Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse Corn pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore, la nivelul judetului Suceava, in anul scolar 2012 -


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
6.649.154 RON

Castigatorul Licitatiei: PARISIENNE A LA VYS S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 136240/07.09.2012
Informatii anunt de participare asociat 128329
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANA IROAIE, Tel. +40 230210148, Email: [email protected], Fax: +40 230222839, Adresa internet (URL): www.cjsuceava.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse Corn pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore, la nivelul judetului Suceava, in anul scolar 2012 - 2013, conform O.U.G. nr. 96/2002, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli si gradinite din invatamantul de stat si privat din judetul Suceava.
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse Corn pentru elevii din clasele I-VIII din invatamantul de stat si privat, precum si pentru copiii prescolari din gradinitele de stat si privat cu program normal de 4 ore, la nivelul judetului Suceava, in anul scolar 2012 - 2013, conform O.U.G. nr. 96/2002, cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
6, 649, 154.1RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de participare
Numarul anuntului in JO: 2012/S109-181190din09.06.2012
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 15176 Denumirea: Contract de furnizare de produse Corn
V.1) Data atribuirii contractului 04.09.2012
V.2) Numarul de oferte primite 1
Numarul de oferte admisibile 1
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
PARISIENNE A LA VYS S.R.L.
Adresa postala: com.Vadu Moldovei, nr.206, Localitatea: Fantana Mare, Cod postal: 725200, Romania, Tel. 0230540063, Email: [email protected], Fax: 0230540063
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 6649154.10 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 6649154.10 Moneda: RON Fara TVA
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
1.Daca doua sau mai multe oferte contin acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita ofertantilor care au ofertat cel mai mic pret o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Solicitarea se va relua pana la atribuirea contractului. Raspunsurile la solicitarile autoritatii contractante se supun prevederilor art. 79 alin.(1) teza intai din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. 2.Persoanele cu functie de decizie in cadrul Consiliului Judetean Suceava, in sensul prevederilor art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, sunt urmatoarele: Flutur Gheorghe(Presedinte), Ilie Vasile(Vicepresedinte), Cadariu Constantin-Daniel(Vicepresedinte), Vasilciuc Irina(Administrator public), Pasniciuc Dumitru(Secretarul judetului), Andriu Tudor-George(Arhitect sef), Mandiuc Rodica(director executiv), Tanasa Petru(director executiv), Juravle Dragos(director general), Flutur Cristian-Florin(director general adjunct), Zahariuc Elena(director executiv), Pascu Constantin(sef serviciu), Greceanu Robert(sef serviciu), Beldiman Mihaela-Elena(sef serviciu), Rusu Daniel-Ioan(sef serviciu), Morariu Mihai(sef serviciu), Ignatescu Gheorghe(sef serviciu), Anchidin Nicoleta(sef serviciu), Gemanari Liliana(sef birou), Consilieri judeteni: Agoutin Carmen-Constantina, Badale Ion, Badelita Ioan, Barbu Sorina, Boghian Marius-Mihai, Filipiuc Anton, Cardas Elena, Cretu Florin, Cristache Bogdan, Dascalu Ioan-Dan, Dragan Sabin-Adrian, Grozavu Mihai, Hojbota Georgeta, Iacob Gheorghe, Iliescu Diana-Georgeta, Iliesi Traian, Lesanu Petru-Paul, Macovei Cristinel, Malasinca Dumitru, Milici Ovidiu, Nichitean Vasile-Brindusel, Nita Marin-Gheorghe, Pantiru Vasile, Pintilei Oana-Elena, Placinta Tudor, Pricope Radu-Constantin, Severin Lucian, Simeria Petre, Slevoaca Doru-Gavril, Slevoaca Simion, Stirbu Petru, Timofeiov Marfa, Titi Petrea, Vranau Nicolai.
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Suceava, sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscal
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. +40 230214948, Fax: +40 230214874, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consiliul Judetean Suceava - Compartimentul achizitii publice
Adresa postala: municipiul Suceava, strada Stefan cel Mare nr. 36, judetul Suceava, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel. +40 230210148, Email: [email protected], Fax: +40 230222839
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
04.09.2012 13:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer