Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse alimentare


Anunt de participare numarul 130974/23.09.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Adresa postala:  STR.FLORILOR, NR.63, Localitatea:  Baltatesti, Cod postal:  617025, Romania, Punct(e) de contact:  MARIANA MANOLACHE, Tel. 0233244017, Email:  [email protected], Fax:  0233244077, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de interes national
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse alimentare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul U.M. 02275- depozit alimente, loc. Baltatesti, str. Florilor, nr.63, jud. Neamt
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de alimente.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15411100-3 - Uleiuri vegetale (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire (atasata la anuntul de participare) la Sectiunea I- Fisa de date a achizitiei, pct. II.2.2.
Valoarea estimata fara TVA: 133, 710RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 26.10.2011 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este pe fiecare lot in parte.Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: Formularul F.1 din Sectiunea a III-a;
-Certificatul de atestare fiscala pentru persoane juridice;
-Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale;
-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Formularul F.13 din Sectiunea a III-a;
-Fisa de informatii generale-Formularul F.3 din Sectiunea a III-a.-Certificat constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine / Oficiul National al Registrului Comertului cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data deschiderii ofertelor.-Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului.-Dovezile solicitate prin Legea nr. 346/2004 privind stimularea intreprinzatorilor privati pentru infiintarea si dezvoltarea intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele juridice straine-vor prezenta documente oficiale relevante care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, valabile in tara in care operatorul economic este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind cifra de afaceri medie anuala realizata in ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) care pentru fiecare lot ofertat sa fie minim: lot 1-5400 lei, lot 2-21960 lei, lot 3-3096 lei, lot 4-1344 lei, lot 5-2280 lei, lot 6-12000 lei, lot 7-64800 lei, lot 8-5280 lei, lot 9-22200 lei, lot 10-7920 lei, lot 11-19200 lei, lot 12-9000 lei, lot 13-11700 lei, lot 14-8640 lei, lot 15-4560 lei, lot 16-5760 lei, lot 17-8640 lei, lot 18-3840 lei, lot 19-4800 lei, lot 20-9000 lei, lot 21-6960 lei, lot 22-5040 lei, lot 23-24000 lei.
Se va completa Formularul F4 din Sectiunea a III-a din cadrul documentatiei de atribuire.- In situatia in care se depune oferta pentru mai multe loturi, valoarea cifrei de afaceri minime va rezulta din insumarea valorilor corespunzatoare.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- autorizatie sanitara-veterinara a mijlocului de transport, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor.
- certificate sau alte documente emise de organismeindependente, careatesta faptul ca operatorul economicrespecta standarde de asigurare a calitatii, sau este in curs de implementare a acestora.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.10.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.10.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.10.2011 12:00
Locul: Sediul U.M. 02275, str. Florilor, nr.63, loc. Baltatesti, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau grup de ofertanti asociati au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str, Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104641, Email:  [email protected], Fax:  0213104642, Adresa internet (URL):  www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 01175 Iasi- Biroul juridic (U.M. 02275 Baltatesti este arondata pentru consiliere juridica la U.M. 01175 Iasi, intrucat unitatea nu are serviciu juridic propriu)
Adresa postala:  Aleea Ghica Voda, nr. 2, Localitatea:  Iasi, Cod postal:  700503, Romania, Tel. 0232 273419, Email:  [email protected], Fax:  0232 273419
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.09.2011 15:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer