Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE:


Anunt de participare numarul 2467/16.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Administrare a Domeniului Public si Privat a judetului Cluj
Adresa postala: str. Av. Badescu nr. 3-5 , Cluj-Napoca, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400082, Romania, Punct(e) de contact: Juliette Magradean, Tel.0264-594.262, Email: [email protected], Fax: 0264-594.262
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE:
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Regiei Autonome de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Cluj, str.Aviator Badescu, nr.3-5, Cluj-Napoca, cod 400082
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse : utilaj(masina) pentru marcarea drumurilor publice; cilindru compactor de 2, 5 tone
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
29523100-2 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.1)
29523150-7-Compactoare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Utilaj(masina) pentru marcarea drumurilor publice- 1 bucata; cilindru compactor-1 bucata
Valoarea estimata fara TVA: 230RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 16.04.2007 pana la 15.06.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare pentru utilaj(masina) pentru marcarea drumurilor publice - 2.600 RON ;pentru cilindru compactor- 2000 RON.Garantia de buna executie este de 8%
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finanatari bugetare
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociatie conform art.44, alin 2 din OUG34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor din documentatia de atribuire.Declaratie privindneincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, Certificat constator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat inclusiv cele locale la 31.12.2006 in termen de valabilitate, Autorizare de functionare pentru persoanele fizice romane, Certificat unic de inregistre pentru persoanele juridice
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilant contabil la 30.06.2006, cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Principalele livrari de produse in ultimii 3 ani.Certificate saualte documenteemise de organe abilitate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul produsului
60%
Descriere:
2.
Termen de livarare
5%
Descriere:
3.
Caracteristici tehnice
20%
Descriere:
4.
Service post garantie
5%
Descriere:
5.
Instruire personal
10%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.03.2007 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: orin de plata sau la caseria regiei
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2007 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.03.2007 10:00
Locul: La sediul Regiei Autonome de Administrare a Domeniului Public si Privat a Judetului Cluj
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantiimputerniciti in scris ai ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutioare a Contestatiilor
Adresa postala: Bd.Dinicu Golescu, nr.38, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010873, Romania, Tel.021-3104641, Fax: 021-3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consilul Judetean Cluj
Adresa postala: Bd.21 Decambrie , nr.58, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400124, Romania, Tel.0264-503300
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.02.2007 10:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer