Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE - COSTUM DE PROTECTIE PENTRU POMPIER


Anunt de participare numarul 11056/24.04.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Inspectoratul General pentru Situatii de Urgenta
Adresa postala: Strada Banu Dumitrache nr. 46, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 032572, Romania, Punct(e) de contact: Petcu steluta, Tel.021.232.26.40, Email: [email protected], Fax: 2332017
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE - COSTUM DE PROTECTIE PENTRU POMPIER
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UM 0333 BDUL IULIU MANIU 68 SECT 6
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
LIVRAREA CANTITATII DE 7800 BUCCOSTUM PROTECTIE PENTRU POMPIER
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
18143000-3 - Echipamente de protectie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
7800 BUCCOSTUM PROTECTIE PENTRU POMPIER
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 500, 000 si 2, 500, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 25.07.2007 pana la 15.11.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARATIA DE PARTICIPAREESTE IN SUMA DE 65000LEI. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE ESTEIN SUMA DE 5%DIN VALOAREA CONTRACTULUIFARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
ASOCIERE
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
VOR FI EXCLUSI DE LA PROCEDURAOPERATORII ECONOMICICARE SE AFLAIN SIT DE LA ART. 180 SI 181 DIN OUG NR 34/2006
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CIFRA DE AFACERI MEDIE ANUALAPE ULTIMII 3 ANI SA FIE DE MIN 12.800.000 LEI
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
UN CONTRACT DE FURNIZARECARE A AVUT CA OBIECT LIVRAREA CANTITATII DE MIN 2000 BUC SAU CEL MULT 3 CONTRACTE DE FURNIZARECU OBIECT LIVRAREA CANT DE MIN 4000 BUCIN ULTIMII 3 ANIDE PRODUSE SIMILARE
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2007/S25-029856 din 06.02.2007
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2007 16:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: DOCUMENTATIA SEOBTINE IN BAZA UNEI SOLICITARI SCRISE
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.06.2007 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.06.2007 13:00
Locul: DML STR CEASORNICULUI NR 19 SECT 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
REPREZENTANT IMPUTERNICIT DIN PARTEA FIRMEI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
PRETUL CONTRACTULUI ESTE FERM PE TOATA PERIOADA CONTRACTULUI . DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE NU SE POATE OBTINE PRIN MIJLOACE ELECTRONICE. CLARIFICARI REFERITOARE LA DOCUMENTATIE SE FORMULEAZA CUCU CEL PUTIN 6 ZILEINAINTE DE DE DATA LIMITA DE DEPUNEREA OFERTELOR
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL PENTRU SOLUTIONAREA CONTESTATIILOR
Adresa postala: BDUL DINICU GOLESCU , NR 38 , SECT 1 , BUCURESTI, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 010873, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL BUCURESTI
Adresa postala: STR SPLAIUL INDEPENDENTEINR 5SECT 4, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030099, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 ZILE DE LA LUAREA LA CUNOSTINTA DE CATRE CONTESTATOR DESPRE UN ACT AL AUTORITATII CONTRACTANTE
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC
Adresa postala: STR CEASORNICULUI , NR 19 SECT 1, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 015111, Romania
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.04.2007 12:15
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer