:  Clinicilor, nr 4-6, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400006, Romania, Punct(e) de contact:  Dan Emil Sanpetreanu, Tel. 0264-592845, Email:  [email protected], Fax:  0264-592845, Adresa internet (URL):  www.renaltransplant.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Spital public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de medicamente pentru sange
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Farmaceutic al I.C.U.T.R. str. Clinicilor nr. 4
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie de medicamente conform doc. de atrib.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621300-2 - Preparate impotriva anemiei (Rev.2)
33621100-0-Antitrombotice (Rev.2)
33621200-1-Antihemoragice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 779, 118.3RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.11.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GP.: 1% din val.estimata a contr. defalc. pe loturi, prin viram bancar sau instr. de garant. emis de o soc bancara sau de o soc. de asigurari 2.GBE IN CUANTUM DE 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACT.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Programul National de Transplant Renal;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Certificat de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului , in original, copie legalizata sau xerocopie, certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.2. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii care care sa confirme posibilitatea efectuarii activitatilor cuprinse la codul CPV 33621300-2, Cod CPV 33621200-1 si Cod CPV33621100-0.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCopia bilantului contabil pe 2009, vizat de Administratia Financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale-Formular nr. 2Documente de autorizare: 2. Autorizare pentru comercializare (autorizatie de punere pe piata ) emis de organismul competent: Minsterul Sanatatii 3.Autorizare pentru livrarea produselor, de la producator (autorizatie de dealer)- Autorizatie de functionare eliberata de Ministerul Sanatatii4. Certificate emise de organisme acreditate care atesta respectarea standardelor de asigurare a calitatii sau alte documente echivalente acceptate care confirma asigurarea calitatii ? certificat ISO 9001:2000 sau echivalent al firmei ofertante, respectiv al producatorului;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.11.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.11.2010 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2010 12:00
Locul: Biroul Administrativ al I.C.U.T.R. str. i.Micu Kleinnr. 18
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel cluj
Adresa postala:  P-ta Stefan cel Mare nr. 1, Localitatea:  Cluj-Napoca, Cod postal:  400133, Romania, Tel. 0264.504313, Email:  [email protected]
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL CLUJ
Adresa postala:  STR. SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  010458, Romania, Tel. 0213323564
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
INSTITUTUL CLINIC DE UROLOGIE SI TRANSPLANT RENAL CLUJ
Adresa postala:  Biroul Administrativ al ICUTR Cluj, Str. Victor Babes nr.1, Localitatea:  CLUJ NAPOCA, Cod postal:  40006, Romania, Tel. 0264591213
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.09.2010 12:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer