Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse - medicamente pentru Tratamentul persoanelor cu infectie HIV/SIDA si tratamentul postexpunere


Anunt de participare numarul 121167/13.05.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
PRIMARIA ORASULUI OTOPENI
Adresa postala:  23 AUGUST NR. 10, OTOPENI, Localitatea:  Otopeni, Cod postal:  075100, Romania, Punct(e) de contact:  CRISTINEL ABAGIU, Tel. 021/352.00.33, In atentia:  STEFAN BOGDAN, Email:  [email protected]; [email protected], Fax:  021/352.00.34, Adresa internet (URL):  www.otopeniro.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Consultanta in domeniul managementului proiectarii si executiei pentru obiectivul de investitie ?Infrastructura de baza in orasul Otopeni?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: ORASUL OTOPENI, JUDETUL ILFOV
Codul NUTS: RO322 - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Consultanta in domeniul managementului proiectarii si executiei pentru obiectivul de investitie ?Infrastructura de baza in orasul Otopeni?
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Consultanta in domeniul managementului proiectarii si executiei pentru obiectivul de investitie ?Infrastructura de baza in orasul Otopeni?: - Modernizarea infrastructurii locale in orasul Otopeni- Extindere retea de alimentare cu apa si hidranti exteriori si gospodarii apa in Orasul Otopeni- Extindere retea de canalizare menajera, statii de epurare si retea de canalizare pluviala in Orasul Otopeni- Extindere retea de iluminat stradal cu sistem de celule fotovoltaice si alimentare secundara din cadrul sistemului energetic national in Orasul Otopeni
Valoarea estimata fara TVA: 11, 305, 621RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
72 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE :150000 LEIGARANTIA DE BUNA EXECUTIE :3% DIN PRETUL CONTRACTULUI FARA T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET LOCAL SI ALTE SURSE LEGAL CONSTITUITE (OFERTANTUL TREBUIE SA ASIGURE FINANTAREA PE DURATA CONTRACTULUI DIN SURSE PROPRII, ATRASE SAU MIXTE)
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Certificat de inregistrare (C.U.I.), emis de ? Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunal teritorial, copie conform cu originalul
b) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, eliberat cu cel mult30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii, cat si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr.85/2006 privind procedura insolventei, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul, valabil la data deschiderii ofertei.
c) Certificat de cazier judiciar pentru administratorul firmei, valabil la data deschiderii ofertelor, in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
Documentele sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.
Cerinta obligatorie:
Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor ce fac obiectul prezentei achizitii in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizate.
(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
cifra medii de afaceri pe ultimii 3 ani (2007, 2008, 2009), sa fie egala sau mai mare cu 3.000.000 lei (curs 1 euro=4, 08lei).
Ofertantul trebuie sa asigure creditul furnizor din surse proprii, atrase sau mixte.
Pentru asigurarea creditului prin surse atrase ofertantul trebuie sa prezinte oferte de finantare pentru toata suma investitiei cu asigurarea 100% a creditului furnizor pentru toata durata contractului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea estimata fara TVA a contractului este de 11.305.621 RON
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind experienta similara pentru consultanta in domeniul managementului proiectarii si executiei: 1.Declaratie privind lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani. Formularele nr. 6.1. din Sectiunea Formulare.
2.Fisa privind experienta similara in prestarea unui contract in ultimii 3 ani, din care se rezulte ca ofertantul a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract de inginerie-proiectare/consultanta lucrari de infrastructura urbana sau lucrari publice, in valoare de 380.000 lei, respectiv 93.137 euro.Se va completa Formularul nr. 7 din Sectiunea Formulare.
se vor anexa, in ?copie conforma cu originalul? sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul:
a) copie a contractui declarat (in situatia in care ofertantul a avut calitatea de subcontractant se va prezenta o copie a contractului de subantrepriza). In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi.b) recomandare din partea beneficiarilor.
Recomandari:
- ofertantul trebuie sa prezinte cel putin o recomandare din partea altor beneficiarilor pentru lucrari proiectare/consultanta similare, in original, copie legalizat sau copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul. Se vor lua in considerare numai recomandarile cu calificativul bine sau foarte bine.
Nota: - Documentele emise in alte limbi, se vor prezenta insotite in traducerea in limba romana, autorizata si legalizata.
- Daca din documentele anexate Formularului nr. 6 rezulta ca ofertantul nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, acesta va fi exclus din procedura de atribuire.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Experienta similara: ofertantul a prestat in ultimii 3 ani cel putin 1 contract de inginerie-proiectare/consultanta lucrari de infrastructura urbana sau lucrari publice, in valoare de 380.000 lei, respectiv 93.137 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara
2.
FINANTARE
30%
Descriere:
3.
PUNCTAJ TEHNIC
30%
Descriere: mod abordare, organizare, plan calitate, metode lucru
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.06.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.06.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.06.2011 11:00
Locul: Sediul Primariei orasului Otopeni, Otopeni, str. 23 August, nr. 10, jud. Ilfov
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor. Fiecare persoana care participa la deschiderea ofertelor va prezenta delegatia precum si o copie a actului de identitate
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Ofertantul trebuie sa asigure finantarea pe perioada contractului din surse proprii, atrase sau mixte.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr.6 , sector 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213404642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SECRETARUL ORASULUI OTOPENI
Adresa postala:  STRADA 23 AUGUST NR. 10, Localitatea:  OTOPENI, Cod postal:  075100, Romania, Tel. 0213520033
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
09.05.2011 17:13
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer