Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse - tichete de masa
Anunt de participare numarul 106665/27.08.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: Claudia Angela Brasoveanu, Tel. 0254.541.432, Email: [email protected], Fax: 0254.543.611, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse - tichete de masa
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitionarea de tichete de masa cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
30199770-8 - Tichete de masa (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile (cu aproximatie) de tichete de masa, pe care le va achizitiona Spitalul de Urgenta Petrosani sunt cele cuprinse in CAIETUL DE SARCINI care face parte din documentatia de atribuire;
Produsele se achizitioneaza in baza comenzilor emise de autoriatea contractanta;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 396, 800RON
II.2.2) Optiuni
Da
dreptul de a opta pt suplimentarea cantitatilor cu inca 80.000 de tichete de masa.
1 prelungiri posibile
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
3 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 13.968, 00 lei; Garantia de buna executie a contractului in procent de 7% din valoarea contr. fara TVA; achitab. cont RO41TREZ3685005XXX000028;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantare: venituri proprii ale unitatii sau din sistemul de asigurari sociale de sanatate; Plata: in termen de 24 de ore de la emiterea facturii de catre furnizor;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Daca este cazul, asociere legalizata cf. O.U.G.34/2006;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va depune cel mai tarziu pana la data adoptarii deciziei de atribuire a contractului de catre autoritatea contractanta, certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip in original sau copie legalizata, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident); In cazul in care nu vi s-au eliberat aceste documente pana la data deschiderii ofertelor, veti depune dovada formularii cererii dumneavoastra in acest sens, catre institutiile competente
Persoane juridice romane:
-Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - formular tip in original sau copie legalizata;
Persoane juridice straine:
-Ofertantul va depune o copie legalizata a documentulor care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-In scopul demonstrarii capacitatiieconomice si financiare operatorul economic va prezenta: O copie a ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente din 2009, dovada inregistrarii/depunerii bilantului la Oficiul Registrului Comertului, precum si o copie a ultimei balante de verificare din 2010 eliberata inainte de data deschiderii ofertelor;
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, cuprinzand valori, perioade, livrare, beneficiar; in vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant;
-Ofertatul va prezenta o copie legalizata a Autorizatiei de functionare acordata de Ministerul Finantelor Publice, conform Legii nr.142/1998);
- Ofertantul va prezenta cel putin doua referinte din partea altor beneficiari care sa precizeze modul deindeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
60%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termenul de livrare
10%
Descriere: Pn = (termen min/termenn) X punctaj maxim alocat
3.
Reprezentativitate la nivel local
30%
Descriere: Pn = (nr min contracte/nrn) X punctaj maxim alocat
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.10.2010 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
20zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.10.2010 10:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de opertorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
dreptul de a prelungi cu 4 luni valabilitatea contractului de la data expirarii;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel Alba
Adresa postala: Piata I.C.Bratianu, nr.1 , jud. Alba, Localitatea: Alba Iulia, Cod postal: 510118, Romania, Tel. 0258/8810293, Fax: 0258/8810286
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel. 0254/541432; 541989, Email: [email protected], Fax: 0254/543611; 549849
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
24.08.2010 11:24