Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse carne vita, porc, pasare, peste si preparate din carne


Anunt de participare numarul 94829/25.02.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - U.M.02275 BALTATESTI
Adresa postala: STR.FLORILOR, NR.63, Localitatea: Baltatesti, Cod postal: 617025, Romania, Punct(e) de contact: Stinga Cristian, Tel.0233244017, Email: [email protected], Fax: 0233244077, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de interes national
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse carne vita, porc, pasare, peste si preparate din carne
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: U.M. 02275 Baltatesti- depozit alimente
Codul NUTS: RO214 - Neamt
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitionarea de carne: vita, porc, pasare, peste si preparate din carne
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15100000-9 - Produse de origine animala, carne si produse din carne (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire (atasata la anuntul de participare) la Sectiunea I- Fisa de date a achizitiei - pct. II.2)
Valoarea estimata fara TVA: 827, 076RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 05.05.2010 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia pentru participare este pe fiecare lot in parte.Garantia de buna executie = 5% din valoarea contractului, fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere sau/si subcontractare conform art. 44 si 45 din O.U.G. nr.34/2006.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratii privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din ordonanta de urgenta nr. 34/2006- Cerinta este obligatorie in vederea calificarii ofertantului. Se solicita prezentarea unei declaratii privind situatia personala a operatorului economic formular nr. 1 din Sectiunea III;
- Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular nr.2. din Sectiunea III;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale , precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat:
certificat de atestare fiscala din care sa reiasa indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a taxelor si impozitelor catre stat, valabil la data deschiderii ofertelor - in original sau copie legalizata;
-certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local) sau echivalent in original sau copie legalizata. Certificatul trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor.
- Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Judetean- in original sau copie legalizata, valabil la data deschiderii ofertelor- emis cu maxim 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- bilanturile pe ultimii trei ani: 2006, 2007, 2008, vizate si inregistrate de organele competenteconform legii in copie xerox.- informatii generale cu cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008) sa fie de minim: lot nr.1 = 656 lei, lot nr.2 = 132782 lei, lot nr. 3 = 65058 lei, lot nr. 4 = 10570 lei, lot nr. 5 = 246404 lei, lot nr. 6 = 14576 lei, lot nr. 7 = 3832 lei, lot nr. 8 = 39588 lei, lot nr. 9 = 11680 lei, lot nr. 10 = 256236 lei, lot nr. 11 = 195216 lei, lot nr. 12 =1588 lei, lot nr. 13 = 2016 lei, lot nr. 14 = 5244 lei, lot nr. 15 = 17048 lei, lot nr. 16 = 3258 lei, lot nr. 17 = 2268 lei, lot nr. 18 =24296 lei, lot nr. 19= 33648, lot nr. 20 = 30194 lei, lot nr. 21 = 26886 lei, lot nr. 22 = 12678 lei, lot nr. 23 = 36142 lei, lot nr. 24 = 23362 lei, lot nr. 25 = 31058 lei, lot nr. 26 = 70142 lei, lot nr. 27 = 48988 lei, lot nr. 28 = 45446 lei, lot nr. 29 = 13362 lei, lot nr. 30 = 40942 lei, lot nr. 31 = 43866 lei, lot nr. 32 = 35092 lei, lot nr. 33 = 25210 lei, lot nr. 34 = 2522 lei, lot nr. 35 = 11616 lei, lot nr. 36 = 17522 lei, lot nr. 37 = 18284 lei, lot nr. 38 = 15104 lei, lot nr. 39 = 15900 lei; , lot nr. 40 = 15104 lei; lot nr. 41 = 8774 lei. Formular nr. 3.Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului..
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- licenta de fabricatie pentru atestarea dreptului de a desfasura activitati in domeniulproductiei de produse alimentare pentru care oferteaza, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor;
- autorizare din partea producatorului sau distribuitorului pentru produsele ofertate, insituatia in care ofertantul nu este producator, formular nr.6, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor;
- autorizatie sanitara de functionare, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor;
- autorizatie sanitara-veterinara a activitatii, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor;
- autorizatie sanitara-veterinara a mijlocului de transport, in copie, valabila la data deschiderii ofertelor;
- buletine de analiza, alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, pentru fiecare produsofertat (lot), care sa ateste conformitatea produselor, identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante sau echivalent, in conformitate cu cerintele din specificatiile tehnice prevazute in caietul de sarcini (copie xerox, conform cu originalul si stampila societatii ofertante).Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului.
Ofertantii trebuie sa prezinte un certificat care sa dovedeasca implementarea si mentinerea unui sistem de management al sigurantei alimentelor (ex: HACCP, SR-EN-ISO 22000 :2005, etc.) - copie xerox, conform cu originalul si stampila societatii ofertante sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.04.2010 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2010 09:00
Locul: U.M. 02275 loc. Baltatesti, str. Florilor, nr.63, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant sau grup de ofertanti asociati au dreptul sa participe la deschiderea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bacau
Adresa postala: str. Stefan cel Mare, nr. 4, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600356, Romania, Tel.0234 513296, 513678, Email: [email protected], Fax: 0234 514275
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, de catre contestator, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2010 15:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer