Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse - mobilier medical


Anunt de participare numarul 59278/22.07.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA AL MAI "PROF. DR. DIMITRIE GEROTA"BUCURESTI
Adresa postala: BD. FERDINAND I NR. 50, SECTOR 2, BUCURESTI, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021392, Romania, Punct(e) de contact: GHEORGHITA ZAMFIR, Tel.2523334, 2522692, Email: [email protected], Fax: 2522829
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse - mobilier medical
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Spitalul de Urgenta Prof.Dr.Dimitrie Gerota, bd.Ferdinand I nr.50, sector 2, Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse - mobilier medical
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33192150-8 - Paturi speciale pentru terapie (Rev.1)
33192120-9-Paturi de spital (Rev.1)
33192300-5-Mobilier medical, cu exceptia paturilor si a meselor (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
36 paturi speciale ATI, 36 paturi de spital si 72 noptiere cu sistem pentru servirea mesei
Valoarea estimata fara TVA: 1, 211, 269RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 06.10.2008 pana la 31.12.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare de 24225 lei. Garantiade buna executie de 2% lei din val. fara TVA a contr. Valabilitatea garantiei de participare egala cu valabilitate ofertei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri asigurate de la Bugetul de stat si plata prin ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere, persoane juridice /persoane fizice romane si straine, furnizori
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: declaratia privind eligibilitatea , declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181, certificat constatator privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul general , certificat privind plata taxelor si impozitelor locale, documente considerate edificatoare in tara de origine sau in tra in care ofertantul este stabilit.Declaratie pe propria raspundere si delaratia autentificata traduse in limba romana ca in tara respectiva nu exista prevederile legale ce au competente in acest sens.Certificatconstatator eliberat de ORC, certificat de inregistrare ORC si cont la tezorerie.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire: - bilant contabil vizat si inregistrat la 31.12.2007,
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Conform documentatiei de atribuire se vor prezenta urmatoarele documente: aviz functionare MSP sau delaratie de conformitate de la producator, certificat ISO 9001, ISO 13485, certificat distribuitor autorizat, documente din care sa reiasa ca indeplineste standardele, declaratii de conformitate producator, Directiva 23/42 privind dispozitivele medicale , Directiva 89/336 referitoare la compatibilitatea electromagnetica , SREN - grade de protectie asigurate prin carcase, ISO 14971- dispozitive medicale, SREN 60601- aparate electromedicale.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.09.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate ridica de la secretariatul spitalului, contra cost la casierie unitatii.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.09.2008 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
2luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.09.2008 10:00
Locul: Spitalul de Urgenta Prof.Dr.Dimitrie Gerota, bd.Ferdinand I nr.50, sector 2, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: care prezinta imputernicire scrisa din partea ofertantului
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de apel
Adresa postala: Str. Splaiul Independentei nr.5, sector 4, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050341, Romania, Tel.0213195180, Fax: 0213321240
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor de pe langa Autoritatea Nationala pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213124641, Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatia poate fi depusa in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic si birou achizitii
Adresa postala: Bd.Ferdinand I nr.50, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0212523334, Fax: 0212522829
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.07.2008 14:44
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer