Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse-ECOGRAF DOPPLER COLOR


Anunt de participare numarul 2913/21.02.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL DE URGENTA PETROSANI
Adresa postala: STR. 1 DECEMBRIE 1918, NR. 137 A, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Punct(e) de contact: ADINA CSUKOR, Tel.0254.541.432, Email: [email protected], Fax: 0254.543.611
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse-ECOGRAF DOPPLER COLOR
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: SEDIUL SPITALULUI DE URGENTA PETROSANI-Str.1 Decembrie 1918, Nr.137 A, Petrosani Jud.Hunedoara
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contractul are ca obiect achizitionarea unui ECOGRAF DOPPLER COLOR cu plata esalonata pe parcursul anului 2007
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33112310-4 - Doppler color (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se va achizitionaun singur ECOGRAF DOPPLER COLOR necesar activitatii spitalului.
Valoarea estimata fara TVA: 145.21RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
8 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
-garantie de participare in cuantum de 1452, 1 lei RON;
-garantie de buna executie reprezentand 7% din valoare contractului fara TVA;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea se va face din venituri proprii ale unitatii;Plata se va face in mod esalonat pe parcursului anului 2007;
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata conform O.U.G.34/2006;
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului;o declaratie privind eligibilitatea cf.Formularul 1 din Sectiunea a 4-a a Documentatiei de atribuire;o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din O.G. nr.34/2006 cf.Formularul 2 din Sectiunea a 4-a a Documentatiei de atribuire;certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip eliberate de autoritatile competentedin tara in care ofertantul este rezident;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
O copiea ultimului bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente precum si o copie a ultimei balante de verificaredin anul 2006 ;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista a princ.livr.prod./ultimii 3 ani, cf.Form.3 din Doc.atrib;pt.produs certif.de inreg.dispoz. med.emis de M.S.P.;
-Oferantul care desfas activ.de import, depozit.comercializ.-Aviz funct.de la M.S.P. cf.Lg.nr.172/2000;ofert.(prod.cu sediul in Rom.)-certif.inreg. al prod.de dispoz.med. emis de struct.de spec. din cadrul M.S.P.;
-Autoriz.livrare a prod.de la producat.(Form.4 din Doc atrib);
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.03.2007 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.03.2007 10:10
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.03.2007 11:11
Locul: Sala de sedinte a Spitalului de Urgenta Petrosani, Str.1 decembrie 1918, Nr.137A, Petros, Jud.Hunedoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoana desemnata de ofertant, participant la sedinta de deschidere, va prezenta imputernicirea si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Oficiuljuridicdin cadrul Spitalului de Urgenta Petrosani
Adresa postala: Petrosani, str.1Decembrie 1918, Nr.137A, Jud.Hunedoara, Localitatea: Petrosani, Cod postal: 332058, Romania, Tel.0254/541423, Email: [email protected], Fax: 0254/543311
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2007 14:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer