Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE MOTORINA
Anunt de participare numarul 59602/24.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Penitenciarul cu Regim de Maxima Siguranta Arad
Adresa postala: Calea 6 Vanatori FN, Localitatea: Arad, Cod postal: 310161, Romania, Punct(e) de contact: Dana Dragan, Tel.0257212661, Email: [email protected], Fax: 0257280584
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE MOTORINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: PENITENCIARUL ARAD, CALEA 6 VINATORI F.N., JUD. ARAD
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
FURNIZAREA CANTITATII DE 25000 L MOTORINA PENTRU ANUL 2008, CU POSIBILITATEA SUPLIM. CU 15000 L MOTORINA PENTRU PERIOADA 01.01.-30.04.2009
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
23121200-3 - Motorina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
FURNIZAREA CANTITATII DE 25000 L MOTORINA PENTRU ANUL 2008, CU POSIBILITATEA SUPLIM. CU 15000 L MOTORINA PENTRU PERIOADA 01.01.-30.04.2009
Valoarea estimata fara TVA: 160, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
4 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN VALOARE DE 1600 RON SI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE DE PERSOANE JURIDICE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;2.Declaratie privind neincadrarea in prev.art.181 din OUG 34/2006;3.Certificat de atestare fiscala emis de MFP prin care se face dovada platii datorate pana in mai 2008;4.Certificat de plata a impozitelor si taxelor locale emis de primarie, care face dovada platii datoriilor pana in mai 2008;5.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (diferit de certificatul de inregistrare)-pt.pers.jur.(original/copie legal.);6.Certif.de inregistrare de la Oficiul Registrului Comertului-pers.jur.-copie;7.Autorizatie de functionare vizata/carnet de producator, carte de identitate sau alt document edificator, considerat necesar pt.dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului-copie legal.-pers.fiz.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale;2.Bilantul contabil la 31.12.2007
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista princ.livrari in ultimii 3 ani;2.Autorizatie pt.livrarea produsului;in cazul in care ofertantul participant are calitatea de producator, se va depune o declaratie in acest sens, insotit de documente care sa mentioneze acest lucru;3.Declaratie privind util., instal., echip.tehnice de care dispune operatorul economic pt.indeplinirea contractului de furnizare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
B215580 DIN 24.07.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.08.2008 11:00
Documente de plata: DA
Pretul: 25 RON
Conditii si modalitate de plata: CAND DOC.DE ATRIB.ESTE PUSA LA DISP.OP.EC.PE SUPORT DE HARTIE SAU MAGNETIC, SE ACHITA CU O.P. SAU IN NUMERAR LA CASIERIA UNITATII
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.08.2008 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.08.2008 12:00
Locul: PENITENCIARUL ARAD, CALEA 6 VINATORI F.N., JUD. ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANTII OFERTANTILOR, PE BAZA DE IMPUTERNICIRE DIN PARTEA OFERTANTULUI PE CARE IL REPREZINTA SI COPIE DUPA ACTUL DE IDENTITATE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV
Adresa postala: PIATA TEPES VODANR2, Localitatea: TIMISOARA, Cod postal: 300055, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR DE PE LANGA AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS NR6 SECTOR3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC DIN CADRUL PENITENCIARULUI ARAD
Adresa postala: CALEA 6 VANATORI FN, Localitatea: ARAD, Cod postal: 310161, Romania, Tel.0257212661, Fax: 0257280584
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.07.2008 10:39