Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse - recipienti de polipropilena pentru taietoare- intepatoare
Anunt de participare numarul 42471/01.02.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: ADINA CSUKOR, Tel.0254.541.432, Email: [email protected], Fax: 0254.543.611
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse - recipientide polipropilena pentru taietoare- intepatoare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitionarea de produse - recipientide polipropilena de u.u. pt. colectarea deseurilor taietoare- intepatoare conform cerintelor din caietul de sarcini care face parte din Documentatia de atribuire
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33140000-3 - Consumabile medicale nechimice si consumabile hematologice (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile necesare pentru fiecare reactiv de laborator sunt detaliate in caietul de sarcini care face parte din Documentatia de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: 42, 187.6RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
10 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 210, 94 RON, Cf.Doc.de atribuire; Garantia de buna executie a contractului in procent de 7% din valoarea contr. fara TVA, cf.Doc. de atribuire;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii ale unitatii sau venituri proprii din sistemul de asigurari sociale de sanatate
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, asociere legalizata cf.O.U.G.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declarat.eligib.Cf. Form.1Doc.atrib ;declarat. Neincadrarea sit. Prev.art.181 O.U.G. 34/2006 cf. Form.2 Doc.atrib; certif. constat. indepl. oblig. exigib. plata impozi.&taxe stat, incl.locale-formulare tip in original sau in copie legalizata ; copie certif. Constat.emis de O.R.C+copie act constit. sau de pe actul de infiintare;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
copie ultim. bilant contabil vizat orgnele competente .+ultima balanta verificare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista princ.livrari prod./ultimii 3 ani cf. Form.3 Doc.atrib. ;2 referinte de la alti benef.;copie Aviz functioanare de la MSPcf. Lg.172/2000 sau doc. din care rezulte inreg. op. ec. la MSP ;certif. Inreg.dispoz.med.de la MSP sau toate doc. din care rezulte ca dispoz. Med. poarta marcajul european de conf. CE;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.02.2008 14:00
Documente de plata: DA
Pretul: 20 RON
Conditii si modalitate de plata: casierie/biroul de internari , luni-joi orele 7:30 16:00 si vineri orele 7, 30-13, 30 sau cont RO47TREZ3685041XXX000060 deschis la Trez.Pet
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.02.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.02.2008 11:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani,
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de opertorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba Iulia
Adresa postala: Piata I.C.Bratianu, Nr.1, Jud. Alba, Localitatea: Alba iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel.0258/8810293, Fax: 0258/8810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul Natioanl de Solutionare a Contestaiilor
Adresa postala: Str.Stvropoleus, Nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str. 1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel.0254/543318, Fax: 0254/543611
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
01.02.2008 14:57