Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse: Lapte UHT zona II: Gura Humorului - Solca - Cimpulung Moldovenesc - Vatra Dornei.
Anunt de participare numarul 53271/23.05.2008
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Adresa postala: str. Stefan cel Mare nr.36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Punct(e) de contact: DANA IROAIE, Tel.0230-210148 int.149, Email: [email protected], Fax: 0230-222.839;0230-551.735, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse: Lapte UHT zona II: Gura Humorului - Solca - Cimpulung Moldovenesc - Vatra Dornei.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Scoli si gradinite din judetul Suceava, Zona II: Gura Humorului - Solca - Cimpulung Moldovenesc - Vatra Dornei.
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse: Lapte UHT zona II: Gura Humorului - Solca - Cimpulung Moldovenesc - Vatra Dornei.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
15511210-8 - Lapte UHT (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: 3, 668, 326.37RON
II.2.2) Optiuni
Da
Cres sau dim cant este posibila numai prin notif aut cont, in limita a 50% din val cont.
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.09.2008 pana la 15.06.2009
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 36684 lei RON. Garantia de buna executie egala cu 10% din valoarea contractului fara TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget localsi alte surse legal constituite.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Declaratie privind eligibilitatea;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta;3. Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice in original sau copie legalizata;4. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie in original sau copie legalizata;5. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru persoane juridice romane in original sau copie legalizata, sau Autorizatie de functionare pentru persoane fizice romane in original sau copie legalizata, sau Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional pentru persoane juridice/fizice straine in original sau copie legalizata;6. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Ad din p Dir pt Agr si Dezv Rurala din care sa rez ca indep cond nec part la lic pr Pr Guv Lapte-Corn ce se va desf pt anul scolar 2008-2009;2. Ad din p Dir San Veterinare si pt Sig Al din care sa rez ca indep cond nec part la lic pr Pr Guv Lapte-Corn ce se va desf pt anul scolar 2008-2009;3. Ad din p Dir San Veterinare si pt Sig Al-Labor Sanitar Veterinar de Stat din care sa rez ca are contract de pr de serv si ef anal de lab la pr lactate, cf Nor sanitar veterinare in vigoare;4. Cert de evaluare sanitara el de Dir de San Publica, prin care se cer ca indep cond ig-sanitare pr pr, depozitarea, tr si livrarea laptelui, pr lactate si a dif sor de branzeturi cu resp cond impuse de Dir de San Publica, in conf cu leg in vigoare;5. Aut sanitar-veterinare de funct pentru: LABORATOR san veterinar si FABRICA de pr lactate, el de Min Agr si Alim-Agentia Nat Sanitar Veterinara-Dr Sanatate Veterinara;6. Aut Sanitare de Funct pt Fabrica de prel laptelui, Fab de branzeturi e.t.c., el de Min Sanatatii-Dir de San Publica, ins dep-v de constatare a cond ig-sanitare pe anul 2008;7. Lic de fabr pt pr ofertate, elib de Min Agr si Alimentatiei;8. Bul de anal pt f pr ofertat (in termen de valabil), elib de Autoritatea Nationala Sanitara Veterinara si pt Siguranta Alimentelor- Dir Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor;9. Ad din partea Aut Nationale pt Protectia Consumatorului - OJPC, cu p-v de const pe anul 2008, din care sa rez ca indeplineste cond necesare part la lic pr Pr Guv Lapte-Corn ce se va desf pt anul scolar 2008-2009;10. Dec pr dotarile specifice, utilaje, ech tehnologice, laboratoare si alte mijloace fixe de care op ec se ang sa le utilizeze pt indep contr;11. Dec pr per din conducere, pers resp direct de ind contr si nr mediu a per angajat in ultimele 12 luni;12. Dec pr mij de tr pe care op ec se angaj sa le ut pt indep contr. Se vor anexa copii dupa autor sanitar veter pt mij de tr fol la indep cont.13.Dec pe propria rasp pr subcon;14.Dov ca op cu act in dom al pun in aplicare, implem si mentina o procedura sau proceduri permanente baz pe pr HACCP, sau ech.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Imbunatatirea ofertelor la licitatia electronica intr-o singura runda de o zi, conform Documentatiei de atribuire.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
6.630 din 12 mai 2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2008/S26-034734 din 07.02.2008
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.07.2008 08:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.07.2008 13:00
Locul: Consiliul Judetean Suceava, municipiul Suceava, str. Stefan cel Mare nr. 36, sala Ion Irimescu.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si cate un reprezentant imputernicit din partea ofertantilor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea: Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021 310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Tribunalul Suceava, Sectia comerciala, de contencios administrativ si fiscala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel.(+4) 0230 214 948, Fax: (+4) 0230 214 874
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul licitatii publice si contracte, camera 319 din Consiliul Judetean Suceava.
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare nr. 36, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720026, Romania, Tel.(+4) 0230 210 148, Email: [email protected], Fax: (+4) 0230 222 839; (+4) 0330 401 044
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.05.2008 12:06