Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse de panificatie ? cornuri - pentru elevii claselor I-VIII si prescolarii din unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 5, in conformitate cu OUG 96/2002, aprobata prin lege 16/2003 si modificata prin legea


Anunt de participare numarul 137804/31.07.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti)
Adresa postala: Bd.Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050012, Romania, Punct(e) de contact: Aurelia Negru, Tel. +40 213147053, In atentia: Dir. Invatamant si Relatii Comunitare, Email: [email protected], Fax: +40 213147053, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse de panificatie ? cornuri - pentru elevii claselor I-VIII si prescolarii din unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 5, in conformitate cu OUG 96/2002, aprobata prin lege 16/2003 si modificata prin legea 426/2003.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Unitatile de invatamant din sectorul 5, conform anexei la caietul de sarcini
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie achizitia de produse de panificatie ? cornuri - pentru elevii claselor I-VIII si prescolarii din unitatile de invatamant preuniversitar de stat din sectorul 5, in conformitate cu OUG 96/2002, aprobata prin lege 16/2003 si modificata prin legea 426/2003.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
20.600 bucati/zi
Valoarea estimata fara TVA: 1, 100, 040RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
178 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Se solicita o garantie de participare in valoare de 21.000 leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar (in contul RO21TREZ7055006XXX000202, deschis la Trezoreria Sectorului 5) sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art. 86 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 45 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.IMM-urile beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participare, conform prevederilor Legii nr. 346/2004 cu toate modificarile si completarile ulterioare, fiind necesar sa completeze declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM.In cazul depunerii unei contestatii care a fost respinsa de catre Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata a contractului suma de4.880.04 lei, care se determina, conform art. 2781 alin 1 lit. b;Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului, fara TVA si se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul local al sectorului 5, sume defalcate din TVA pentru finantarea cheltuielilor unitatilor de invatamant
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010), formular nr. 12. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 2. (*** persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: Daniel Marian Vanghelie ? Primar, Feurdean Cristina ? secretar, Florina Dragnea, Director Executiv, DJ, Ramulescu Carmen ? Director Executiv DAP, Isabela Disagila ? Director Executiv DE, Elena Roxana Nedelcu ? Director executiv DIRC, Gheorghe Geta - ?ef birou Buget, Consilieri: Petre Maria Laura, Jelea Bogdan Ion, Aghiorghesei Emil, Croitoru Dan Iulian, Constantin Vili Mihaela, Zavara Catalin Valentin, Paduraru Alexandru, Bereanu Marius, Dinca Mihalache, Iordanescu Camelia, Barlescu ?tefan, Ursaru Paul Gabriel, Manole Petre Florin, Rosca Alexandru, Turculet Mihai Adrian, Cosmin Cristian, Visan Gabriel Roberto, Burlacu Oleg, Diculescu Lucia Alexandra, Barsan Mihai, Giurca Augustin Razvan, Schmid Daniel, Ionita Alexandru Dragos, Stanescu Eugen Victor, Carp Monica Mihaela).3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, formular nr. 3 si/sau Cazier judiciar /certificat echivalentNota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare , formular nr. 4.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Indeplinirea obligatiilor bugetareA. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale a unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila, certificata conform cu originalul.B. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste situatia obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, copie legalizata sau copie lizibila, certificata conform cu originalul.6. Informatii privind asociereaIn orice situatie de asociere a doi sau mai multi operatori economici, toti asociatii trebuie sa prezinte documentele solicitate astfel: - documentele privind situatia personala a ofertantilor sunt obligatorii pentru fiecare asociat in parte (cu exceptia certificatelor fiscale privind indeplinirea obligatiilor bugetare);
- documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale sunt obligatorii pentru fiecare asociat in parte;In oricare dintre situatii, in cazul unei asocieri, in documentele de calificare va fi prezentat acordul de asociere care trebuie sa contina cel putin: - lista tuturor asociatilor si partea din contract pe care o indeplineste fiecare- nominalizarea liderului de asociatie- clauze privind raspunderea solidara a asociatilor pentru indeplinirea contractului- imputernicirea liderului asociatiei de a se obliga si de a primi instructiuni de la si in numele asociatilor, individual si colectiv- clauze in care asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului, in situatia in care oferta este declarata castigatoareIn situatia in care oferta asociatiei este declarata castigatoare, liderul asociatiei va prezenta autoritatii contractante o copie legalizata a contractului de asociere inainte de data semnarii contractului. Contractul va contine clauze specifice referitoare la neindeplinirea obligatiilor asumate prin contractul de asociere.Conform prevederilor art. 186, alin 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/candidatului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, din acelasi act normativ. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea financiara a unei/unor terte persoane, situatia economica si financiara se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.Conform prevederilor art. 190, alin 1, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180, din acelasi act normativ. Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta/candidatura comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. In cazul in care grupul beneficiaza de sustinerea tehnica si profesionala a unei/unor terte persoane, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza in conditiile prevazute mai sus.
Conform prevederilor art. 181, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Tertului sustinator ii sunt aplicabile si prevederile art. 181, lit. a, c1 si d. ? Persoane juridice /fizice romane: 1. Certificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul, emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate principal sau secundar producerea sau comercializarea produselor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire.? Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Nota: Documentele emise in alta limba, trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin: 2.000.000 lei (anii 2011, 2010, 2009) ? formular 5. Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
Bonitate bancara
Scrisoare de bonitate eliberata de institutii bancare, emisa cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor
Bilant contabil
Bilant contabil la data de 31.12.2011 vizat si inregistrat de organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, (formular 6) Fisa/fisele de informatii privind experienta similara (formularul 7). Se solicita ca si cerinta minima prezentarea a cel putin 1 contract similar insotit de copii de pe procesul-verbal/procesele-verbale de receptie partiala/finala de la beneficiar din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare. Se va considera indeplinita cerinta daca sunt prezentate urmatoarele documente: copii simple ale partilor relevante ale contractului/contractelor care dovedesc experienta similara, insotite de anexele acestora copie simpla a procesului verbal de receptie a produselor furnizate in baza contractului care dovedeste experienta similara, sau proces verbal de receptie partiala, din care sa reiasa ca au fost furnizate pana la data depunerii ofertelor, produse similare.
Lista utilajelor
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului. Se solicita prezentarea numarului de autoturisme care vor fi utilizate pentru transportul produselor de panificatie (minim 5 autoturisme pentru indeplinirea contractului), precum si numarul de soferi autorizati pentru transportul si manipularea acestora, care au cunostinte de igiena alimentara sau sunt instruiti in acest sens.
Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii
Va fi prezentata o declaratie privind numele persoanelor care vor duce la indeplinire viitorul contract si specializarea acestora (formular 9)
Copie contract incheiat cu laborator de analize de specialitate acreditat/autorizat legal din reteaua sanitara sau sanitar veterinara pentru efectuarea de servicii de specialitate unde se vor efectua in cursul realizarii contractului analize de laborator de specialitate (organoleptice si microbiologice, pentru produsele ce fac obiectul contractului) sau angajament de colaborare.
Informatii privind subcontractanti
Se solicita completarea unui formular cu subcontractantii si specializarea acestora (formular 10).
Mostre de produs
Buletin eliberat de laborator de analize de microbiologie alimentara
Certificat de conformitate pentru produs
ISO 9001 sau echivalent
ISO 22000 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Procedura se va desfasura offline, cu etapa finala de licitatie electronica (art. 161-169 din OUG 34/2006 si art. 38-44 din HG 1660/2006). Se vor organiza 2 runde de licitatie.Elementul ce face obiectul procesului repetitiv de ofertare - pret (max. 0.30 lei/unitate). Se are in vedere imbunatatirea ofertelor de pret depuse de ofertanti selectati, anterior organizarii fazei de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
18.688/25.06.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.08.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.09.2012 11:00
Locul: Prmaria Sector 5, Sala 22
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor, observatori desemnati.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
II.3 Durata contractului: anul scolar 2012-2013, respectiv 178 de zile conform Ordinului Ministerului Educatiei Cercetarii Tineretului si Sportului nr. 3794/24.04.2012. IV.2.1 Modul de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor. IV.2.2 Licitatia electronica La faza finala de licitatie electronica, pot participa operatorii economici inregistrati in SEAP, cu certificat digital valid pentru acces in sistem (cerinte tehnice minimale: http: //www.e-licitatie.ro/Public/Common/Static.aspx?f=TechnicalRequirement). Notificarile de incepere a licitatiei electronice vor fi transmise automat de catre sistem la adresa de posta electronica, inregistrata in SEAP ca adresa de contact a operatorilor economici. Pe parcursul derularii fazei de licitatie electronica, sistemul informatic va pune la dispozitia ofertantilor informatii referitoare la numarul participantilor, cea mai buna oferta financiara, si pozitia pe care o ocupa in clasament.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform prevederilor art.2562 din OUG nr.34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Directia Juridica / Primaria Sector 5
Adresa postala: Bd. Regina Elisabeta, nr. 29-31, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050012, Romania, Tel. +40 213144318, Email: [email protected], Fax: +40 213144990, Adresa internet (URL): www.sector5.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.07.2012 14:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer