Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse agroalimentare


Anunt de participare numarul 7231/27.03.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UM 01895 Bucuresti
Adresa postala: Soseaua de centura, Chitila-Rudeni, Localitatea: Chitila, Cod postal: 077045, Romania, Punct(e) de contact: Mihail-Daniel Kulcsar, Tel.0216685677, In atentia: Compartiment contracte si achizitii, Email: [email protected], Fax: 0216685677, Adresa internet (URL): Bucuresti, Soseaua de Centura , loc.Chitila-Rudeni
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse agroalimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M.01922Titu, U.M.01782Malu Spart, U.M.02208Mihailesti, U.M.01867Mihai Bravu, U.M.01646Galbinasi, U.M.01798Urziceni, U.M.01916BolintinDeal, U.M.01812EDaia, U.M.01812CGruiu, U.M.01812FVinju Mare
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare produse agroalimentare necesare prepararii hranei personaluluii
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15000000-8 - Produse alimentare si bauturi (Rev.1)
15100000-9-Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.1)
15300000-1-Fructe, legume si produse conexe (Rev.1)
15500000-3-Produse lactate (Rev.1)
15800000-6-Diverse produse alimentare (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Carne de porc, Cartofi, Pateu, Paine
Valoarea estimata fara TVA: 105, 302EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.06.2007 pana la 31.12.2007
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare in valoare de 5000lei;Garantie de buna executie a contractului reprezentand 10%din valoarea contractului fara T.V.A.;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
-Bugetul de stat;
-Plata se efectuiaza cu Ordin de plata in maxim 60 zile de la data livrarii produselor;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea;
2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.U.G.nr.34/2006;
3.Certificat rivind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul general consolidat (din care sa rezulte ca operatorul economic nu are datorii la bugetul de stat);
4.Certificat constatator emis de OficiulRegistrului Comertului;
5.Certificat de inregistrare emis de Camera de Comert si Industrie a Romaniei;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale -care va cuprinde detalii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Valoarea minima a cifrei de afaceri cumulate in cei trei ani va fi de minim: -500.000 lei in situatia cand se oferteaza pentru intregul pachet de produse sitoate locatiile;
-50.000 lei in situatia cand se oferteaza pentru o parte din locatii si/sau produse;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor livrari de produse agroalimentare in ultimii 3 ani;
2.Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic;
3.Autorizare de livrare a produselor emisa de producator;
4.Declaratie de conformitate a calitatii produselor emisa de un organism abilitat;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1)-Se vor specifica minim 2 beneficiari;2)Operatorul economic trebuie sa faca dovada ca detine cel putin 1(unu) mijloc de transport dotat cu sistem frigorific)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 10.05.2007 12:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: Documentatia de atribuire se poate ridica, contracost (10lei) de la sediul U.M.01895 in zilele lucratoare si in intervalul orar 07, 30-15, 300;
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.05.2007 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.05.2007 12:00
Locul: Sediul U.M.01895Bucuresti, Soseaua de centura , loc.Chitila-Rudeni;
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant are dreptul de a participa la deschiderea ofertelor;
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti, B.dul.Dinicu Golescu, nr.38, intrarea A, Sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Contestatiile pot fi depuse in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostiinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic
Adresa postala: Bucuresti, Soseua de centura , loc.Chitila-Rudeni;, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 077045, Romania, Tel.021/314.05.53, Fax: 021/314.05.53
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.03.2007 11:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer