Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse ? medicamente pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica


Anunt de participare numarul 125191/04.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala:  STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332058, Romania, Punct(e) de contact:  Claudia Angela Brasoveanu, Tel. 0254.541.432, Email:  [email protected], Fax:  0254.543.611, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse ? medicamente pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 Decembrie 1918, Nr, .137A, Petrosani, Jud.Hunedoara
Codul NUTS: RO423 - Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitionarea de medicamente pentru tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica cu descrierea si in cantitatile prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33621100-0 - Antitrombotice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
-Cantitatile de medicamente, pe care le va achizitiona Spitalul de Urgenta Petrosani sunt cele cuprinse in CAIETUL DE SARCINI care face parte din documentatia de atribuire.
Valoarea estimata fara TVA: 11, 016RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
1 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de particip. reprez. 1, 00% din val. estimata in lei/lot din anunt;Garantia de buna executie a contr. in procent de 7% din valoarea contr. fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Resurse financiare alocate de CAS pt PN tratamentul de supleere a functiei renale la bolnavii cu insuficienta renala cronica; Plata: in termen de 180 de zile de la emiterea facturii de catre furnizor;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va depune o declaratie privind eligibilitatea completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea a 3-a a DA ;
-Ofertantul va face dovada neincadrarii in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G. nr.34/2006 si in acest sens va depune o declaratie completata in conformitate cu Formularul 2 din Sectiunea a 3-a a DA ;
-Ofertantul va depune un certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, completat in conformitate cu Formularul 8 din Sectiunea a 3-a a DA ;
-Ofertantul va depune cel mai tarziu pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertei, certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si certificat de atestare fiscala privind contributia pentru asigurarile sociale de stat (formulare tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal, eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident);Persoane juridice romane: -Ofertantul va depune certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului - formular tip in original, copie legalizata sau copie lizibila semnata si stampilata pentru "conformitate cu originalul" de reprezentantul legal;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-In scopul demonstrarii capacitatii economice si financiare operatorul economic va prezenta: O copie a ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente eliberat in 2010, dovada inregistrarii/depunerii bilantului la Oficiul Registrului Comertului in cazul bilantului eliberat in luna decembrie daca este cazul, precum si o copie a ultimei balante de verificare din 2011 eliberata inainte de data deschiderii ofertelor In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, prin completareaFormularului nr.3 din Sectiunea a 3-a a Documentatiei de atribuire, cuprinzand valori, perioade, livrare, beneficiari; In vederea indeplinirii acestei cerinte se va tine seama de data infiintarii/inregistrarii, ca persoana juridica a fiecarui ofertant;
-Ofertatul va prezenta copie a Autorizatiei de punere pe piata emisa de Agentia Nationala a Medicamentului sau de alt organism acreditat sa emita autorizatii de punere pe piata pentru medicamente, pentru produsul pentru care depune oferta;
-Ofertantul care nu este si producator al produsului ofertat va prezenta si o copie aautorizatiei pentru desfasurarea activitatii de distributie angro de medicamente emisa de Ministerul Sanatatii;
-Ofertantul care este producator va prezenta si o autorizatie de fabricatie emisa de Agentia Nationala a Medicamentului;
-Ofertantul va prezenta cel putin o referinta din partea altor beneficiari care sa precizeze modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.07.2011 13:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2011 10:00
Locul: Sediul Spitalului de Urgenta Petrosani(sala de sedinte), Str.1 Decembrie 1918, Nr.137A, Petrosani
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoanele desemnate de operatorul economic sa participe la sedinta de deshidere a ofertelor vor prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
justificare alegere procedura conform notei atasate;
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str.Stavropoleos, nr.6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021/3104641, Email:  [email protected], Fax:  021/3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic din cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala:  Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Jud.Hunedoara, Localitatea:  Petrosani, Cod postal:  332058, Romania, Tel. 0254/541432; 541989, Email:  [email protected], Fax:  0254/543611; 549849
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.06.2011 12:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer