Licitatie Publica - Contract de furnizare de medicamente si materiale sanitare achizitionate prin Farmacia spitalului
Anunt de participare numarul 46550/18.03.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie Leon Daniello
Adresa postala: Str. B.P. Hasdeu nr. 6, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400137, Romania, Punct(e) de contact: Sorina Deac, Tel.0754895166, In atentia: Cons.Jr. Sorina Deac, Email: [email protected], Fax: 0264591263, Adresa internet (URL): http: //www.pneumocluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
organism de drept public, altul decat cel prev.la art. 8 lit a OU 34/2006
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de medicamente si materiale sanitare achizitionate prin Farmacia spitalului
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello Cluj-Napoca, str. B.P. Hasdeu nr. 6, Faramcia nr. 93
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de medicamente si materiale sanitare achizitionate prin Farmacia spitalului
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24400000-8 - Medicamente (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Medicamente si materiale sanitare procurate prin Farmacia spitalului in cantitatile prevazute in caietul de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 663, 819RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie de buna executie de 2% din pretul contractului, se va constitui in termen de 5 zile de la incheierea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
contractul de prestari servicii incheiat cu CAS Cluj
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere sau subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
-termen de livrare a produselor in maxim 72 de ore de la trimiterea comenzii catre furnizor. Nerespectarea termenului de livrare atrage aprovizionarea de la alt furnizor, conform normelor legale in vigoare.Medicamentele comprimate vor fi obligatoriu ambalate in blistere.Nu se admit produse vrac.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind eligibilitatea
-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181 din OU 34/2006
-certificat de inregistrare
-certificat constatator de la ORC
- Autorizatie de punere pe piata emisa de MS
-Autorizatie data de producator
-Autorizatie de dealer pentru antibiotice
- Lista principalelor livrari de produse in ultimii 3ani (Formularul 12 E)
- documente emise de organismele acreditate pentru confirmarea sistemului de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Autorizatii de punere pe piata
-la materiale saniatre se va livra obligatoriu o mostra a produsului pentru verificare
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
Nr. 6/martie 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.04.2008 10:00
Documente de plata: DA
Pretul: 30 RON
Conditii si modalitate de plata: caiet de sarcini-30 de ron se pot plati prin ordin de plata in cont RO12TREZ2165041XXX007204 sau la caseria spitalului
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.04.2008 11:00
Locul: Spitalul Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello", Cluj-napoca, str. Hasdeu nr. 6, sala de curs
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
membrii Comisiei de Evaluare si reprezentantii ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul Natinal de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): nu se cunoaste
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): nu se cunoaste
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile de la data comuicarii rezultatului procedurii
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Spitalului Clinic de Pneumoftiziologie "Leon Daniello"
Adresa postala: str. B.P. Hasdeu nr. 6, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400371, Romania, Tel.0754895166, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
14.03.2008 08:17