Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse-autoturisme prin leasing financiar ID 1525


Anunt de participare numarul 87177/25.09.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AGENTIA NATIONALA PENTRU ROMI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.202 A, et.8, camera 23 sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060022, Romania, Punct(e) de contact: Dumitru Carmen, Tel.0040213113048, Email: [email protected], Fax: 0040213113047, Adresa internet (URL): www.anr.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agentie/birou national sau federal
Activitate (activitati)
Altele: Activitatea de elaborare de politici sociale, strategii si programe destinate minoritatii romilor.Implementeaza proiecte cu finantare externa in domeniul incluziunii romilor.
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse-autoturisme prin leasing financiar ID 1525
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Leasing
Locul principal de livrare: AGENTIA NATIONALA PENTRU ROMI, Proiect Impreuna pe piata muncii ID 1525, Splaiul Independentei nr. 202A, etaj 8, camera 41
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia de autoturisme prin leasing financiar
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34110000-1 - Autoturisme (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Achizitia de 10 autoturisme , servicii de leasing financiar pentru 10 autoturisme, servicii de asigurare CASCO pentru 10 autoturisme, servicii de asigurare RCA pentru 10 autoturisme, servicii de efectuare a reviziei tehnice pentru 10 autoturisme, Conform caiet de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 731, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
14 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare 2% din valoare estimata, respectiv 14620 lei. Garantia de buna executie 5% din valoarea contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Contract de finantare POSDRU2007/15/6.2/S/4
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociati
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind eligibilitatea, in conformitate cuformularului B1.1. din Sectiunea III.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181, in conformitate cuformularului B.1.2. din Sectiunea III;Declaratie privind calitatea de participant la procedura , in conformitate cu fomularulB.1.3 din Sectiunea III;. Certificat de Atestare Fiscala privind plata impozitelor si taxelor eliberate de Administratia Financiara Directia Generala a Finantelor Publice valabil la data deschiderii ofertei - original sau copie legalizata. Termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data emiterii;Certificat fiscal eliberat de Directiile locale de taxe si impozite si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, valabil la data deschiderii ofertei - original sau copie legalizata. Termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data emiterii.Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala, copie xerox;Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala - valabil la data deschiderii ofertei - original sau copie legalizata. Termen de valabilitate de 30 de zile calendaristice de la data emiterii.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa Informatii generale, conform fisa de date a achizitiei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Autorizatie pentru livrarea produselor de la producator, distribuitor autorizat sau autorizatie de producator (Formularul B3 din Sectiunea III);Certificat de marcaj CE emis de un organism abilitat;Declaratie de conformitate pentru produsul ofertat;Certificat ISO pentru producator;Fisa de informatii privind experienta similara (Formular B4 din Sectiunea III). Lista principalelor livrari de produse similare in ultimii 3 ani. Livrarile de produsese confirma prin prezentarea unuo certificate/documente, (procese verbale de receptie emise sau contrasemnate de catre beneficiari;Lista unitatilor de service;15. Fise producator din care sa reiasa caracteristicile impuse/raport de analiza tehnica, catalog.( traduceri legalizate);Doua recomandari din partea altor beneficiari de contracte similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 05.11.2009 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
06.11.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.11.2009 16:00
Locul: AGENTIA NATIONALA PENTRU ROMI, ID 1525, Splaiul Independentei nr.202A, etaj 8, camera 41
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii ofertantilor cu imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Contractul face parte din Proiectul Impreuna pe piata ID 1525, proiect finantat prin Contractul de finantare POSDRU2007/15/6.2/S/4
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel
Adresa postala: Sos Oltenitei nr. 107-111, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 7000, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
AGENTIA NATIONALA PENTRU ROMI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 202A, etaj 8, camera 41- Birou Proiect Impreuna pe piata muncii ID 1525, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011791, Romania, Tel.0213113060, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.09.2009 13:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer