Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE DE PANIFICATIE


Anunt de participare numarul 18533/12.06.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 5 (Primaria Sectorului 5 Bucuresti)
Adresa postala: Bd.Regina Elisabeta, nr.29-31, sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 75540, Romania, Punct(e) de contact: Ionica Migles, Tel.3126279, Email: [email protected], Fax: 3126279
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
CONTRACT DE FURNIZARE DE PRODUSE DE PANIFICATIE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: UNITATILE DE INVATAMANT PREUNIVERSITAR DE STAT DIN SECTORUL 5 CONFORM ANEXEI LA CAIETUL DE SARCINI
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
APROVIZIONAREA SI DISTRIBUTIA PRODUSELOR DE PANIFICATIE PENTRU ELEVI SI PRESCOLARI
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15811300-9 - Cornuri (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM ANEXEI LA CAIETUL DE SARCINI
Valoarea estimata fara TVA: 477, 225RON
II.2.2) Optiuni
Da
AUT. CONTRACTANTA ISI REZERVA DREPTUL DE A OPTA PENTRU SUPLIMENTAREA DE PRODUSE ART. 122, LIT. E
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 17.09.2007 pana la 13.06.2008
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIEDE PARTICIPARE 1 % DIN VAL. CONTRACTULUI - 5656 LEI GARANTIE DE BUNA EXECUTIE - 5% DIN VAL. CONTRACTULUI
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL LOCAL - SUME DEFALCATE DIN TVA PT. FINANTAREA CHELTUIELILOR UNITATILOR DE INVATAMANT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
CONTRACT DE ASOCIERE LEGALIZAT INCHEIAT INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE DE ELIGIBILITATE;
DECLARATIE PRIVIND NEINCARDRAREA IN PREV. ART 181
CERTF. PRIVIND PLATA IMPOZITELOR SI TAXELOR CATRE BUGETUL DE STAT SI CEL LOCAL
CERTF. CONSTATATOR EMIS DE ORC;
STATUT - CONTRACT DE SOCIETATE;
CERTF. DE INREGISTRARE;
DOVADA 1 AN VECHIME IN PRODUCEREA SI/SAU DISTRIBUTIA PRODUSELOR DE PANIFICATIE;
DOCUMENTELE SE PREZ. IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
BILANT CONTABIL LA 31.12.2006;
SCRISOARE BONITATE BANCARA;
INFORMATII PRIVIND CIFRA DE AFACERI;
LICHIDITATE GENERALA;
SOLVABILITATE PATRIMONIALA
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
INCADRAREA INDICATORULUI PESTE 90%INCADRAREA INDICATORULUI PESTE 20%
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
EXPERIENTA SIMILARA
DOTARI CU ECHIPAMENTE MIJLOACE DE TRASNPORT
LICENTE DE FABRICATIE
AUTORIZATII SANITARE
ADRESA EMISA DE MIN. MEDIULUI SIGOSP. APELOR
ADRESA ANPC
PROCES VERBAL ASP
PREZENTARE PERSONAL DE SPECIALITATE
BULETIN LABORATOR ANALIZE MICROBIOLOGIE
STANDARDE DE ASIG. A CALITATII
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
MIN. 2 CONTRACTE SIMILARE SI RECOMANDARIMIN. 5 MIJLOACE DE TRANSPORTISO 9001;HACCP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
DA, CA ETAPA FINALA A LICITATIEI DESCHISE DUPA SELECTIA OFERTANTILOR
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.07.2007 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.07.2007 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
45zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.07.2007 11:00
Locul: PRIMARIA SECTOR 5 - SALA DE CONSILIU
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
MEMBRI COMISIEI SI REPREZENTANTI IMPUTERNICITI AI OFERTANTILOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STRAVOPOLEOS NR. 6 SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 03008, Antigua and Barbuda, Tel.310 4641, Email: [email protected], Fax: 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: SPL. INDEPENDENTEI NR 5 SECTOR 5, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 050091, Romania, Tel.3195180, Fax: 319 51 80
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
DIRECTIA JURIDICA - PRIMARIA SECTOR 5
Adresa postala: B-DUL REGINA ELISABETA NR. 29-31, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 75540, Romania, Tel.312 62 79, Email: [email protected], Fax: 312 62 79
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.06.2007 15:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer