Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse farmaceutice


Anunt de participare numarul 63615/16.09.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Tg. Mures
Adresa postala: Str. Gh. Marinescu Nr.50, Localitatea: Targu Mures, Cod postal: 540136, Romania, Punct(e) de contact: Lucian Galatean, Tel.0265210900, Email: [email protected], Fax: 0265216368, Adresa internet (URL): www.cardioms.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
alte institutii guvernate de legea publica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse farmaceutice
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Farmacia IBCvT Tg.Mures, Str.Gh.Marinescu Nr.50
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 089, 185.97 si 9, 797, 691.06RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse farmaceutice
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
33600000-6 - Produse farmaceutice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Produse farmaceutice
303 LOTURI- Prezentate in Anexa B, in conformitate cu Caietul de sarcini.
Cantitati: intre 234391-2109549 buc, impartite pe loturi conform Caietului de sarcini si Anexei B din anuntul de participare.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 089, 185.97 si 9, 797, 691.06RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare reprezinta1, 5% din valoarea maxima estimata a fiecarui lot, sumele fiind prezentate in Anexa B, in conformitate cu prevederile din Documentatia de atribuire.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursele de finantare: In bugetul de venituri si cheltuieli al Institutului, sunt prevazute sursele de finantare a contractelor de furnizare care urmeaza sa fie atribuite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Grupul de operatori caruia i se atribuie contractul are obligatia de a-si legaliza formal asocierea, printr-un contract scris.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte documente edificatoare: -declaratie privind eligibilitatea, Formular 12A OANRMAP 155/2006, -declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006, - Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, in original sau copie legalizata, - Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial- copie legalizata, -Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelorsi contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat si Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident), valabile la data deschiderii ofertelor, in original sau copie legalizata, se accepta Certificat de Atestare Fiscala consolidat eliberat de administratia financiara teritoriala, care atesta situatia platilor fata de toate bugetele statului, valabil la data deschiderii ofertei, in original sau copie legalizata. -persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.
Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.- Autorizatia de functionare emisa de Ministerul Sanatatii, copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte documente edificatoare: -Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Fisa de informatii generale, Declaratia privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, -copia legalizata a bilantului contabil la 31.12.2007, vizat si inregistrat la organele competente.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic trebuie sa prezinte documente edificatoare: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse ) din produsele licitate) in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, -Declaratie privind asigurarea cu personal de specialitate pentru derularea contractului insotita de CV-ul persoanei sau persoanelor responsabile direct de indeplinirea contractelor, in care sa se mentionezespecializarile, cursurile de pregatire efectuate pentru cunoasterea si promovarea produselorcuprinse in prezenta licitatie , -Autorizatia de dealer eliberata de producator, pentru fiecare produs ofertat, in original si copie tradusa si legalizata din care sa rezulte explicit ca autorizarea se refera la anul 2008 pentru Institutul de Boli Cardiovasculare si Transplant Tg. Mures, - autorizatia de punere pe piata a medicamentului emisa de Autoritatea Nationala a Medicamentului, copie semnata si stampilata- certificat de calitate ISO sau alte documente similare emise de catre organisme de certificare, prin care se confirma certificarea sistemului de management al calitatii- copie legaligata.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2008 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 100 RON
Conditii si modalitate de plata: Virament bancar in contul IBCvT Tg.Mures deschis la Trezoreria Tg.Mures, numar: RO43TREZ4765041XXX000420 sau la CASERIA IBCvT Tg.Mures.
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.11.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 03.11.2008 10:00
Locul: IBCvT Tg.Mures, Str.Gh.Marinescu Nr.50
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, operatorii economici care au depus oferta, imputerniciti sa asiste la deschidere si observatorii desemnati de Directia Generala a Finantelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CURTEA DE APEL, SECTIA DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV SI FISCAL PE RAZA CAREIA SE AFLA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Adresa postala: Str.Justitiei Nr.1, Localitatea: Tg. Mures, Cod postal: 540136, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleus Nr. 6 Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cncs.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Se depun la CNCS in termen de 10 zile.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL JURIDIC -IBCvT Tg.Mures
Adresa postala: Str.Gh.Marinescu Nr.50, Localitatea: Tg.Mures, Cod postal: 540136, Romania, Tel.0265210900, Email: [email protected], Fax: 0265217047, Adresa internet (URL): www.cardio.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2008 19:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer