Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse - Console medicale
Anunt de participare numarul 58676/16.07.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Adresa postala: BD. FERDINAND I NR. 50, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021392, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA ZAMFIR, Tel.2523334, 2522692, Email: [email protected], Fax: 2522829, Adresa internet (URL): Bd.Ferdinand I nr.50, sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse - Console medicale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Urgenta Prof.Dr.Dimitrie Gerota bd.Ferdinand I nr.50, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse -console medicale
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30231240-1 - Console (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
75 bucati console medicale
Valoarea estimata fara TVA: 2, 205, 566RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.09.2008 pana la 31.12.2008
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare si garantie de buna executie in cuantum de 44.111, 31 lei. Valabilitatea garantiei de participare va fi egala cu termenul de valabilitate al ofertei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri asigurate de bugetul de stat si plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, persoane juridice/fizice romane si straine, furnizori.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: certificat constatator ORC, certificat de inregistrare, cont la Trezoreria statului, etc.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire:
Se solicita informatii cu privire la: - bilantul contabil vizat si inregistrat la 31.12.2007;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire, se vor prezenta urmatoarele documente;
-Avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii Publice pentru activitatea respectiva;
- Certificat ISO 9001 pentru activitatile respective;
- Declaratii de conformitate producator;
- Certificat ISO 13485 pentru producator;
- Certificat ISO 9001 pentru producator;
- Certificat Distribuitor autorizat pentru vanzator;
- Marcaj CE conform anexei II pct.3 Di-rectiva 93/42 CEE pentruproducatorii consolelor medicale si prizelor de gaze medicale montate in acestea;
Documente din care sa reieasa indeplinirea urmatoarelor standarde:
- Standarde: EN 980:2003, EN 1041:1998; ISO 14971:2000 /A1:2003; EN ISO 11197:2004; EN 737-1:1998; EN 737-3:1998/A1:1999; EN 739:1998/A1:2002; EN 60601-1:1990/A13:1996; EN 60601-1-1:2001; EN 60601-1-2:2001; EN 13348:2001/A1:2005.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul autoritatii contractante, plata in numerar la casieria spitalului.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.09.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.09.2008 10:00
Locul: Spitalul de Urgenta Prof.Dr.Dimitrie Gerota, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor poate participa orice persoana care prezinta imputernicire scrisa din partea ofertantului
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050081, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator , de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier jurudic, birou achizitii.
Adresa postala: B-dul Ferdinand I nr. 50, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021392, Romania, Tel.0212522692, Fax: 0212522692
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
15.07.2008 09:00