Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse de tip MIJLOACE DE TRANSPORT Cod CPV: 34144510-6 Vehicule pentru transportul de deseurilor menajare.


Anunt de participare numarul 62864/04.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Orasul Comanesti
Adresa postala: Consiliul Local Comanesti, str. Ciobanus, nr. 2, localitatea Comanesti, judetul Bacau, cod: 605200, Localitatea: Comanesti, Cod postal: 605200, Romania, Punct(e) de contact: Biroul achizitii publice, Tel.0234374274, In atentia: cons. jrd. Irina-Elena Vatavu, Email: [email protected], Fax: 0234374278, Adresa internet (URL): www.primariacomanesti.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse de tip MIJLOACE DE TRANSPORT Cod CPV: 34144510-6 Vehicule pentru transportul de deseurilor menajare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Sediul Consiliului Local Comanesti, str. Ciobanus nr. 2, cod: 605200, Localitatea Comanesti,
Judetul Bacau
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse de tip MIJLOACE DE TRANSPORT Cod CPV: 34144510-6 Vehicule pentru transportul de deseurilor menajere;
- 5 buc. AUTOGUNOIERE;
- 1 buc. TRANSPORTOR CONTAINER COMPACTARE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34144510-6 - Vehicule pentru transportul deseurilor menajere (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform Caietului de sarcini:
- 5 buc. AUTOGUNOIERE;
- 1 buc. TRANSPORTOR CONTAINER COMPACTARE.
Valoarea estimata fara TVA: intre 495, 986 si 522, 500EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
30 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare: 33084.00leiGarantia de buna executie a contractului: 10% din valoarea fara TVA a contractului care va fi atribuit.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri Phare, bugetul de stat si local.Plata: in lei prin O.P. sau virament, in 30 zile de la emiterea facturilor.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se va incheia intre membrii grupului de operatori un contract de asociere, care va fi legalizat, cu desemnarea unui lider de asociatie. Nu se solicita formarea/constituirea unei noi persoane juridice.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 12 A Declaratie privind eligibilitatea in original;
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 12B Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. 34/2007, cu modificarile si completarile ulterioare in original;
-Prezentarea in original sau copie legalizata si valabil la data deschiderii ofertelor a Certificatului de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat;
-Prezentarea in original sau copie legalizata si valabil la data deschiderii ofertelor a Certificatului de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor catre Bugetul Local;
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 12C Declaratie privind calitatea de participant la procedura in original;
-Prezentarea in original sau copie legalizata si valabil la data deschiderii ofertelor a Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;
-Prezentarea in copie a Certificatului de inmatriculare la Oficiul Registrului Comertului;
-Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional. (documentul se va prezenta in copie legalizata, anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana)- doar pentru Persoanele juridice/fizice straine.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 27 Fisa de informatii generale cu prezentarea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani;
-Prezentarea bilantului contabil inregistrat la Directia Finantelor Publice la data de 31.12.2007
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Nivelul specific impus pentru cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie de cel putin 1.000.000 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Completarea si prezentarea in original a formularului nr. 12 D "Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani" cu anexa aferenta reprezantand Lista principalelor produse similare livrate in ultimii 3 ani continand valori, perioade de livrare, beneficiari indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati;
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 12I Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Se solicita prezentarea CV-urilor celor care se vor ocupa de indeplinirea contractului, precum si calificarile si specializarile acestora;
-Completarea si prezentarea formularului nr. 26A Experienta similara-Completarea si prezentarea a cel putin 3 formulare nr. 45 Recomandare privind prestatiile operatorului economic si produsele livrate de acesta din partea altor beneficiari fie ei autoritati contractante sau clienti privati;
-Prezentarea de certificate de conformitate produs emise de organisme abilitate in acest sens, care sa ateste conformitatea produsului furnizat identificata clar prin referire la specificatii sau standarde relevante;
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 23 Autorizare de livrare produse sau a atestatului de distribuitor autorizat, valabil la data deschiderii ofertelor;
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 12 G Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestorasi a anexei acesteia, (daca este cazul), specificandu-se atat procentual, cat si valoric partile din contract indeplinite de fiecare subcontractant;
-Completarea si prezentarea Formularului nr. 22 Acord de subcontractare cu fiecare dintre subcontractantii cu care ofertantul va indeplini contractul (daca este cazul);
-Formularul nr. 21 Acord de asociere in vederea participarii la procedura de achizitie publica in original (daca este cazul);
-Certificate privind managementul calitatii si protectiei mediului pentru produse si producator.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea copiei dupa cel putin un contract de furnizare incheiat in ultimii 3 ani cu o valoare mai mare sau egala cu 100.000 euro;sauPrezentarea copiilor dupa cel putin 3 (trei) contracte de furnizare care au o valoare totala mai mare sau egala cu 200.000 euro.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
pretul ofertei
50%
Descriere:
2.
Termen de livrare
10%
Descriere:
3.
Terme de garantie autosasiu: minim 18 luni
4%
Descriere:
4.
Termen de garantie lant cinematic
4%
Descriere:
5.
Termen de garantie echipament compacatare: minim 12 luni
4%
Descriere:
6.
Asigurare asistenta tehnica, servicii, piese schimb in postgarantie
5%
Descriere:
7.
Nivel tehnic
23%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
25357/12.02.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 16.10.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2008 12:00
Locul: Sediul Consiliului Local Comanesti, str. Ciobanus, nr. 2, cod: 605200, jud. Bacau, Sala de sedinte
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Orice ofertant poate participa la sedinta de deschidere a ofertelor printr-o persoana desemnata in acest sens, si care trebuie sa prezinte o Imputernicire semnata si parafata din partea ofertantului.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Program PHARE 2004 Coeziune Economica si Sociala Schema de Investitii pentru Proiecte Mici de Gestionare a Deseurilor (faza extinsa). Proiectul ECO-VALEA MUNTELUI Sistem integrat de management al deseurilor prin statia de transfer Comanesti.Cod proiect: RO 2004/016-772.04.01.04.01.01.11
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR. STAVROPOLEOS, NR. 6, SECTOR 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
TRIBUNALUL JUDETEAN BACAU
Adresa postala: STR. OITUZ, NR. 20, Localitatea: Bacau, Cod postal: 600266, Romania, Tel.0234-511.944, Fax: 0234-511.193
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiul Juridic al Primariei or. Comanesti
Adresa postala: str. Ciobanus, nr. 2, loc. Comanesti, jud. Bacau, cod: 605200, Localitatea: Comanesti, Cod postal: 605200, Romania, Tel.0234-374272, Email: [email protected], Fax: 0234-374278, Adresa internet (URL): www.primariacomanesti.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.09.2008 16:10
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer