Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse - antiseptice si dezinfectanti


Anunt de participare numarul 82942/22.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: ADINA CSUKOR, Tel.0254.541.432, Email: [email protected], Fax: 0254.543.611, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse - antiseptice si dezinfectanti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitionarea de antiseptice si dezinfectantii cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24455000-8 - Dezinfectanti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Autoritatea contractanta (Spitalul de Urgenta Petrosani) isi rezerva dreptul de a opta pentru suplimentarea cantitatilor pe care le va achizitiona cu pana la 100% din cantitatea inscrisa in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 78, 395RON
II.2.2) Optiuni
Da
- dreptul de a prelungicu 3 luni termenul de valabilitate a contractului de la data expirarii;
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantumul prevazut/lot, Garantia de buna executie a contractului in procent de 7% din valoarea contr. fara TVA, cf.Doc. de atribuire;achitab. cont RO41TREZ3685005XXX000028;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: venituri proprii ale unitatii sau din sistemul de asigurari sociale de sanatate; Plata: in termen de 180 de zile de la emiterea facturii de catre furnizor;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, asociere legalizata cf. O.U.G.34/2006;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire ;
-Ofertantul va depune o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire ;
-Ofertantul va depune cel mai tarziu pana la data adoptarii deciziei de atribuire a contractului de catre autoritatea contractanta, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip in original sau copie legalizata, eliberate de autoritatile competentedin tara in care ofertantul este rezident); In cazul in care nu vi s-au eliberat aceste documente pana la data negocierii, veti depune dovada formularii cererii dumneavoastra in acest sens, catre institutiile competente
Persoane juridice romane: -Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - formular tip in original sau copie legalizata ;
Persoane juridice straine:
-Ofertantul va depune o copie a documentulor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-In scopul demonstrarii capacitatiieconomice si financiare operatorul economic va prezenta: O copie a ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente precum si o copie a ultimei balante de verificare din 2009;
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin completareaFormularului nr.3 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzand valori, perioade, livrare, beneficiari; In vederea indeplinirii acestei cerintese va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant;
- Ofertantul va prezenta, daca este cazul, copie legalizata dupa avizul sanitar eliberat de Ministerul Sanatatii, Comisia Nationala pentru Produse Biocide ;
- Ofertantul va prezenta, daca este cazul, copie legalizata dupa referatul de evaluare eliberat de Ministerul Sanatatii, Comisia Nationala pentru Produse Biocide, cu testarile prevazute in caietul de sarcini;
- Ofertantul va depune, daca este cazul, certificat de inregistrare a dispozitivelor medicale emis de Ministerul Sanatatii sau, dupa caz, toate documentele din care rezulta in mod clar ca dispozitivul medical poarta marcajul european de conformitate CE ;
- Ofertantul va prezenta pentru fiecare produs ofertat Fisa tehnica de securitate a produsului intocmita conform O.U.G.200/2000 privind clasificarea, etichetarea si ambalarea substantelorsi preparatelor chimice periculoase ;
- Produsele ofertate vor fi etichetate in limba romana si ambalate cu respectarea prevederilor H.G.92/2003;
-Ofertantul va prezenta cel putin doua referinte din partea altor beneficiari care sa precizeze modul deindeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului ;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.08.2009 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.08.2009 08:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.08.2009 09:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de opertorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: Piata I.C.Bratianu, nr.1 , jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/8810293, Fax: 0258/8810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel.0254/541432, Fax: 0254/543611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.07.2009 15:02
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer