Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Contract de furnizare de produse pentru prtectia plantelor


Anunt de participare numarul 47235/20.03.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIAPENTRU AGRICULTURA SI DEZVOLTARE RURALA MARAMURES
Adresa postala: STR. GHEORGHE SINCAI NR.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Punct(e) de contact: DAN FLORIN SABAU, Tel.0262213550, Email: [email protected], Fax: 0262213550, Adresa internet (URL): www.dgaiamm.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publiceAltele: agricultura
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Contract de furnizare de produse pentru prtectia plantelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Depozitul Unitatii Fitosanitare Maramures, Baia Mare, Str. Vasile Alecsandri Nr.70
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de furnizare de produse pentru protectia plantelor, destinate combaterii urmatorilor agenti de daunare:
1. Paduchele din San Jose(Quadraspidiotus perniciosus) - pomi fructiferi tratamente pe vegetatie;
2. Gandacul de Colorado(Leptinotarsa decemlineata);
3. Omida paroasa(Hyphantria cunea);
4. Plosnita cerealelor(Eurygaster spp.)/ Gandacul balos(Lemna melanopa) , la cereale paioase;
5. Rapanul la mar si par(Venturia spp.);6. Focul bacterian(Erwinia amylovora);
7. Boli foliare si ale spicului;
8. Rozatoare mici in culturile agricole, inclusiv plantatii pomicole.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
24270000-7 - Fungicide (Rev.1)
24220000-2-Insecticide (Rev.1)
24260000-4-Rodenticide (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Total cantitati- produse pentru protectia plantelor, destinate agentilor de daunare in valoare cu TVA de maximum432264Lei, din care pentru:
LOT 1. Paduchele din San Jose in pomicultura, in perioada de vegetatie 126877 Lei;
LOT 2. Gandacul de Colorado 2192 Lei;
LOT 3. Omida paroasa 368 Lei;
LOT 4. Plosnita cerealelor/ Gandacul balos , la cereale paioase 265 Lei;
LOT 5. Rapanul la mar si par, in pomicultura, in perioada de vegetatie 192462 Lei;LOT 6. Focul bacterian, in pomicultura 89482 Lei;
LOT 7. Boli foliare si ale spicului 6064 Lei;
LOT 8. Rozatoare mici in culturile agricole si plantatiile pomicole 14554 Lei.
Valoarea estimata fara TVA: 363, 247.05RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
60 zile incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare conform cu fisa de date a achizitiei la cap. VI, alin. VI.3).2. Garantia de buna executie 10% din valoarea contractului exclusiv TVA.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat prin bugetul MADR , in conformitatecu Ordinul nr. 67 din 1 februarie 2008 si cu art.7 din Legea nr.37/2006 .
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea legalizata.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratia privind calitatea de participant la procedura; 2.Declaratii privind eligibilitatea; 3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG34/2006; 4. Certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul de stat general consolidat si bugetul local eliberat de autoritatile competente cu valabilitate la data deschiderii ofertelor(original sau copie legalizata); 5.Certificat de Inmatriculareeliberat de Camera de Comert si Industrie a Romaniei (copie ); 6.Certificatconstatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului(original sau copie legalizata ); 7.Imputernicirea legalizata prin care semnatarul ofertei este autorizat sa angajeze ofertantul in procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica(dupa caz).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii generale privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani; 2.Bilant contabil la 30.06.2007(vizat de autoritatile competente) 3.Scrisoare de bonitate din partea bancii(original).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani de minim 200000 RON.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor livrari de produse de protectia plantelor in ultimii 3 ani; 2.Adresa emisa de producator ca poate livra produsele ofertate si garanteaza calitatea acestora redactat in limba romana(original sau copie legalizata ); 3. Certificat de omologare pentru produsele de protectia plantelor ofertate valabil pana la 31.12. 2008, emis de Comisia Interministeriala de Omologare a produselor de uz fitosanitar.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Minim 2 contracte similare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1299/20.03.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.04.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.04.2008 12:00
Locul: aut contract
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membri comisiei de evaluare a ofertelor si reprezentanti delegati ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Stavropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021 3104641, Email: [email protected], Fax: 021 3104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In cel mult 5 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator de un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal, in conditiile prevazute de OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al DADR Maramures.
Adresa postala: Str. Gheorghe Sincai, Nr.46, Localitatea: Baia Mare, Cod postal: 430311, Romania, Tel.0262 213550, Email: [email protected], Fax: 0262 213550
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2008 15:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer